ارسال آگهی

همه چیز درباره قفل شب بند

امنیت منازل و مکانی که افراد در آن اسکان دارنند، همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. و طی زمان های مختلف مردم در راستای تحقق این امر تلاش ای زیادی کرده اند. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، قفل ها که از دیرباز برای حفظ امنیت و حفاظت از اموال شخصی برای جلوگیری از سرقت رفتن آن ها مورد استفاده انسان ها بوده اند نیز دچار تغییرات و پیشرفت در ساختار خود شده اند. انواع مختلفی ار قفل ها وجود دارد که هرکدام دارای کاربرد های متفاوتی می باشند.

مانند قفل های دیجیتال، قفل های مکانیکی و…که هرکدام مزایا و معایبی نیز دارند. یکی از انواع قفل های ساخته شده در عصر جدید، قفل شب بند قابل حمل می باشد که برای هر مکانی که با وجود قفل های متفاوت باز هم نگران باز شدن درب آن هستید، مناسب است. مانند اتاق های هتل، که با وجود پیشرفته بودن و مجهز بودن به قفل الکتریکی، باز هم مسافرین نگران وارد شدن سارقان حرفه ای به اتاف و ربوده شدن وسایل ارزشمند خود می باشند. قفل شب بند door jammer که قابل حمل نیز می باشد، به راحتی پشت درب های مختلف نصب می شود و هر زمان که بخواهید می توانید آن را باز کنید.
قفل شب بند

نحوه استفاده از قفل شب بند

عملکرد قفل شب بند مانند اهرم می باشد. برای استفاده از آن باید قفل را زیر درب بگذارید. سپس اهرم قفل را پیچانده و محکم کنید. زمانی که قفل شب بند بسته باشد، حتی یک کلید ساز ماهر که شاه کلید قفل ها را داشته باشد نیز نمی تواند درب را باز کند. زیرا نحوه کار اهرم قفل به این صورت است که وقتی به درب برای باز شدن فشار وارد می شود، قفل این فشار را به سمت بالا هدایت میکند و در نتیجه درب باز نخواهد شد. باز و بسته کردن این قفل نیز بسیار راحت می باشد و در مدت زمان کوتاهی انجام می شود. و همین امر یکی از دلایل محبوبیت این قفل می باشد.

مزایای قفل شب بند

  • این قفل در سایز کوچک ساخته شده و به راحتی قابل حمل می باشد.
  • فرقی نمی کند که اتاق شما چه نوع کفپوشی دارد، این قفل بر روی هر کفپوشی قابل نصب است.
  • نصب قفل شب بند مدل door jammer بسیار راحت بوده و نیازی به هیچگونه پیچ ندارد.
  • قفل شب بند این قابلیت را دارد که در هر لجظه که می خواهید باز و بسته شود.
  • زمانی که برای نصب این قفل صرف می کنید کمتر از دو ثانیه می باشد.

دسته بندی شده در: کلیدسازی, مجله

ارسال نظر