ارسال آگهی

لوله بازکنی در قم + شبانه روزی و فوری

تماس شبانه روزی (مختاری )(کلیک کنید)  09198352358

09198352358

تماس بگیرید

تماس بگیرید

لوله بازکنی قم به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی در تمام ایام سال آماده ارائه خدمات به کلیه شهروندان می باشد.کافیست پس از شماره گیری و انتخاب فنی کار مورد نظر نوع گرفتگی و مشکل خود را با لوله باز کن قم مطرح بسازید تا بعد از توافق و هماهنگی های لازم سرویسکار مجرب به محدوده شما اعزام گردد.

لیست افراد لوله بازکنی در قم

داخل شهر قم – ۶ صبح تا ۱۲ شب
( ابوالفضل مختاری )
ابوالفضل مختاری

امتیازدهی مشتریان قبلی:

92%
:نحوه برخورد
100%
:تخصص فنی
92%
:تمیز کار بودن
98%
:ارائه فاکتور
99%
:وقت شناسی
96%
:امتیاز کل

لیست خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی قم

دامنه خدمات لوله بازکنی در قم بسیار گسترده بوده که هر فنی کار در زمینه خاصی از آن مهارت و تخصص دارد. اما به طور کلی در این مطلب سعی کردیم، خدمات ارائه شده توسط متخصصین سایت فنی کارا که در زمینه تخلیه چاه و لوله بازکنی قم تجربه دارند به شما معرفی کینم.

لوله بازکنی فوری در قم

ارائه خدمات لوله بازکنی در قم برای هر نوع گرفتگی انجام می شود.

  1. لوله بازکنی شبانه روزی در قم: سرویسکاران ما در تمام مناطق قم از جمله سهروردی، گاندی، میرداماد، بهمن، نارمک، مطهری، زنبیل آباد، مجیدیه، شهرک فاطمیه، شهید کریمی و خیابان جهاد مستقر هستند و بلافاصله پس از تماس شما جهت ارائه خدمات لوله بازکنی شبانه روزی، سریع و تضمینی به محل اعزام می شوند. ثبت درخواست اینترنتی و دریافت شماره لوله بازکنی پردیسان قم نیز از طریق همین سایت قابل دسترسی می باشد.
  2. چاه بازکنی قم : تخلیه چاه فاضلاب یکی از ضروری ترین مواردی است که باید در بازه های زمانی مشخص و با استفاده از تجهیزات مخصوص انجام گیرد. در صورتی که تخلیه چاه در زمان نیاز انجام نشود، ممکن است باعث ریزش چاه و به وجود آمدن خسارات زیادی در ساختمان شود.
  3. رفع گرفتگی لوله ها: ما هر گونه خدمات جهت رفع گرفتگی انواع لوله های سینک ظرفشویی و سیفون دستشویی را با حداقل زمان و با رعایت موارد بهداشتی خیلی سریع در محل به شما ارائه می دهیم کافیست با شماره لوله بازکنی قم که از طریق همین صفحه قابل دسترسی می باشد تماس بگیرید و سرویسکار ما در جریان میزان گرفتگی و نوع خرابی لوله خود قرار دهید.
  4. رفع گرفتگی توالت: یکی از اتفاقات ناخوشایند در منزل یا محیط کار گرفتگی توالت می باشد. عیب یابی و رفع مشکل گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی یکی از خدمات لوله باز کنی در قم می باشد.
  5. رفع بوی نامطبوع فاضلاب: بیشتر افرا لوله باز کنی قم، خدمات رفع بوی نامطبوع فاضلاب و برطرف کردن آن از چاه را انجام می دهند. برای این کار بهتر است از یک فرد متخصص کمک گرفت؛ زیرا بعضی مواقع بوی بد با رفع گرفتگی چاه توالت برطرف می شود اما گاهی نیاز به اصلاح سیستم گردش هوا دارد که تنها یک فرد با مهارت می تواند آن را تشخیص دهد.
  6. درآوردن اشیاء از چاه توالت و فاضلاب:  افراد لوله بازکن در قم با بهره گیری از ابزارهای تخصصی، اشیاء مختلفی مانند تلفن همراه، انگشتر، اسناد و مدارک، ساعت و … را بدون وارد کردن آسیب به سیستم لوله کشی از درون چاه توالت و فاضلاب بیرون می آورند.
  7. به کارگیری انواع دستگاه لوله بازکنی: در ادامه همین مطلب به صورت مفصل در مورد انواع روش ها و دستگاه های مورد استفاده جهت باز کردن لوله فاضلاب توسط افراد لوله باز کن قم اشاره خواهیم کرد.
افراد لوله بازکن مجرب و متعهد

لوله بازکن های قم با استفاده از دستگاهای به روز خدمات خود را انجام می دهند

عوامل مؤثر بر قیمت تخلیه چاه و لوله بازکنی در قم

عوامل مؤثر بر قیمت تخلیه چاه و خدمات مرتبط در زمینه لوله باز کنی قم عبارتند از:

  1. نوع و متراژ فنر مورد استفاده در رفع گرفتگی و یا سایر تجهیزات به کار رفته
  2. میزان گرفتگی لوله بسته به مقدار خاک و یا اشیاء موجود در آن
  3. تعدا دفعات فنر زدن از خروجی های متفاوت
  4. مدت زمان انجام کار
  5. هزینه رفت وآمد
  6. تراشیدن رسوب لوله اصلی

از این رو نمیتوان یک قیمت ثابت و مشخص برای لوله بازکنی و تخلیه چاه در قم ارائه داد. شما میتوانید از طریق سایت فنی کارا قیمت لوله بازکن سیار در اصفهان را چنانچه در شهری غیر از قم زندگی می کنید با سایر افراد متخصص در این زمینه با هم مقایسه کرده و فنی کار مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

انتخاب نزدیکترین لوله بازکن در قم با فنی کارا

سایت فنی کارا با ارائه خدمات لوله باز کنی به صورت تضمینی و ۲۴ ساعته، به شما امکان مقایسه و انتخاب نزدیک ترین سرویسکار مجرب به محل موردنظر را می دهد، تا پس از دسترسی به شماره لوله بازکنی قم به صورت مستقیم با ارائه دهندگان خدمات فنی در این شهر ارتباط برقرار کرده و بر سر قیمت تخلیه چاه و یا نحوه انجام کار و دیگر موارد با هم توافق نمایید.

لوله بازکنی شبانه روزی

ابزار لازم برای ارائه خدمات لوله بازکنی مجرب در قم با فنی کارا

خدمت رسانی های سایت فنی کارا تنها به همین سرویس و یا شهر قم محدود نمی شود، به عنوان مثال خدمات لوله بازکنی کرج به صورت شبانه روزی و فوری حتی در ایام تعطیل از دیگر اقدامات ویژه این سایت جهت عیب یابی و رفع مشکل لوله شما در سریع ترین زمان ممکن است.

توجه داشته باشید که واحد پشتیبانی فنی کارا ظرف ۲۴ یا ۴۸ ساعت بعد از اتمام کار جهت ارزیابی عملکرد افراد لوله بازکن قم با شما تماس گرفته و کلیه فرمایشات شما را ثبت می نمایند. نظر شما مستقیماً در ادامه فعالیت فنی کار مورد نظر تأثیر گذار بوده و در صورتی که نتیجه رضایت سنجی نشان از عدم مسئولیت پذیری و ناکارآمدی سرویسکار مورد نظر باشد منجر به حذف آگهی وی از سایت می گردد.

اتحادیه تخلیه چاه و لوله بازکنی قم

قیمت های ارائه شده برای انجام خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه، باید براساس نرخ های مصوب اتحادیه لوله بازکنی قم باشد. متأسفانه بسیاری از افراد سود جو، هزینه های هنگفتی را برای انجام این خدمات از شما در خواست می کنند. در چنین مواقعی شما می توانید با مراجعه به اتحادیه لوله باز کنی قم ، با کد آیسیک ۹۰۰۱۱۱ از این افراد متخلف شکایت کرده و موضوع را به صورت قانونی پیگیری کنید.

آدرس: قم – میدان جهاد – خیابان ۱۵ خرداد – جنب حج و زیارت

تلفن: ۳۷۷۲۸۴۲۴ – ۰۲۵

راههای کلاهبرداری به نام لوله بازکنی ارزان در قم

انواع برچسب هایی که بر دیوار منازل در سطح شهرها به چشم میخورد منبع مطمئنی برای اقدام به رفع گرفتگی لوله محسوب نمی شود، حتی الامکان قبل از اقدام جهت دریافت سرویسکار لوله باز کنی در قم حتما از مطمئن بودن محل دریافت خدمات اطمینان حاصل کنید تا چنانچه در ادامه انجام کار با مشکلی مواجه شدید بتوانید کار خود را پیگیری نمایید تا از دامی که برخی افراد سودجو و کلاهبردار برای شما در نظر گرفته اند در امان بمانید.

لوله بازکنی ارزان

مراقب کلاهبرداری با عنوان لوله بازکن ارزان در قم باشید.

خوشبختانه سایت فنی کارا با داشتن سیستم رضایت سنجی، مرتب افراد فنی کار را مورد نظارت قرار میدهد و در صورتی که با مشکلی مواجه شود آگهی فنی کار مربوطه را غیر فعال نموده و از تبلیغ برای وی جلوگیری می گردد؛ از این رو شما می توانید با خیال راحت از طریق همین سایت متخصص مورد نظر خود را در هر شهری انتخاب نمایید.

لوازم و تجهیزات لوله بازکنی درقم

لوله بازکنی در قم با دستگاه ها و روش های مختلفی انجام می شود. در اینجا به برخی از این این ابزارها و تجهیزات اشاره خواهیم کرد.

  •  استفاده از فنر لوله بازکنی: فنر متداول ترین دستگاه برای لوله بازکنی در قم است این دستگاه دارای قطرهای متفاوتی بوده و همچنین سر فنر ها از جنس فولاد مقاوم می باشد که قدرت بسیار بالایی در باز کردن لوله فاضلاب دارد.
  •  استفاده از دستگاه تراکم هوا در لوله بازکنی قم : دستگاه های پمپ تراکم هوا جهت لوله بازکنی در قم، زمانی توسط افراد فنی به کار گرفته می شود که علت گرفتگی گیر کردن مواد سخت و جامد در چاه ها مانند چسب، قیر، ماسه، سیمان و… باشد.
  • محلول های لوله بازکنی مجاز: استفاده از محلولهای لوله بازکنی که در سوپر مارکت ها و مراکز فروش مواد شوینده و بهداشتی وجود دارد، باعث رفع گرفتگی لوله می شود. این محلول ها معمولاً در گرفتگی های معمولی لوله کاربرد بیشتری دارد.
  • روش های ترکیبی: استفاده از دستگاهها و تجهیزات  لوله بازکنی به همراه محلول های مجاز که جهت برطرف نمودن گرفتگی لوله های فاضلاب به کار می رود.
  • واترجت لوله بازکنی: یکی دیگر از انواع دستگاه های لوله باز کنی قم که امروزه کاربرد بسیاری خصوصاً در ساختمان های چند طبقه دارد؛ استفاده از دستگاه واترجت می باشد. این دستگاه با استفاده از فشار آب همانند یک چاقوی تیز عمل کرده و تمامی رسوبات درون لوله را از بین می برد. لوله بازکنی با واترجت به سبب دارا بودن شلنگ بسیار بلند، محبوبیت بسیاری نسبت به روش های سنتی به خود اختصاص داده است.
انواع دستگاههای لوله بازکنی

استفاده از دستگاههای مخصوص لوله بازکنی توسط افراد متخصص در قم

پاسخ به پرسش های متداول لوله بازکنی در قم

قبل از اقدام به لوله بازکنی در اکثر مواقع سؤالاتی  دز ذهن خود داریم که پاسخ آن تنها با مشورت گرفتن از سرویسکار این حرفه مشخص می گردد.

😷 در فنی کارا چه اقداماتی جهت جلوگیری از انتقال ویروس کرونا انجام می شود؟

✔ کلیه افراد لوله بازکنی در فنی کارا، مؤظف می باشند که قبل از ورود به منزل مشتری ابتدا تجهیزات خود را با الکل ضدعفونی نموده و همچنین با استفاده از ماسک در حین کار و تمیز نمودن فنر لوله بازکنی، کار را با رعایت  بیشترین نکات بهداشتی به شما تحویل دهند.

💲هزینه لوله بازکنی تضمینی در قم به چه عواملی بستگی دارد؟

✔ فنرها انواع مختلفی دارند که معمولاً هر کدام از آنها با توجه به نوع و میزان گرفتگی لوله به کار گرفته می شود هر چه متراژ، تعداد دفعات و یا سر فنر قطر بیشتری داشته باشد هزینه بیشتری باید پرداخت کنیم. قیمت دستگاه و تجهیزات مورد استفاده با هم متفاوت است.

❓ قبل از تحویل کار توجه به چه نکاتی ضروری است؟

✔ قبل از خروج لوله باز کن با مشاهده نقص در انجام کار قبل از تسویه حساب حتماً با شخص مربوطه مسئله را در جریان گذاشته و پس از تحویل حتماً فاکتور یا رسید را نزد خود نگهدارید.

مقالات خدمات لوله بازکنی در قم به صورت pdf

از طریق لینک زیر می توانید فایل PDF مربوط به خدمات لوله بازکنی در قم را دانلود نمایید.

دانلود pdf لوله بازکنی در قم

با pdf تمام مطالب را به صورت یکجا و آفلاین در اختیار دارید.

ویدئوهای کاربردی لوله بازکنی برای شهروندان قم

در این بخش با قرار دادن یکسری فیلم های آموزشی جالب سعی داریم شما را با نحوه ی رفع گرفتگی لوله های ظرفشویی، وان حمام و سینک آشپزخانه آشنا بسازیم.

نحوه لوله بازکنی سینک ظرف شویی

نحوه  لوله بازکنی آشپزخانه

نحوه لوله بازکنی وان حمام

دسته بندی شده در: قم, لوله بازکنی, خدمات فنی

ارسال نظر