ارسال آگهی

انتخاب آبگرمکن دیواری متناسب با فضای خانه

قصد خرید آبگرمکن دارید؟ در بین انواع مختلف آبگرمکن که در بازار موجوده سر در گرم شده اید که کدام یک را تهیه کنید؟ در این مطلب قصد داریم تا یکی از پارامترهای مهم که انتخاب آبگرمکن دیواری متناسب با فضای خانه می باشد را توضیح دهیم.

انتخاب آبگرمکن دیواری متناسب با فضای خانه

باید در انتخاب آبگرمکن دیواری متناسب با فضای خانه به اندازه آبگرمکن هم توجه کرد چرا که آبگرمکنی که با فضای آشپزخونه متناسب باشه نه تنها وسیله اضافی بنظر نمیاد بلکه به زیبایی آشپزخونه هم کمک میکنه و در غیر اینصورت برعکس. برای مثال آبگرمکن بزرگ در آشپزخونه کوچک جلوه خوبی نداره. شما میتونین آبگرمکنی انتخاب کنین که هم فضای کمی رو اشغال کنه و هم آب گرم مورد نیازتون رو تامین کنه. به خصوص برای خونه هایی که فضای آشپزخونه اونا زیاد نیست و با مشکل کمبود فضا مواجه هستن، استفاده از آبگرمکن های ایستاده یا زمینی اصلا توصیه نمیشه. فضای نصب آبگرمکن باید جایی باشه که زمانیکه نیاز به خدمات تعمیر آبگرمکن داشتید، تعمیرکار به راحتی بتواند به آبگرمکن دسترسی داشته باشد.

آبگرمکن برای ویلا

برای منازل بزرگ و ویلایی لازمه که با توجه به استفاده ای که از آب گرم دارین، انتخاب کنین. در بعضی از منازل ویلایی که اقامت دائم ندارین بهتره که از آبگرمکن های جرقه زن استفاده کنین. در واقع اگه آبگرمکن رو برای جایی میخواین که به مدت چند روز یا هفته ها بلااستفاده هست یا از گاز کپسولی استفاده میکنین، بهتره آبگرمکن جرقه زن بدون شمعک رو انتخاب کنین. اساس کار این آبگرمکن ها به اینصورت هست که در هنگام باز شدن شیر آب، جرقه زن دستگاه رو روشن میکنه و آب گرم فورا از شیر آب خارج میشه.

در منازل ویلایی چون معمولا فضای آشپزخانه بزرگ در نظر گرفته می شه، میتونین از آبگرمکن های زمینی یا ایستاده نیز استفاده کنین. فضای داخلی منزل به خصوص فضای آشپزخانه که بهترین محل برای نصب آبگرمکن هست، بیشترین تاثیرو بر انتخاب آبگرمکن می گذارد. پس در هنگام خرید و انتخاب آبگرمکن حتما از قبل جاییکه قراره آبگرمکن رو نصب کنین، مشخص کرده باشین، سپس با توجه به فضایی که در اختیار دارین، بهترین نوع آبگرمکن رو تهیه کنین.

دسته بندی شده در: تعمیر لوازم خانگی, تعمیر آبگرمکن, لوازم خانگی, مجله

ارسال نظر