ارسال آگهی

۱۰ نکته مهم هنگام حمل نخاله و مصالح ساختمانی

حمل و انبار کردن نخاله و مصالح ساختمانی اگر به صورت اصولی و صحیح انجام نشود ممکن است حین کار خسارات مالی و حتی جانی به همراه داشته باشد لیکن توصیه می شود هنگام حمل و انبار کردن نخاله و مصالح ساختمانی حتما اصول و روش های صحیح آن را بدانید و همیشه از یک منبع مطمئن برای حمل نخاله و مصالح ساختمانی استفاده نمایید.10 نکته مهم هنگام حمل نخاله و مصالح ساختمانی

روش های صحیح حمل و انبار کردن نخاله و مصالح ساختمانی

برای حمل نخاله های ساختمانی که روی هم انباشته شده اند باید برداشتن آنها از بالاترین قسمت شروع شود و از برداشتن نخاله ها از بارانداز و بخش های تحتانی که باعث ریزش و وقوع حادثه می شود پرهیز کنید و بسیار مراقب باشید. به هیچ وجه مصالح و نخاله های ساختمانی را در مجاورت لبه های گودبرداری، گودال ها، دهانه چاه ها و… انباشته نکنید.

نکاتی مهم در انباشته کردن مصالح ساختمانی

بهتر است بدانید انبار کردن گچ و سیمان امری حساس و مهم است به همین دلیل رعایت برخی نکات ایمنی و اصولی در جهت انبار کردن گچ در کارخانه ها قبل از ارسال به مراکز فروش و قبل از مصرف امری ضروری است. مهم ترین و خطرناک ترین عامل برای آسیب رساندن به گچ رطوبت است. پس ابتدا باید گچ را از این عامل مهم حفظ کرد و در هنگام حمل گچ باید ماشین حمل نخاله وسایل و تجهیزات مناسب باراندازی را دارا باشد.چگونگی حمل و انبار کردن نخاله و مصالح ساختمانی

چگونگی حمل و انبار کردن نخاله و مصالح ساختمانی

گچ پخته را باید در برابر رطوبت هوا و آب حفظ کرد و به همان طریق که سیمان را در کیسه های ضد آب بسته بندی می کنند و مشخصات آن نیز بر روی آن می نویسند، بسته بندی کرد. برای انبار کردن الوارها حتما آنها را روی چوب های عرضی بگذارید بطوریکه بطور کامل روی زمین قرار نگیرند و بین هرچندتا ردیف از الوارها، الوارهای عرضی بگذارید.

توجه داشته باشید که کیسه های گچ و سیمانی که روی هم میچینید نباید بیشتر از 10 ردیف باشد و در هنگام برداشتن آنها را به صورت افقی بردارید. مصالح ساختمانی را بیش از حد روی سقف های اجرا شده انبار نکنید و همچنین از انبار کردن آنها در نزدیکی تیغه ها و یا دیوارهای کم عرض خودداری نمایید.

دسته بندی شده در: حمل نخاله و حمل مصالح, مجله, دانستنی ها

ارسال نظر