ارسال آگهی

جرثقیل های هیدرولیکی

در جرثقیل های هیدرولیکی ، ایمن بودن وینچ از اهمیت بسیاری برخوردار است افتادن یا سقوط بار بسیار حادثه آفرین می باشد. به همین دلیل در وینچ ها با سیستم کلاچ اتوماتیک و با استفاده از ترمز ایمن می شوند که اغلب در چندین مرحله این ایمنی تضمین می شود. البته در بعضی موارد هم با استفاده از یک ترمز مکانیکی ضد سقوط فرآیند ترمز اصلی کامل می شود تا از سقوط بار جلوگیری کند. در اغلب جرثقیل های نیمه سنگین و سنگین از وینچ استفاده می شود از یکی به صورت تک لا و از دیگری به صورت چند لا بهره می گیرند.

ایمنی در جرثقیل های هیدرولیکی

ایمنی در جرثقیل های هیدرولیکی

در ایمنی کار با جرثقیل ها نیاز است تا نکاتی را رعایت کرد از جمله اینکه قبل از هر گونه جابجایی نیاز است تا مجوز های لازمه را تهیه کرده باشید، راننده حتما باید روغن دستگاه را چک کند، کار با جدول کار را بداند، فاصله مجاز تا شبکه برق را رعایت کند، از دیگر نکات مهم در ایمنی در جرثقیل های هیدرولیکی این است که کار در هوایی طوفانی و در هنگام ورزش بادهای شدید باید متوقف شود. هوای نامطلوب و طوفانی ممکن است سبب تکان دادن بازو می شود و باعث بروز حوادث ناخواسته و جبران ناپذیری گردد، لذا هرگز در شرایط آب و هوایی نامناسب درخواست اجاره جرثقیل ندهید.

مزایای جرثقیل متحرک نسبت به سایر جرثقیل ها

  • برای به کارگیری از این نوع نیاز نیست که فضای بزرگی داشته باشیم در صورتی که برای به کارگیری از جرثقیل های برجی یا همان تاورکرین ها نیاز به فضای زیادی می باشد.
  • از جهت انعطاف پذیری موانع زیادی بر سر راه وجود دارد مخصوصاً در جابجایی های درون شهری که مسیرهای باریک و تنگ زیاد می باشد استفاده از انواع متحرک انتخاب کاملا صحیح و درستی می باشد.
  • از لحاظ قدرت باید گفت که درنوع متحرک بسیار قوی بوده و با توجه به بکارگیری از نیروی هیدرولیک می توانند بارهایی با وزن بسیار زیاد را جابه جا کنند.

ایمنی در جرثقیل های هیدرولیکی

ویژگی های جرثقیل متحرک یا موبایل کرین ها

جرثقیل موبایل یا متحرک به وسیله ای گفته می شود که در کمترین زمان و بدون احتیاج به شرایط تخصصی برای نصب و استقرار در کمترین زمان قابلیت جابجایی اجسام سنگین را دارند. مشخصه های بارز و مزیت های ویژه جرثقیل متحرک می توان به سرعت کاربری در تغییر اشاره کرد در حقیقت این دستگاه در کمتر از یک ساعت آماده کاربری شده و محدودیت مکانی نخواهد و همین ویژگی سبب شده تا این نوع کاربرد بیشتری داشته باشد.

دسته بندی شده در: اجاره جرثقیل, مجله

ارسال نظر