ارسال آگهی

مزایای لوله بازکنی با فنر

یکی از ساده ترین و کارآمدترین روش های رفع گرفتگی لوله های فاضلاب لوله بازکنی با فنر می باشد، گرچه امروزه دستگاه‌های مجهز و نوینی برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب وجود دارد اما پرکاربردترین و کارآمد ترین روش برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب لوله بازکنی با فنر می باشد.

مزایای لوله بازکنی با فنر

لوله بازکنی با فنر و دریل

همانطور که گفته شد لوله بازکنی با فنر پرکاربردترین روش برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب می باشد که این کار را یا با استفاده از دستگاه لوله بازکنی انجام می دهند و یا با استفاده از دریل، که استفاده از دریل معایبی هم دارد، از مشکلاتی که این روش دارد سرعت بالای دریل و همچنین نبودن حفاظ دور فنر می باشد به همین دلیل فنر لوله بازکنی به سرعت شروع به چرخش کرده و به اطراف پرتاب می شود همین موضوع سبب می‌شود تا خساراتی به لوله ها وارد شود از جمله ترکیدن لوله مخصوصاً برای لوله های قدیمی و پوسیده، لوله بازکنی با فنر متصل به دریل توصیه نمی شود.
این مشکل سبب شد تا دستگاه لوله بازکنی با فنر که امروزه در بازار موجود می باشد، رونق بیشتری پیدا کند و افراد متخصص و لوله باز کن های حرفه ای، بیشتر از سایر روش ها از این دستگاه برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب استفاده کنند. دقت داشته باشید که فنر اصلی ترین بخش دستگاه لوله بازکنی می باشد. اگر در شهر کرج ساکن هستید، می توانید با سرچ عبارت لوله بازکنی کرج در همین سایت به اطلاعات نزدیک ترین افراد لوله بازکن دسترسی داشته باشید.

مزیت استفاده از روش لوله بازکنی با فنر

استفاده از فنر لوله بازکنی در رفع گرفتگی لوله یکی از روشهای رایج و پرکابرد می باشد که به راحتی توسط فنی کارا متخصص انجام میشود. دستگاه فنر لوله بازکنی داری انواع متفاوتی است که بسته به نوع گرفتگی انواع آن استفاده می شود.

طبق قانون هوک هرچه طول فنر بیشتر باشد و فنر به عبارتی ضخیم تر باشد، ضریب سختی فنر نیز بیشتر می‌شود، در نتیجه مقدار نیرویی که از سمت فنر به جسم وارد می شود نیز بیشتر خواهد شد. این نیرو را می توان به وسیله دستگاه لوله بازکنی با فنر به درون لوله مسدود شده منتقل کرد. گرفتگی لوله به وسیله همین ضرباتی که حاصل از دوران و نیروی فنر دستگاه لوله بازکنی به اطراف وارد می شود از بین می‌رود و لوله باز می شود.

فنر لوله بازکنی به دلیل انعطاف بالایی که دارد بسیار کارآمد و پرکاربرد می باشد.
اگر گرفتگی و مسدود شدن لوله به دلیل وجود سنگ یا شیشه یا مواد سخت باشد، دستگاه لوله بازکنی با فنر با عملکرد خاص خود می تواند این عوامل را از بین برده و با خرد کردن سنگ یا شیشه راه لوله را باز کند. حلقه های فنر موجود در دستگاه لوله بازکنی قادر به جمع کردن پرزها، مو و ریشه های گیاهان که در درون لوله جمع شده‌اند و باعث مسدود شدن لوله گردیده اند، می باشد. این فنر با همین حلقه ها این مواد را به داخل خود کشیده و لوله ی مسدود شده را باز می کند.

مزیت استفاده از روش لوله بازکنی با فنر

ویژگی های دستگاه لوله بازکنی با فنر

در دستگاه لوله بازکنی با فنر، سری فنرهای به کار برده شده به نحوی است که هرگونه گرفتگی را در لوله تخریب می‌کند و سبب باز شدن لوله می شود همچنین اگر دستگاه لوله بازکنی با فنر حرکتی به سمت جلو داشته باشد، می تواند تمامی اشیاء و مواد اضافی را از سر راه خود بردارد. بهتر است بدانید که سری فنر لوله بازکنی قابل تعویض می باشد و می توان آن را برای گرفتگی های مختلف تغییر داد و از انواع مختلف سری فنر برای دستگاه لوله بازکنی استفاده کرد.

جالب است بدانید در صورتی که انگشتر یا شئ با ارزشی درون لوله فاضلاب افتاده باشد، می توانید از فنر دستگاه لوله بازکنی که به شکل حلقوی بوده استفاده کنید. این فنر حلقوی می تواند انگشتر یا شئ را به داخل خود کشیده و از چاه و لوله بیرون بیاورد. دستگاه لوله بازکنی با فنر بسیار کوچک و قابل حمل می باشد. این دستگاه نیاز به برق فشار قوی نداشته و با برق معمولی شهری و یا حتی باتری های صنعتی نیز کار می کنند.

در روش لوله بازکنی با فنر برای لوله های فاضلاب مختلف و در مکان های مختلف فنر های مخصوص به خود و با قطر و طول متفاوت وجود دارد که یک لوله بازکن باتجربه، با توجه به نوع گرفتگی لوله از هر کدام به شیوه خاص خود استفاده می کند. مثلاً در لوله های ظرفشویی از فنرهای باریک و در لوله های فاضلاب از فنر های ضخیم تر استفاده می کنند. اگر در شهر مشهد حضور دارید و نیاز به لوله بازکنی در مشهد داشتید می توانید از طریق همین سایت به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

روش کار با دستگاه لوله بازکنی با فنر

در این روش با استفاده از دستگاه لوله بازکنی با فنر ابتدا دستگاه را به برق برق شهری یا باتری صنعتی متصل کنید. با روشن شدن دستگاه بعد از انتخاب فنر متناسب با نوع گرفتگی لوله آن را از قسمت مخصوص فنر دستگاه عبور دهید و تا محل گرفتگی لوله داخل ببرید تا از ضربه به دیواره های لوله جلوگیری شود. با روشن شدن دستگاه، فنر شروع به چرخش می کند. بعد از آن با نیروی وارد شده به درون چاه یا لوله گرفته شده فنر وارد شده و با معکوس کردن جهت دوران یا چرخش دستگاه، فنر به بیرون کشیده می‌شود و شئ که سبب گرفتگی لوله شده است را خارج می‌کند.

در زمان انجام عملیات لوله بازکنی با فنر می توانید آب را وارد لوله کنید، این کار علاوه بر اینکه عامل گرفتگی را راحت‌تر از بین می برد، باعث می شود تا در هنگام فنرزنی و باز شدن لوله، متوجه باز شدن لوله شویم. سپس می‌توانید فنر را از لوله یا چاه خارج کنید تا همه ی مواد و اشیائی که باعث گرفتگی لوله یا چاه شده است از آن خارج شود، بعد از پایان استفاده از دستگاه لوله بازکنی با فنر می توانید داخل لوله مقداری آب ریخته تا کاملاً از باز شدن راه آن مطمئن شوید.

درخواست لوله بازکن از فنی کارا

اگر دچار گرفتگی لوله و یا گرفتگی چاه منزل خود یا محیط کار شده اید. کافیست به بدون نیاز به خروج از ساختمان و فقط با مراجعه به سایت فنی کارا از قسمت انتخاب فنی کار خدمات لوله بازکنی یا چاه بازکنی در هر شهر و منطقه ای که هستید را انتخاب نمایید.

دسته بندی شده در: لوله بازکنی, مجله

ارسال نظر