ارسال آگهی

بهترین نوع ایزوگام

در کشور ما کارخانجات متعددی در زمینه تولید و فروش محصولاتی نظیر ایزوگام فعالیت می کنند. از جمله معروف ترین این کارخانه ها که انتخاب بهترین نوع ایزوگام را برای مشتریان سهولت می بخشند، می توان به ایزوگام شرق دلیجان، ایزوگام بام گستر، ایزوگام شرق و… اشاره کرد. با این وجود سوالی که برای اکثر مشتریان پیش می آید آن است که مرغوب ترین نوع ایزوگام چه ویژگی هایی داشته و از کدام کارخانه می توان تهیه کرد؟

لذا ما سعی داریم در این مقاله به شما ویژگی های یک ایزوگام مرغوب و با کیفیت را ارائه دهیم تا در هنگام خرید و تشخیص دچار مشکل نشوید.بهترین نوع ایزوگام

معرفی انواع ایزوگام

ایزوگام اساسا برحسب داشتن روکش و یا نداشتن آن تقسیم بندی می شود. در اکثر موارد ایزوگام را با داشتن دو لایه تیشو و پلی استر تقسیم بندی می کنند. ایزوگام تک لایه سبک تر و ظریف تر است که با پلی استر سوزنی تولید می شود. این در حالی است که ایزوگام های دو لایه از با مواد تیشو و پلی استر تولید میکنند.
در نظر داشته باشید که ایزوگام روکش دار با روکش آلومینیومی را برای مکان هایی از نظیر پشت‌بام‌ها که در معرض نور خورشید هستند استفاده می کنند. در مقابل ایزوگام بدون روکش را در سرویس های بهداشتی و پی ساختمان که در معرض نور کمتری قرار گرفته به کار می برند.

روش های تشخیص بهترین نوع ایزوگام

  • ساده ترین راه های تشخیص نوع مرغوب از نامرغوب ایزوگام آن است که در تولید و ساخت ایزوگام نامرغوب به جای استفاده از قیر، پودرهای معدنی یا قیر پلیمری به کار رفته میشود. به همین دلیل بوی نامطبوعی به خود گرفته که مانند گازوئیل صنعتی(مازوت) می باشد.
  • از راههای دیگر تشخیص ایروگام مرغوب از نامرغوب آن است که قطعه کوچک از آن را برش داده و به مدت ۲ الی ۳ ساعت در فریزر و یا هر مکان سرد دیگری نگهداری کنید. پس از گذشت زمان آن را خم کنید. چنانچه از ناحیه خم شده ترک بردارد جنس آن  کاملا نامرغوب است. در غیر این صورت می توان تشخیص داد مقاومت آن در برابر سرما قابل پذیرش بوده و خریداری اش ضرری را به شما نخواهد رساند.
  • راه دیگر تشخیص آن است که دست خود را بر قسمتی از ایزوگام که لایه خارجی آن پوشش ندارد قرار داده و بکشید؛ چنانچه دست شما سیاه شد مشخص میشود که ایزوگام مورد نظر از مواد پلیمری و قیر ساخته شده است، در نتیجه کیفیت مطلوبی دارد.
  • دقت داشته باشید در یک نوع خوب از ایزوگام ضخامت آن باید در تمام سطح یکنواخت باشد.
  • پیش از خرید، ایزوگام مورد نظر را وزن کنید تا با وزنی که بر فاکتور آن نوشته شده مغایرت نداشته باشد.
  • قیر به کار رفته در ساخت ایزوگام ترجیحا دمیده باشد؛ این بدان معناست که با کشیده شدن دست شما روی سطح ایزوگام، پوست دستتان چرب می شود. همچنین ایزوگام هنگام نصب و اجرا دچار ورم و بالازدگی نخواهد شد. ایزوگام محلی را که قرار است بپوشاند با پوی خود پوشش می‌دهد. این بدان معناست که ایزوگام دمیده بوی خاصی دارد که به شما در تشخیص نوع مرغوب ایزوگام از غیر مرغوب آن کمک می کند.

    نصب بهترین نوع ایزوگام

چند ویژگی بهترین نوع ایزوگام

بهترین نوع ایزوگام با قیر پلیمری ۷۰ درصد شناخته و تولید می‌شود که نسبت به سایر ایزوگام ها کیفیت، انعطاف پذیری و مقاومت بالاتری دارد. همچنین پیشنهاد می شود به برند و کارخانه تولیدی ایزوگام مورد نظر توجه کنید و شناخته ترین آن را انتخاب کنید.
مشورت گرفتن از مشاوران، متخصصان و کارشناسان ایزوگام کار که سالها عمر خود را به شناخت این محصول اختصاص داده اند، به شما تاحد زیادی در تهیه محصول مرغوب کمک میکند.

شرایط خرید و قیمت ایزوگام درجه یک

قیر به کار برده شده در فویل های درجه یک و استاندارد، قیر پلیمری هستند که از کیفیت بالایی برخوردارند و مواد ناخالص کمتری در آنها به چشم می‌خورد که چسبندگی و مقاومت ها آن را به عنوان یک نوع عایق رطوبتی افزایش می دهد و طول عمر آن را تضمین میکند. میزان جذب نم و رطوبت با مصرف پلی استر مربوط بالا میرود که اضافه شدن این ملاک به فویل آلومینیومی که زیبایی و درخشندگی خاصی به ایروکا می بخشد کیفیت کالای خریداری شده را بالا میبرد. اگرچه همواره قیمت ایزوگام نوسان دارد، اما برای مصرف‌کننده تهیه و نصب بهترین نوع ایزوگام درجه یک تضمین شده و تولید کننده می تواند از هر بابت محصول فروخته شده خود را تضمین کند و به ایشان اطمینان بخشد.
راه اندازی بهترین نوع ایزوگام

بهترین نوع ایزوگام نیازمند بهترین عملیات اجرای ایزوگام

هرچند که بهترین نوع ایزوگام را انتخاب و خرید کرده باشید، اگر عملیات نصب و اجرای ایزوگام به درستی به شکل صحیح و با کیفیتی انجام نشود، عمر مفید ایزوگام و همچنین کیفیت خروجی کار که مورد انتظار است، برآورده نخواهد شد. لذا چنانچه به دنبال پیدا کردن بهترین افراد فنی کار در زمینه ی نصب و اجرای ایزوگام هستید، می توانید به کمک سایت فنی کارا نسبت به بررسی رزومه و کیفیت عملکرد نصاب های ایزوگام در گذشته بپردازید و نظرات مشتریان پیشین آن ها را نیز مورد بررسی قرار بدهید.

دسته بندی شده در: ایزوگام و قیرگونی و آسفالت, مجله

ارسال نظر