ارسال آگهی

ترفند های بازکردن درب خانه و خودرو بدون کلید

گاهی اتفاق می‌افتد که که دیده منزل یا خودروی خود را گم کرده اید و برای باز کردن آن نیاز به کمک کلید ساز قفل ساز دارید اما جایی هستید که دسترسی به این افراد را ندارید در این صورت می‌توانید با استفاده از روش های زیر اقدام به باز کردن درب خودرو و یا منزل خود کنید.

بازکردن قفل درب منزل بدون کلید

روش های بازکردن درب منزل بدون کلید

برای باز کردن درب منزل نحوه کار بستگی به نوع قفل دارد، مسلمان باز کردن قفل های پیچیده کار سختی خواهد بود. شما می توانید برای باز کردن قفل درب منزل روش های زیر را امتحان کنید:

  • باز کردن قفل درب منزل با استفاده از کلید Bump
  • کمک گرفتن دست کلید ساز حرفه ای و مطمئن
  • استفاده از گیره کاغذ
  • استفاده از کارت اعتباری برای باز کردن قفل درب منزل
  • استفاده از کارد

Bump به کلیدی گفته می شود که برای باز کردن قفل های پین دار به کار برده می شود البته این نوع کلید فقط برای قفل درهای معمولی مورد استفاده قرار می گیرد. قفل های مربوط به خانه های معمولی اکثراً دارای کلید یک طرفه هستند و به همین خاطر استفاده از کلید Bump رایج تر می باشد. دانید که قفل ماشین ها نیازمند کلید دو طرفه است پس استفاده از کلید Bump کارساز نمی باشد.

بهتر است بدانید که برای باز کردن درب خانه حتما از افراد کلید ساز و قفل ساز حرفه ای و ماهر و همچنین مطمئن کمک بگیرید. می توانید این افراد را از طریق سایت فنی کارا با توجه به شهر و منطقه‌ای که در آن حضور دارید، مشاهده کنید.

برای باز کردن قفل درب منزل می توانید از paper clips یا همان گیره کاغذ یا چاقوی آشپزخانه نیز استفاده کنید. باز کردن قفل درب منزل با استفاده از کارت اعتباری می توانید با خم کردن کارت در بین دستگیره و لایه در زبانه قفل را به سمت داخل هدایت کنید و قفل در را باز کنید. برای این کار بهتر است از کارت‌های لمینت استفاده کنید.

 روش های باز کردن درب خودرو بدون استفاده از کلید

برای قفل هایی که باز کردن آنها از طریق کشیده شدن به سمت بالا می باشد، می توانید از بند کفش استفاده کنید، بدین نحو که بند کفش را گره ای دایره ای شکل بزنید و سپس آن را به داخل خودرو فرستاده و قفل ماشین را بگیرید و بعد آن را به سمت خود بکشید تا قفل باز شود. جامعه این کار باید دزدگیر خودروی خود را بی صدا کرده باشید.

بازکردن قفل درب خودرو بدون کلید

روش دیگر برای باز کردن قفل درب خودرو بدون کلید استفاده از میله فلزی و پیچ گوشتی می باشد که در این روش با استفاده از یک پیچ گوشتی و یک میله فلزی می توانید در کمتر از ۳۰ ثانیه درب خودرو را باز کنید.

سایر روشهای باز کردن درب خودرو بدون کلید

  • استفاده از چوب لباسی
  • استفاده از اسلیم جیم که یک میله فلزی با وجود یک برآمدگی در قسمت ابتدایی آن می باشد.
  • استفاده از کیسه هوای کوچک
  • استفاده از نوار پلاستیکی
  • باز کردن درب خودرو با استفاده از توپ تنیس

در بین همه روش های گفته شده در بالا بهترین و مناسب ترین روش تماس با بهترین و مطمئن ترین افراد متخصص در زمینه باز کردن درب منزل و یا درب خودرو می باشد. توصیه می شود در مواقعی که کلید خود را گم کرده اید حتما قفل درب منزل را تعویض نمایید. همچنین برای باز کردن درب خودرو و درب منزل حتما از تخصص و مهارت افراد کلید ساز و قفل ساز مطمئن و با تجربه استفاده کنید.

دسته بندی شده در: کلیدسازی, مجله

ارسال نظر