ارسال آگهی

آثار مخرب نخاله های ساختمانی بر محیط زیست

نخاله های ساختمانی که در محیط به حال خود رها شده علاوه بر اینکه چهره پیرامون ما را زشت می کنند آثار مخربی بر روی محیط زیست می گذارند و سبب آسیب رساندن به آن می شوند لذا هیچ گاه مصالح و نخاله های ساختمانی را در محیط به حال خود رها نکنید و با تفکیک و جداسازی و حمل آنها به مکانی مناسب از بروز این آثار مخرب جلوگیری نمایید.نخاله های ساختمانی و آثار مخرب آن بر محیط زیست

یکی از مهم ترین واحد های اقتصادی هر جامعه بخش ساخت و ساز آن می باشد که این بخش سالانه علاوه بر مصرف بالای مواد خام، مقدار زیادی ضایعات تولید می کنند. بطوریکه می توان گفت یکی از آلاینده های محیط زیستی که اغلب با آن سر و کار داریم همین مصالح و نخاله های ساختمانی می باشند.

چرا بازیافت نخاله های ساختمانی امری ضروری و مهم است؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، مدیریت و تولید مواد زائد نیز با تحول و دگرگونی همراه بوده است و عدم بازیافت نخاله های ساختمانی نه تنها دور ریختن منابع با ارزش است که هدر دادن سرمایه های ملی نیز تلقی می شود چرا که بازیافت و برگشت این به مواد به چرخه تولید و ساخت و ساز و حفظ منابع کمک شایانی می کند به خصوص در کلان شهرها این موضوع از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد.

حمل نخاله و چرا بازیافت نخاله های ساختمانی امری ضروری و مهم است؟

آثار مخرب نخاله های ساختمانی بر محیط زیست

  • نخاله های ساختمانی به دلیل داشتن آهک، سیما و گچ اگر در یک زمین کشاورزی و یا خاک قابل استفاده باقی بمانند به مرور زمان سبب بی کیفیتی و غیر قابل کشت کردن آن زمین خواهند شد.
  • تخلیه نخاله در معابر، مناطق مختلف شهر باعث بوجود آمدن مناظری زشت در محیط پیرامون ما می گردند.
  • تخلیه خاک و نخاله در حاشیه جاده ها و راه ها و همچنین بزرگراه ها علاوه بر آلودگی محیط زیست باعث بوجود آمدن سد معبر و وقوع حوادث بعد از آن می شوند که خسارات جانی و مالی را به دنبال دارد.
  • ایجاد گرد و غبار و آلودگی
  • خاک و نخاله و مصالح ساختمانی محل مناسبی برای زندگی حشرات و جوندگان موذی از جمله پشه و سالک می باشد که انباشته کردن نخاله و خاک در مجاورت منازل مسکونی باعث شیوع سالک و گزش حشرات موذی و در نتیجه آسیب رساندن به ساکنین آن منطقه می گردد. destructive effects of building debris

برای جمع آوری نخاله در سریع ترین زمان ممکن اقدام کنید همچنین از سرویس دهنده های این خدمات که کار را بی عیب و نقص انجام می دهند استفاده کنید تا برای جمع کردن نخاله ها با مشکل مواجه نشوید. حمل نخاله شمال تهران، جنوب، شرق و غرب سرویس دهنده هایی دارد که با مراجعه به سایت فنی کارا می توانید از خدماتی مطمئن و تخصصی استفاده نمایید.

دسته بندی شده در: حمل نخاله و حمل مصالح, مصالح ساختمانی, مجله

ارسال نظر