ارسال آگهی

کتاب های با موضوع خدمات فنی خلأ-هر-سایت-های-فروش-کتاب

ما می‌خواهیم در این مقاله درباره “خلأ سایت فروش کتاب های خدمات فنی” صحبت کنیم تا شاید یک مدیر فروشگاه اینترنتی کتاب مثل جریان کتاب به نشانی jaryanketab.com برای این موضوع هم چاره‌ای بندیشد.

وضعیت کتاب های خدمات فنی در هر سایت فروش کتاب

فروشگاه اینترنتی کتاب تا دلتان بخواهد، زیاد است؛ اما شرط می‌بندم وقتی بخواهید کتاب های تخصصی مثل کتاب های خدمات فنی یا کتاب‌های دیگر را در قالب سفارش آنلاین تهیه کنید، یا گیج می‌شوید یا پشیمان.
حتی ممکن است ترجیح بدهید به‌صورت حضوری به یکی از چندین کتابفروشی مشهد بروید وبه‌صورت حضوری خرید کتاب را انجام دهید تا سریع‌تر و بهتر جواب بگیرید.
علتش هم این است که همۀ کتابفروشی های مشهد یا دیگر شهرها، امکان خرید تلفنی کتاب را فراهم نکرده‌اند یا به‌درستی مشاوره خرید کتاب نمی‌دهند.

حال، طبیعتاً وقتی شما به‌دنبال افراد فنی کار باشید یا یک متخصص خدمات فنی فعالیت حرفه‌ای، به کتاب های خدمات فنی هم نیاز پیدا می‌کنید.
آنجاست که در اولین گام، شاید گوشی تلفن همراهتان را بردارید و در اینترنت جستجو کنید: “سایت فروش کتاب خدمات فنی”. و متأسفانه باید بگویم، نتیجۀ چندان مطلوبی گیرتان نمی‌آید!

البته از حق هم نگذریم، اوضاع اقتصادی بازار کتابفروشی ها هم چندان رونقی ندارد که بخواهند در یک موضوع محدود مثل موضوعات خدمات فنی کتاب تأمین کنند و بفروشند و از طرفی هم کشش وارد شدن به بازار متنوع تمام کتاب ها را ندارند.
و خب نتیجه‌اش می‌شود همین که من و شما برای خرید کتاب های خدمات فنی دچار سردرگمی و زحمت زیادی بشویم!

جمع‌بندی و ۳ پیشنهاد برای کتابفروشی های آنلاین

برای اینکه فقط مسئله یا مشکل را بیان نکرده و در کنارش، راه‌حل هم ارائه کرده باشیم، این سه پیشنهاد را می‌توانیم به‌عنوان نسخه‌ای برای هر سایت فروش کتاب مشهد و شهرهای دیگر ارائه کنیم:

پیشنهاد اول اینکه یک بانک اطلاعات از همکاران و رقبایتان تهیه کنید تا اگر کسی به سایت فروشگاه کتاب شما مراجعه کرد و کتاب موردنظرش را نداشتید، بتوانید او را به سایت دیگری راهنمایی کنید و به همکارانتان ارجاع بدهید.
با این کار، هم موضوع مشتری را حل کرده‌اید و هم در بازار فروش کتاب، به همکارتان کمکی کرده‌اید.

پیشنهاد دوم اینکه سایت فروش اینترنتی کتاب خود را محدود به یک موضوع نکنید و در کنار فروشگاه اینترنتی اصلی‌تان، چند سایت دیگر هم برای عرضۀ کتاب هایی با موضوعات دیگر راه‌اندازی کنید؛ البته نه همین الان!
اول جا درست کنید، بعد منار را بدزدید!
درخواست‌های مشتریانتان را جمع‌آوری و در جایی یادداشت کنید تا اگر روزی خواستید سایت دیگری راه‌اندازی کنید، بدانید برای چه کسانی قرار است چه خدمات یا محصولاتی را ارائه کنید.

پیشنهاد سوم من هم به مدیران فروشگاه های اینترنتی کتاب مشهد و هر شهر و کشور دیگر این است که با مدیران سایت هایی مثل سایت فنی کارا بیشتر تعامل بهتری کنید.یت
با آن‌ها مذاکره کنید و ببینید آیا افراد فنی کار که با این پلتفرم‌ها کار می‌کنند، به مطالعه کتاب های خدمات فنی یا کتاب های عمومی و حتی کتاب رشد یا کتاب های توسعه فردی و موفقیت و کسب و کار و… نیاز ندارند؟
مسلم است که اگر مدیر یک سایت فروش کتاب به آن‌ها مراجعه کند و خدمات بدهد، شاید یک کسب و کار جدید هم شکل بگیرد و اتفاقات خوبی این بین، شکل بگیرد.

دسته بندی شده در: دسته‌بندی نشده

بدون برچسب

  

ارسال نظر