ارسال آگهی

انواع سر فنرهای لوله بازکنی

سری فنر لوله بازکنی برای هر فنر با توجه به نوع فنر و کارآیی که از فنر نیاز داریم متفاوت است و با توجه به این دو پارامتر سری فنر مورد نیاز را انتخاب می شود و به کار برده می شود. انواع سری فنر مورد استفاده در لوله بازکنی عبارتند از سری فنر چاقویی، سری فنر چاقویی قوی، سری فنر نیزه ای، سری فنر اسیدی ضد خوردگی، سری فنر ریشه بر، سری فنر میله فنری، سری فنر الماسی، سری فنر ابزارگیر، سری فنر کوزه ای، سری فنر برسی که در ادامه به توضیح هر کدام پرداخته ایم.

انواع سری فنر لوله بازکنی

انواع سری فنر لوله بازکنی مخصوص دستگاه لوله بازکنی

سری فنر چاقویی: این سری فنر مخصوص بریدن و تیکه تیکه کردن الیاف و یا پارچه درون لوله توالت و فاضلاب می باشد.

سری فنر چاقویی قوی: این سری فنر نسبت به سری فنر چاقویی از مقاومت بالاتری برخوردار است.

سری فنر نیزه ای: از این نوع سری فنر برای فرو رفتن و یا شکستن اشیاء سخت و ماسه های سفت شده استفاده می کنند.

سری فنر اسیدی ضد خوردگی: که کاربرد این سری برای رفع گرفتگی لوله توالت و فاضلاب است.

سری فنر ریشه بر: که برای بریدن الیاف ریشه دار به کار می رود.

سری فنر میله فنری: که دارای دو رابط جهت اتصال فنرها می باشد.

سری فنر الماسی: که این نوع سری فنر محکم ترین و سخت ترین نوع سری فنر می باشد که جهت خرد کردن تکه سنگ و آجر به کار برده می شود.

سری فنر ابزارگیر: که از این نوع سری فنر لوله بازکنی جهت اتصال به ابزار و فنرهای شکسته درون لوله استفاده می کنند.

سری فنر از نوع کوزه ای: که برای از بین بردن رسوبات و جرم مورد استفاده قرار می گیرد.

سری فنر برسی: که برای از بین بردن چربی ها و رسوبات موجود در درون لوله های توالت و فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع سری فنردستگاه لوله بازکنی

از کدام سری برای چه نوع فنر لوله بازکنی استفاده شود؟

یک لوله بازکن حرفه ای با توجه به نوع گرفتگی لوله توانایی تشخیص استفاده از هر یک از این انواع سری فنر لوله بازکنی را دارد. با عبور دادن فنر از درون دستگاه لوله بازکنی تا زمانیکه با فشار دست به سمت جلو حرکت نکند،با زدن کلید راست گرد دستگاه لوله بازکنی با فنر، فنر جلوتر می رود و مشکل گرفتگی لوله حل می شود. هنگامیکه فنر لوله بازکنی را از درون لوله بیرون می کشید اگر فنر در داخل لوله گیر کرده باشد می توان با چند بار زدن کلید راستگرد و چپ گرد دستگاه لوله بازکنی با فنر، می توان فنر را از داخل لوله فاضلاب خارج کرد. اگر ساکن کرج هستید می توانید برای پیدا کردن اطلاعات افراد متخصص در زمینه لوله بازکنی کرج از طریق همین سایت دسترسی داشته باشید.

فنر دستی لوله بازکنی

در زمان گرفتگی لوله استفاده از فنر لوله بازکنی بسیار در حل مشکل راهگشا بوده و در صورتیکه گرفتگی لوله به حد کمی باشد که نیاز به استفاده از دستگاه لوله بازکنی نباشد می توان از فنر لوله بازکنی دستی استفاده کرد. فنرهای لوله بازکنی دستی نیز مثل فنرهای لوله بازکنی مخصوص دستگاه لوله بازکنی در بازار موجود می باشد و به راحتی قابل دسترس می باشد. اگر جسم جامدی در درون لوله فاضلاب و یا چاه توالت افتاده باشد برای خارج کردن این جسم می توانید از فنر لوله بازکنی دستی استفاده نمایید. در روش لوله بازکنی دستی استفاده از فنر لوله باز کنی دستی پرکاربرد ترین راه برای رفع گرفتگی لوله می باشد.

فنر دستی لوله بازکنی

سایت فنی کارا برای حل کردن مشکل پیدا کردن اطلاعات و مشخصات افراد فنی و لوله بازکنی های حرفه ای به تفکیک رضایت سنجی از مشتریان لیستی جامع و کامل از بهترین افراد فنی جمع آوری کرده است که در هر شهری که باشید می توانید با سرچ عبارت لوله بازکنی در شهر مورد نظر در همین سایت به این اطلاعات دسترسی داشته باشید. مثلا اگر در شهر مشهد حضور دارید می توانید با سرچ عبارت لوله بازکنی مشهد به اطلاعات این افراد دسترسی داشته باشید و با نزدیک ترین افراد فنی که در محل شما قرار دارند دسترسی داشته باشید و در کمترین زمان ممکن مشکل گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان را حل نمایید.

دسته بندی شده در: لوله بازکنی, مجله

ارسال نظر