ارسال آگهی

آموزش نحوه کار با صفحه نمایش تردمیل

میزان سرعت، زمان و مسافت طی شده توسط کاربر باید در جایی مانند صفحه نمایش تردمیل نشان داده شود تا فرد بتواند به طور دقیق از میزان فعالیت انجام شده توسط خودش، ضربان قلب و همچنین کالری مصرف کرده اطلاع یابد. صفحه نمایشگر می بایست بزرگ باشد تا خواندن سرعت، زمان و مسافت طی شده را آسان‌تر کند.

آموزش نحوه کار با صفحه نمایش تردمیل

صفحه نمایش تردمیل چگونه کار میکند

اکثر دستگاه های تردمیل دارای کلید هایی روی صفحه نمایش خود هستند. معمولا کلید استارت یا همان شروع را با رنگ سبز یا آبی مشخص میکنند. کلید قرمز نیز به عنوان دکمه استاپ یا پایان کار مورد استفاده کاربر قرار میگیرد.

در تمامی تردمیل ها دو کلید برای افزایش یا کاهش سرعت تعبیه شده است. مشابه این دکمه ها دو دکمه ی دیگر برای کم و زیاد کردن شیب نیز روی دستگاه قرار دارد.

از جمله امکانات دیگری که به عنوان حفظ امنیت بر صفحه نمایشگر تردمیل تعبیه شده است، می‌توان به نواری کوچک اشاره کرد که دارای بند بوده و آن را به لباستان متصل می‌کنید. چنانچه از تردمیل پرت شوید، با جدا شدن این نوار از روی سطح نمایشگر تردمیل، دستگاه به طور اتوماتیک خاموش شده و از وارد شدن آسیب های بیشتر به شما جلوگیری می کند.

گیره امنیتی تردمیل

نحوه کار با قابلیت برنامه ریزی صفحه نمایش تردمیل

بر روی تردمیل معمولا برنامه هایی از قبل توسط متخصصین ورزشی و تغذیه برنامه ریزی شده است و  پیش فرض است. تا افراد بتوانند متناسب با وزن، قد و سن خو د به انجام ورزش روزانه بصورت حرفه ای، با معیار های لازم بپردازند. همچنین دستگاه تردمیل این ویژگی را دارد مکه قادر باشد برنامه مورد نظر کاربرد را در خود ذخیره کند. برنامه ای که شاید بصورت دستی توسط شخص وارد شود. از مزیت هایی که برنامه های پیش فرض صفحه نمایش تردمیل دارد آن است که خاصیت آنالیز را نیز در خود جای داده ئ امکان این را دارد که شما برنامه خود را وارد کنید.

در هریک از برنامه های تردمیل شیب و سرعت به طور جداگانه و بسته به نوع خاص هر برنامه پس از زمانی مشخص تغییر محسوس و گاهی نا محسوس میکند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه شیب تردمیل، میتوانید به مطلب تنظیم شیب تردمیل مراجعه کنید.برنامه نمایشگر تردمیل

 مشکلات الکتریکی صفحه نمایش تردمیل

اگر با صفحه نمایش و برای تعمیر تردمیل خود دچار مشکل شده اید، در اولین گام محل قرار گرفتن باطری آن را پیدا کرده و با یک باتری نو تعویض کنید. چنانچه باز هم مشکل صفحه نمایش تردمیل رفع نشد، سنسور سرعت و سیم ها را چک کنید. در صورتی که صفحه نمایش تردمیل با باتری کار نمی کند ممکن است مشکل از منبع برق باشد. در نتیجه برای رفع مشکلات الکتریکی صفحه نمایش تردمیل لازم است نکاتی ریز تر و اساسی تر را بدانید.

اگر تردمیل شما با سنسور نوری کار می کند مطمئن شوید دیسک ای که از داخل سنسور نوری گذر کرده، تمیز است و مشکلی ندارد. در غیر این صورت، یعنی چنانچه سنسورهای نوری آن دچار مشکل شده است میتوانید با کمی الکل شیار سنسورها را تمیز کنیم و لنز سنسور های نوری را از آلودگی و غبار پاک کنیم.
اگر باز هم مشکل با این کار رفتن شد لازم است سیستم برق و سیم کشی را چک کرده و مشکل آن را با مشورت از متخصصین حل کنیم.

نگهداری قاب صفحه نمایش

پیشنهاد می‌شود بعد از هر بار استفاده از تردمیل صفحه نمایش و قاب آن را با پارچه نم دار پاک کنیم. عرق و لکه های جمع شده در سطح خارجی آن را تمیز کرده و بهتر است این کار را با استفاده از پارچه نمدار و نه کاملاً خیس انجام دهید. در ادامه سعی می کنیم شما را در استفاده از نوعی پاک‌کننده خواص برای صفحه نمایش تردمیل راهنمایی کنیم.

قابلیت های جدید صفحه نمایشگر تردمیل

از برجسته‌ترین قابلیتهای تردمیل که جدیدا به امکانات آن اضافه  است، میتوان به امکان اتصال گوشی همراه و گجت های پوشیدنی اشاره کرد. در تردمیل های نسل جدید این امکان به شما داده شده است که گوشی هوشمند خود را به آن متصل کرده و همزمان با انجام فعالیت ورزشی لذت ببرید. ساعت های هوشمند که از طریق گجت های پوشیدنی به آن متصل می‌شوند این امکان را به شما می دهد که ضربان قلب و علائم حیاتی ورزشکار را به گوشی همراه خود ارسال کنید در نتیجه می‌توانید با آنالیز بدن تان برنامه مورد نظرتان را اجرایی کنید

امکانات صفحه نمایشگر تردمیل

دسته بندی شده در: تعمیر تردمیل, مجله

ارسال نظر