ارسال آگهی

روش های رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی

برای بازکردن گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی می توان از دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا، انواع مختلف فنرهای لوله بازکنی و… استفاده کرد، همچنین برای بازکردن گرفتگی سیفون توالت و یا سینک ظرفشویی می توان از پمپ کمک گرفت یا به طور کلی بازکردن گرفتگی لوله را به دست افراد فنی سپرد، که برای بدست آوردن اطلاعات افراد فنی و متخصص در زمینه لوله بازکنی کرج یا اصفهان و یا دیگر شهرها می توانید از طریق همین سایت به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

روش های بازکردن گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی

رفع گرفتگی لوله اگر به درستی صورت نگیرد، می تواند مشکلات و خسارات زیادی را به همراه داشته باشد از جمله ترکیدن لوله های فاضلاب که نباید از پمپ یا فنر قوی استفاده می شده است و یا گرفتگی زود هنگام لوله به دلیل اینکه سری قبل به درستی و به طور کامل لوله باز نشده است. این فرآیند را باید به دست افراد متخصص بسپارید در غیر اینصورت مجبور به پرداخت هزینه تعمیر علاوه بر هزینه نصب توالت فرنگی خواهید شد.

محل هایی که بیشتر مستعد مسدود شدن است عبارتند از

  • سیفون توالت
  • شترگلو سینک ظرفشویی
  • زانویی هایی که در مسیر لوله کشی بکار برده شده است.
  • و…

استفاده از سیفون برای سرویس بهداشتی به منظور جلوگیری از ورود حشرات موذی، جلوگیری از نفوذ گاز فاضلاب و… استفاده می کنند که وجود آن برای توالت ضرورت دارد، ولی اگر سیفون مربوط به چاه توالت، کف شور، روشویی و… دچار گرفتگی شد چه باید کرد؟ می دانیم که در هنگام لوله کشی فاضلاب برای تغییر مسیر دادن لوله ها از زانویی استفاده می کنند که این قسمت ها از مستعد ترین محل ها برای جمع شدن آشغال، مو، ضایعات می باشد که با انباشته شدن روی هم به مرور زمان باعث گرفتگی لوله در آن قسمت خواهد شد، بازهم این سوال پیش می آید که برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب و گیر کردن آشغالها در قسمت های زانویی چه باید کرد؟

استفاده از پمپ برای رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی

با استفاده از پمپ می توان انواع گرفتگی سینک ظرفشویی، گرفتگی سیفون توالت فرنگی و… را برطرف کرد. در این روش با ریختن آب به داخل لوله یا چاه اقدام به پمپ زدن می کنیم، این امر سبب می شود تا فشار آب وارد شده بر سیفون منجرب به بازشدن لوله یا چاه شود. این فشار وارد شده باعث به جلو رانده شدن مواد موجود در لوله فاضلاب شده و زمانیکه پمپ زده می شود، لوله کاملا باز می شود.

استفاده از پمپ برای رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی

استفاده از دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا جهت رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی

استفاده از دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا برای رفع گرفتگی لوله هایی است که به شدت گرفته است و با تلمبه زدن دستی گرفتگی لوله برطرف نمی شود. این دستگاه قابلیت تنظیم فشار را دارد و می توان فشار دستگاه را تا چندین برابر افزایش داد، البته دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا در فشارهای بالا سر و صدای زیادی تولید می کند.

این دستگاه با فشار هوا را در مخزن خود جمع کرده و به طور ناگهانی بعد از کشیدن اهرم، هوا را با شدت زیادی به داخل لوله فاضلاب یا چاه توالت تخلیه می کند که سبب باز شدن لوله فاضلاب یا چاه توالت می شود. لازم به ذکر است استفاده از این دستگاه نیاز به تخصص و مهارت دارد پس اگر نیاز به استفاده از این دستگاه داشتید حتما از یک لوله بازکن حرفه ای و ماهر کمک بگیرید تا مشکل گرفتگی لوله یا چاه فاضلاب را برطرف کند.

رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی با استفاده از فنر لوله بازکنی

برای رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی و گرفتگی های لوله های فاضلاب استفاده از فنر لوله بازکنی رایج ترین روش از بین روش های دیگر می باشد، زیرا فنر در انواع مختلفی در بازار وجود دارد و برای رفع گرفتگی از هر نوعی که باشد، می توان فنر مناسب را انتخاب کرد و برای بازکردن و رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی  بکار برد. دلیل استفاده از فنر لوله بازکنی، برد دستگاه و مسافت و نیز قدرت فنر در بازکردن انواع گرفتگی لوله توالت در مسیرهای نزدیک به چاه و لوله های فاضلاب و نیز قدرت جرم زدایی و لایروبی آن می باشد.استفاده از فنر برای رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی

برای هل دادن اجسام جامدی که در چاه گیر کرده اند نیز از فنر لوله بازکنی استفاده می کنند که بیشتر لوله بازکن های با تجربه و حرفه ای برای رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی  استفاده از فنر را توصیه می کنند و ضمانت بیشتری برای باز شدن گرفتگی لوله ها وجود دارد. البته برخی نیز استفاده از دستگاه تراکم هوا را در باز کردن گرفتگی توالت فرنگی پیشنهاد می دهند و استفاده از فنر را ریسک می دانند زیرا فنر دارای نوک مارپیچ و بسیار تیزی است که ممکن است به توالت فرنگی آسیب بزند. رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی  با استفاده از فنر چاه بازکن موجب می شود تا انواع مواد زائد و لایه های چربی و مو و… از دیواره های لوله فاضلاب کنده شود.

در بعضی از موارد خاص هم که با هیچ کدام از روش های فوق مشکل گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی  حل نمی شود و نیاز است تا تعمیرات لوله کشی فاضلاب صورت گیرد. اگر در شهر مشهد ساکن هستید، می توانید از همین سایت اطلاعات و مشخصات افراد فنی و با تجربه در زمینه لوله بازکنی در مشهد را مشاهده کنید و در کمترین زمان مشکل برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان را به دست افراد متخصص و باتجربه بسپارید تا حل کنند.

دسته بندی شده در: لوله بازکنی, نصب و تعمیر توالت فرنگی, مجله

ارسال نظر