ارسال آگهی

فلاش تانک توکار مناسب برای سرویس های بهداشتی کوچک

فلاش تانک توکار برای سرویس بهداشتی آپارتمان های کوچک بسیار مناسب و ایده آل است چرا که با وجود فضای کمی که در این سرویس های بهداشتی کوچک وجود دارد، این نوع فلاش تانک فضای کمتری را اشغال می کند و مشکل کمبود جا را تا حدی جبران می کند. در این مطلب می خواهیم به توضیح اینکه فلاش تانک توکار چیست و در چه نوع سرویس های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد بپردازیم و مزایای این نوع فلاش تانک را به اختصار توضیح دهیم. چون این نوع از فلاش تانک ها به صورت داخلی و توکار نصب می شوند در صورتیکه دیدید دیوار نم زده و رطوبتی شده حتما در این مواقع با یک فرد متخصص در زمینه تشخیص ترکیدگی لوله تماس بگیرید تا علت نم دیوار را با استفاده از دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله بیابد و مشکل را برطرف نماید.

فلاش تانک توکار مناسب برای سرویس های بهداشتی کوچک

فلاش تانک توکار چه نوع فلاش تانکی است؟

فلاش تانک توکار در حقیقت همان سیفون های رایجی است که در اغلب سرویس های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد ولی فلاش تانک های توکار مزیتی که دارد، این است که به صورت مخفی و در پشت دیوار تعبیه شده به همین دلیل این نوع فلاش تانک به وسیله یک پنل کلید کوچک که بر روی دیوار نصب می گردد، قابل کنترل و هدایت است. این نوع فلاش تانک ها چون در داخل دیوار نصب می شوند فضای داخل سرویس بهداشتی را اشغال نمی کنند به همین دلیل امروزه با پیشرفت آپارتمان نشینی و عدم فضای کافی برای سرویس بهداشتی، کاربرد فلاش تانک توکار توسعه بیشتری نسبت به سایر فلاش تانک ها داشته است.

فلاش تانک توکار برای چه نوع سرویس های بهداشتی مناسب است؟

طراحان و معماران ساختمانی امروزه برای اینکه طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمانها را بر وفق سلیقه مشتری طراحی کنند تا نبود فضای کافی را خیلی احساس نکنند و بتوانند با حداقل فضای موجود، بیشترین استفاده را داشته باشند. به همین دلیل مهندسان و طراحان داخلی ساختمان به سمت تکنولوژی و طراحی رفته اند که بتوانند از کمترین فضای موجود بیشترین کاربرد را داشته باشند و فضای خوبی را برای مشتری فراهم کنند. از این رو در طراحی فضای داخلی سرویس بهداشتی و حمام که فضای کافی ندارند، استفاده از فلاش تانک های توکار رواج بیشتری پیدا کرده است، چرا که استفاده از این نوع فلاش تانک موجب بهینه سازی در فضای سرویس شده و فضای بیشتری را ایجاد می کند. فلاش تانک توکار

فلاش تانک توکار بدلیل بکارگیری از کلید های تخلیه دوظرفیته برای حل مشکل کمبود آب نیز راه حل بسیار مناسبی می باشند، از این رو در مناطقی که با کمبود آب و خشکسالی مواجه هستند استفاده از فلاش تانک توکار بسیار کاربرد دارد. در اینجا لازم است این نکته را هم خاطر نشان کنیم که به دلیل شرایطی که این نوع فلاش تانک ها دارند اگر دچار گرفتگی لوله توالت شد حتما از افراد ماهر و باتجربه کمک بگیرید. اگر ساکن کرج هستید می توانید برای پیدا کردن لیست افراد متخصص در زمینه لوله بازکنی کرج از طریق همین سایت به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

مزایای استفاده از فلاش تانک توکار

  • بالا بردن زیبایی دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی
  • چون مخزن فلاش تانک داخل دیوار قرار میگیرد، فضای بیشتری را به فضای سرویس بهداشتی می دهد
  • بالابردن سطح بهداشت در فضای داخلی سرویس بهداشتی و نظافت آسانتر سرویس
  • عملکرد بی صدا البته در آن دسته از فلاش تانک هایی که از جنس مرغوب و برندهای معتبری می باشند چرا که این نوع از فلاش تانک ها دارای مخزن عایق بندی شده اند و از شناورهای مخصوص استفاده می کنند
  • به دلیل بکارگیری از کلیدهای تخلیه دوظرفیته در مصرف آب صرفه جویی بیشتری خواهد شد

 کلیدهای تخلیه دوظرفیته

نکاتی قابل توجه در مورد فلاش تانک توکار

بهتر است بدانید فلاش تانک های توکار را برای توالت های ایرانی (شرقی) نیز می توان نصب کرد.  چارچوب فلزی که برای توالت های فرنگی دیواری یا همان وال هنگ ها استفاده شده است، قابلیت تحمل وزن بالا را داشته و به صورت میانگین می توان گفت قابلیت تحمل وزنی تا حد 450 کیلوگرم را نیز دارند.  از نکات دیگری که در مورد فلاش تانک توکار می توان گفت قابل تنظیم بودن ارتفاع پنل کلیدها در این نوع فلاش تانک ها می باشد. همانطور که گفته شد استفاده از فلاش تانک های توکار موجب صرفه جویی در مصرف آب می شود و می توان گفت حداقل میزان مصرف آنها 3 لیتر می باشد.

در بین برندهای فلاش تانکهای توکاری که در بازار وجود دارد دو نوع ضخامت 12 و 8 سانتی متری را می توانید بیابید. بهتر است بدانید که شرکت هایی که این نوع فلاش تانک را ارائه می دهند از جمله شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش از این نوع فلاش تانک را نصب توسط افراد نصابی که مختص همان شرکت است، را لحاظ کرده اند چرا که هر نصاب توالت فرنگی قادر به نصب صحیح و استاندارد این نوع از فلاش تانک ها نمی باشد. اگر در شهر مشهد ساکن هستید و به دنبال افراد متخصص در زمینه لوله بازکنی در مشهد بودید می توانید این اطلاعات را از طریق همین سایت مشاهده کنید.

دسته بندی شده در: مجله, معرفی

ارسال نظر