ارسال آگهی

آیا آبکشی ظروف در ماشین ظرفشویی لازم است؟

آبکشی ظروف قبل از آنکه آنها را در داخل ماشین ظرفشویی بچینیم کمکی به بهتر شستن ظروف می کند یا خیر؟ در پاسخ به این سوال لازم است از مطالب ذیل آگاهی داشته باشید.ضرورت آبکشی ظروف در ماشین ظرفشویی
اینکه ظروف را قبل از چیدن در ماشین ظرفشویی آبکشی کنیم یا نه در حقیقت به مدل ظرفشویی شما بستگی دارد. البته خیلی ها بر اساس علاقه ترجیح می دهند ظروف را آبکشی و سپس در ماشین ظرفشویی بچینند که در واقع این عملکرد هم به تمیز شدن ظروف کمک کرده و هم به ماشین ظرفشویی.

نظر سازنده های ماشین ظرفشویی درباره آبکشی ظروف

سازنده های ماشین ظرفشویی بر این امر اتفاق نظر دارند که آبکشی ظروف به صورت کامل، قبل از چیدن آنها در ماشین ظرفشویی چندان ضرورت ندارد. در واقع آنها بر این باورند که اگر طبق کتابچه راهنما ماشین ظرفشویی عمل کنید هیچ گاه به مشکل بر نخواهید خورد. پس با توجه به نوع ماشین ظرفشویی که دارید و دفترچه راهنمای آن عمل کنید تا نیازمند خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی نشوید.

نتیجه گیری کلی در مورد آبکشی ظرف ها

به طور کلی بسته به نوع ماشین ظرفشویی و دستورالعمل هایی که در دفترچه راهنمای آن قید شده می توانید تصمیم بگیرید که ظرف ها نیاز به آبکشی دارند یا خیر. ولی توصیه ما به شما در مورد آبکشی ظروف این است که بهتر است این کار را انجام دهید چرا که حجم غذای باقی مانده از ظروف می تواند ساختار پمپاژ را مسدود نماید و در کار تخلیه و یا آبپاشی خلل ایجاد کند.

فایده آبکشی ظروف قبل از چیدن در ماشین ظرفشویی

هنگامیکه ظروف را آبکشی کنید و در ماشین ظرفشویی بچینید عملیات شستشو توسط ماشین به راحتی صورت گرفته و فشاری به دستگاه وارد نمی شود چون لازم نیست سخت کار کند تا غذاهای باقی مانده را تکه تکه کند و از بین ببرد. در نتیجه آبکشی ظروف قبل از قرار گرفتن در ماشین ظرفشویی به نحوی در افزایش طول عمر ماشین ظرفشویی تاثیر گذاشته و کمتر دستگاه نیاز به تعمیرات پیدا می کند.

دسته بندی شده در: تعمیر ماشین ظرفشویی, لوازم خانگی, مجله

ارسال نظر