ارسال آگهی

مهمترین مزایای قفل های دیجیتال

قفل دیجیتال که امروزه بیشتر از سایر قفل ها مورد استفاده قرار می گیرد، مزایایی نسبت به سایر قفل ها دارد که در این مطلب قصد داریم به توضیح این مزایا و خصوصیات بپردازیم.

مهمترین مزایای قفل های دیجیتال

عدم نیاز به کلید

  • یکی از مهمترین مزایای قفل دیجیتال، عدم نیاز به کلید جهت باز و بسته کردن این قفل ها می باشد. می توانید فقط با به خاطر سپردن کد رمز (پسورد) درب می توانید در هر لحظه قفل دیجیتال را باز نمایید. عدم نیاز به کلید و حمل کردن آن، ضریب امنیتی درب را بسیار بالا برده و احتمال سرقت را کاهش می دهد.
  • قفل های دیجیتال اغلب از ایمنی ترین روش ها مثل کد رمز مربوط به درب، اثـر انگشت های ثبت و ضبط شده، کـارت ها و کلید مغنـاطیسی مربوط به قفل دیجیتال باز می شوند.
  • از جمله مهمترین مزایای قفل های دیجیتال اینست که شما هیچوقت پشت درب نخواهید ماند. حتما بارها برایتان اتفاق افتاده که به علت فراموشی یا گم کردن کلید ساعتها در پشت درب منزلتان به انتظار نشسته اید، اما با نصب کردن قفل های دیجیتال هرگز پشت درب نخواهید ماند. چراکه تنها با داشتن رمز و پسورد قفل درب را به راحتی باز می کنید، در نتیجه دیگر هزینه برای قفل سازی و کلید سازی نخواهید پرداخت.

بارزترین مزایای قفل دیجیتال

عدم نیاز به قفل کردن

زمانیکه از قفل های ساده استفاده می کنید، در زمان خروج از خانه مجبور به قفل کردن درب ورودی و خروجی هستید اما با نصب کردن قفل های دیجیتال بر روی درب لازم نیست که حتما آن را قفل کنید چرا که بعد از خروج شما درب بصورت اتوماتیک قفل خواهد شد و فقط به وسیله وارد کردن رمز و اثر انگشت شما قابل باز شدن است. نقطه قابل توجه که امنیت این قفل ها را زیاد کرده است، این است که این قفل ها از قسمت بیرونی هیچ گونه دستگیره ای ندارند و تنها از داخل دارای دستگیره می باشند، به همین دلیل سارقین به هیچ وجه نمی توانند قفل را از بیرون باز کنند.

ضریب ایمنی بسیار بالا

این موضوع که قفل های دیجیتالی نسبت به قفل های معمولی امنیت بالاتری دارند، امری بدیهی و آشکار می باشد که شما می توانید با نصب این قفل ها امنیت منزلتان را تا چندین برابر افزایش دهید. با نصب قفل های دیجیتالی می توانید با خیال راحت منزل را ترک کنید و تا زمانیکه خارج از خانه هستید، هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و منزل شما در امنیت کامل می باشد.

ضد سرقت بودن

می توان گفت قفل های دیجیتالی مطمئن ترین قفل های ضد سرقت موجود در بازار می باشند.این سیستم ها به گونه ای طراحی شده اند که در صورتی که رمز به صورت اشتباه وارد شود و یا به قفل ضربه زده شود، به سرعت زنگ هشدار درب به صدا در می آید. از این رو سیستم قفل دیجیتالی هوشمند کاملا قابل اطمینان می باشد.

مهمترین مزایای قفل های دیجیتال

مجهز به سیستم ضد شوک

جالب است بدانید که امروزه سیستم های قفل دیجیتالی به گونه ای طراحی شده اند که حتی در برابر ولتاژ غیر مجاز (شوک) نیز فعال می شود به این نحو که اگر قفل در برابر شوک یا همان ولتاژ غیر مجاز قرار بگیرد، فعال می شود و سیستم قفل را خاموش می کند. به این مزیت قفل دیجیتالی سیستم ضد شوک می گویند، که با برخورداری از این مزیت احتمال هیچ گونه سرقتی وجود ندارد.

مجهز به سیستم اعلام حریق

همچنین از دیگر مزایای قفل دیجیتالی می توان به برخورداری از سیستم اعلام حریق اشاره کرد. قفل های دیجیتال هوشمند با برخورداری از سیستم اعلام حریق می توانند در صورت وقوع آتش سوزی، به صورت فعال عمل کرده و سیستم هشدار را به صدا در بیاورند.

مهمترین مزایای قفل های دیجیتال

  • مجهز به قفل کودک برای جلوگیری از خروج کودکان یا سالمندانی که به آلزایمر دچار هستند.
  • مجهز به سیستم قفل امنیتی این سیستم به این صورت است که اگر فعال باشد، تنها با اثر انگشت شما درب باز می شود. در این صورت اگر شخص دیگری کارت و رمز درب را داشته باشد، باز هم قادر به باز کردن درب نمی باشد.
  • امکان کنترل از راه دور قفل، جالب است بدانید که قفل دیجیتال را می توان به وسیله ریموت کنترل از راه دور کنترل کرد.
  • امکان باز و بسته کردن قفل دیجیتالی بوسیله گوشی هوشمند و همچنین ارتباط بلوتوثی

دسته بندی شده در: کلیدسازی, مجله

ارسال نظر