ارسال آگهی

نحوه تمیز کردن کف اتو

تمیز کردن کف اتو سبب می شود هنگام اتو کشی، لباسهایتان براق نشود یا اثر و رنگ سوختگی روی آن نماند. برای این کار باید با اصول و ترفند های ساده برای تمیز کردن کف اتو آشنا شوید.تمیز کردن کف اتو با روش های ساده
هنگام اتو کشی اگر کف اتو کثیف باشد، ممکن است اثر لکه روی لباسهایتان باقی بماند. پس قبل از اتو کشی حتما کف اتو را تمیز بنمایید. به خصوص اگه کف اتو پلاستیک چسبیده باشد زمانیکه اتو داغ شود و روی لباس کشیده شود پلاستیک از کف اتو جدا شده و به لباستان چسبیده و سبب خراب شدن آن می شود.

چند ترفند ساده برای تمیز کردن کف اتو

شاید اتفاقی لباسی را سوزانده باشید و اثر سوختگی آن هنوز بر کف اتو باقی مانده باشد، پس قبل از اتو کشی بوسیله تکه ای پارچه و آب گرم و الکل صنعتی شروع به تمیز کردن کف اتو نمایید بدین نحو که آب گرم و مقداری الکل صنعتی را با هم مخلوط کنید سپس توسط پارچه را به محلول آغشه کنید و کف اتو بکشید تا تمیز شود.

استفاده از سرکه در تمیز کردن کف اتو

سرکه ماده ای خانگی و بی ضرر است که خاصیت ضدعفونی کنندگی دارد و یک تمیز کننده قوی است. برای تمیز کردن کف اتو توسط سرکه باید مقداری سرکه را با مقداری نمک مخلوط کرده و پارچه ای را به محلول سرکه و نمک آغشته کنید و کف اتو بکشید، خواهید دید که محلول سرکه و نمک به راحتی کف اتوی شما را تمیز کرده اند.

تمیز کردن کف اتو بخارتمیز کردن کف اتو

برای تمیز کردن کف اتو بخار می توانید از مقداری خمیر دندان استفاده کنید به این ترتیب که مقداری خمیر دندان را روی پنبه قرار دهید سپس پنبه را کف اتو بکشید چند دقیقه منتظر بمانید تا خمیر دندان خشک شود سپس به کمک یک پارچه نم دار شروع به تمیز کردن کف اتو نمایید. مراقب باشید که ذرات خمیر دندان وارد حفره های مخصوص خروج بخار نشود.

جلوگیری از کثیف شدن کف اتو

بهترین راه برای تمیز ماندن کف اتو استفاده از روکش برای کف اتو می باشد. اگر در هنگام اتوکشی از روکش کف اتو استفاده کنید هم از آسیب رسیدن به لباسها جلوگیری کرده اید هم کف اتوی شما تمیز خواهد ماند. همچنین می توانید بر روی میز اتو نیز یک روکش مناسب بکشید تا در زمانیکه لباسی دچار سوختگی می شود آسیبی به میز اتو وارد نشود.

دسته بندی شده در: خانه داری, ترفند, لوازم خانگی, مجله

ارسال نظر