ارسال آگهی

انواع یدک کش دیزلی

یدک کش های دیزلی به انواع 2 الی 3 تن، 3.5 الی 5 تن و 150 تن تقسیم می شود که در این مطلب قصد داریم تا توضیح مختصری در مورد این یدک کش ها بدهیم. از این یدک کش ها می توان در انبارهای بزرگی که تهویه مناسب دارند و همچنین فضاهای باز استفاده کرد.

انواع یدک کش دیزلی

این نوع یدک کش ها دارای کارآیی و بهره وری بالایی می باشند که قدرت مانور عالی، هزینه پایین نگه داری و راهبری و دارای عمر طولانی می باشند. در بعضی از این یدک کش های دیزلی از تکنولوژی ژاپن و امریکا بهره برده اند که دارای بالاترین سطح کلاس راحتی می باشند. در بین موتورهای چهار سیلندر نوعی موتور چهار سیلندر پر قدرت به نام CUMMINS وجود دارد که با استانداردهای IIIIA اروپا مطابقت داشته و از خط Tire iiii EPA امریکا پیروی می کند. از جمله قابلیت های ویژه ای که این موتورها دارند، کیفیت بالای آنها می باشد که مصرف سوخت را پایین می آورد و همچنین آلاینده های صوتی و زیست محیطی را کاهش می دهد.

ویژگی های موتور یدک کش دیزلی

  • دارای خاموش کن الکتریکی
  • مجهز به هواکش دوبل
  • پایین ترین میزان آلایندگی های صوتی و زیست محیطی
  • دارای سیستم سریع گرمایشی
  • مصرف سوخت پایین
  • استارت آسان حتی در هوای سرد

گیربکس دو سرعته انحصاری که در یدک کش دیزلی استفاده می شودباید متناسب با دور موتور و به صورت توان قابل تنظیم باشد که به راحتی حرکت نرم و بدون ضربه داشته باشد و در سطوح شیب دار کارایی بالایی داشته باشد. حرکت های محکم و سخت و همچنین لرزش و صدا توسط سیستم معلق انتقال حرکت بر روی شاسی ها گرفته می شود و مزاحمتی ایجاد نمی کند به همین دلیل اپراتور به راحتی می تواند طی ساعت های طولانی راحت و آسان به فعالیت خود ادامه دهد در نتیجه راندمان و کارایی بالا خواهد رفت.

سیستم فرمان یدک کش دیزلی

در بین انواع یدک کش دیزلی سیستم فرمان هیدرواستاتیک به گونه ای طراحی شده است که با قدرت مانور زیاد جهت کار در سطوح نا هموار و محیط های آلوده توانایی کارکردن داشته باشد. در این سیستم با استفاده از جک دو طرفه و بدون سیبک یدک کش قادر است تا چرخش راحتی داشته باشد. بهتر است بدانید که به منظور هماهنگ سازی فرمان و چرخ ها در هنگام حرکت سیستم VCM طراحی شده است.

دسته بندی شده در: یدک کش و حمل خودرو, مجله

ارسال نظر