ارسال آگهی

۸ نکته طلایی قبل از خرید قفل و دستگیره درب ضد سرقت

درب ضد سرقت یکی از بهترین ابزارهایی می باشد که برای جلوگیری از ورود غیر مجاز افراد به ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. اگر شما قصد دارید که درب های فلزی یا چوبی ساختمان خود را با درب های ضد سرقت جایگزین کنید بهتر است قبل از اقدام نکاتی در مورد اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت  بدانید.

در فهرست زیر می توانید با  موضوعاتی که در این صفحه به آنها اشاره شده است آشنا شوید:

  1. مهمترین ویژگی های درب ضد سرقت
  2. انواع قفل درب ضد سرقت
  3. نحوه تعویض قفل و مغزی درب ضد سرقت
  4. نکاتی مهم برای خرید قفل و دستگیره درب ضد سرقت
  5. نکات قبل از خرید قفل مناسب درب ضد سرقت

1- مهمترین ویژگی های درب ضد سرقت

به لحاظ اینکه قفل ها نقش اساسی برای ورود به هر منزلی را دارند و نبود قفل با کیفیت و خوب هم باعث می شود که مکان های مختلف امنیت لازم را نداشته باشند. اما با پیشرفت قفل ها ویژگی بسیاری به آنها اضافه شده که در زیر به آنها اشاره شده است:

  • قابلیت نصب برای انواع دربهای فلزی و چوبی
  • مجهز به سیستم ضد حک پیشرفته
  • دارای حافظه پشتیبان
  • دارای ریموت کنترل
  • نصب آسان
  • امکان برقراری ارتباط با کامپیوتر و گوشی های هوشمند

2- انواع قفل درب ضد سرقت

ممکن است برای حفظ امنیت بیشتر ساختمان های مسکونی، تجاری، ویلاها، اماکن اداری، طلافروشی ها و …  با انتخاب قفلی با امنیت بالا و ایمن کمی مشکل باشد چرا که خیلی از افراد مطمئن نیستند چه قفلی برای چه دربی و چه مکانی مناسب است.

به همین دلیل با خواندن مطالب این صفحه می توانید با اطلاعات جامع تری قفل و دستگیره خود را انتخاب کنید:

2-1- قفل درب ضد سرقت داف ترکیه

قفل درب ضد سرقت از نظر ظاهری با قفل کاله در یک سطح قرار دارد که این تنها تفاوتی که می تواند داشته باشد این است که در جزئیات ساخت مغزی و قفل متفاوت است. نحوه تعویض مغزی و قفل درب ضد سرقت کار افراد عادی نمی باشد چرا که هسته مرکزی قفل ضد سرقت، مغزی آن می باشد.

برای تعویض یا باز کردن قفل درب ضد سرقت می توانید بعد از ورود به سایت فنی کارا با انتخاب نزدیکترین کلیدسازی شبانه روزی و سیار قفل درب مورد نظر را باز کنید. همانطور که می دانید قفل های ضد سرقت از ایمنی و آلیاژ به کار رفته در سطح بالایی قرار دارند که امکان باز کردن این قفل ها وجود ندارد یا قابل شکسته شدن و یا بریده شدن نیستند.

افراد کلیدساز در سایت فنی کارا از مهارت و توانایی لازم برای باز کردن انواع قفل درب ضد سرقت، باز کردن خودروهایی که مالک آنها ممکن است سوئیچ را شکسته یا گم کرده باشد، باز کردن قفل انواع گاو صندوق، ساختن کلید های یدک و.. برخوردار هستند.

فنی کارا برای رضایت مشتری در قسمت نظر سنجی گزینه ایی را قرار داده است که شما به راحتی بتوانید امتیاز دیگر افراد فنی کارا را مشاهده کنید این رضایت سنجی براساس شناخت مشتری از فنی کاری  می باشد که آگهی خود را در سایت برای کاربران به اشتراک گذاشته است ضمن اینکه این وب سایت خدماتی با ارائه فاکتور و حضور به موقع فنی کار در محل، پیگیری توسط افراد پشتیبان برای رضایت مشتری توانسته محبوبیت خود را افزایش دهد، همچنین تمامی تلاش خود را به کار گرفته است تا بتواند علاوه بر خدمات کلیدسازی در تمامی مناطق تهران، کلیدسازی شبانه روزی کرج، مشهد، تبریز، اصفهان را هم ارائه دهد.

2-2- قفل درب ضد سرقت کاله ترکیه

در بین تمامی قفل های ضد سرقت که از لحاظ امینت و ساختار تعدادی از آنها رتبه های بالایی دارند، قفل ضد سرقت کاله هم در همین رده قرار دارد و دلیل این امر مواد بسیار محکم، مغزی با دوام و نوع مواد به کار رفته در این مدل از قفل ها می باشد.

مهمترین بخش، خارج کردن قفل خراب این است که باید با احتیاط انجام شود تا آسیبی به بخش های مختلف وارد نشود و ایرادات بیشتري را به وجود نیاورد، بعد از خارج کردن قفل درب با استفاده از پیچ بند نوبت به رگلاژ یراق می رسد و پس از آن قفل جدید جای گذاری شده و پیچ می شود.

انواع قفل درب ضد سرقت

3- نحوه تعویض قفل و مغزی درب ضد سرقت

برای خارج کردن قفل خراب باید احتیاط کرد تا به بخش های دیگر آسیب وارد نشود و مشکلات بیشتری را به وجود نیاورد. با کمک یک پیچ بند قفل درب را خارج کرده و در گام بعدی باید رگلاژ یراق خارج شود . سپس قفل جدید جایگزین می شود و  مجددا باید پیچ شود.

قفل درب ضد سرقت از دو بخش تشکیل شده است که عبارتند از:

  • بخش بالایی: قسمت بالایی قفل شب بند نامیده می شود.
  • بخش پایینی: این قسمت را مغزی ساده معرفی می کنند.

برای اینکه بتوان مغزی قفل را تعویض کرد ابتدا باید در قسمت شب بند پیچ ها را باز کرده و پوکه قفل همراه با کاسه رزت خارج شود سپس زرت را از قسمت پشت درب ضد سرقت خارج کرده و به قسمت مغزی قفل می رسیم.

بعد از اینکه رزت خارج شد باید پیچ مغزی که روی قفل ضد سرقت وصل شده است باز شود و مغزی قفل ضد سرقت خارج شود. دقت شود که در قسمت شب بند، مغزی از داخل خارج می شود و برای تعویض مغزی درب، ابتدا باید کاسه و پوکی را در داخل قفل ضد سرقت قرار داده و بعد از قرار دادن رزت پیچ ها بسته شود.

در قسمت پایین هم برای تعویض مغزی عملیات تعویض به شکل بالا انجام می شود اما تفاوتی در قسمت مغزی و سایر قسمت ها وجود دارد بدین صورت که در این قسمت کاسه به تنهایی پیچ و بسته می شود و رزت به همراه پوکی از پشت بسته می شود.

قفل و مغزی درب ضد سرقت تفاوت زیادی با درب معمولی ندارد و تنها تفاوت مهم آن استفاده از زبانه هایی با تعداد بالا می باشد. مغزی قفل درب ضد سرقت در مقابل اسید بسیار مقاوم بوده و همین امر باعث شده تا قیمت آن نیز بسیار بالا باشد.

4- نکات مهم برای خرید دستگیره مناسب درب ضد سرقت

قبل از خریدن قفل و دستگیره بهتر است بدانید که درب مورد نظر دارای چه امکاناتی می باشد تا بر اساس مشخصات درب، قفل مناسب را خریداری کنید.

4-1- نوع دستگیره درب

دستگیره درب در انواع متفاوتی در بازار موجود می باشد که باید با توجه به نوع دکوراسیون وسلیقه تان بهترین دستگیره را برای درب ضد سرقت انتخاب کنید.

دستگیره های درب ضد سرقت که مخاطبان زیادی دارد شامل: دستگیره های دکمه ای، بیضی شکل، اهرمی یا تخم مرغی می باشد که بسته به سلیقه افراد متفاوت می باشد.

4-2- جنس دستگیره

جنس دستگیره درب ضد سرقت باید با جنس دستگیره درب های دیگر در داخل خانه یا ساختمان یکی باشد. معمولا دستگیره درب های ضد سرقت فلزی و از جنس کروم، فولاد ضد زنگ و یا نیکل می باشد.

انواع قفل و دستگیره درب ضد سرقت

5- نکات قبل از خرید قفل مناسب درب ضد سرقت

جنس قفل های درب ضد سرقت از جنس قفل های معمولی با توپی های کلید کامپیوتری است اما در صورت نیاز می توان از قفل های الکترونیکی برای درب ضد سرقت استفاده کرد ضمن اینکه قفل های الکترونیکی امنیت بسیار بالاتری نسبت به قفل های معمولی دارند.

بهتر است بدانید که وقتی قفل دیجیتال بر روی درب ضد سرقت چینی نصب می شود دیگر لزومی ندارد دستگیره بر روی درب نصب شود به این دلیل که نصب همزمان اینها بر روی درب باعث از کار افتادن سیستم مرکزی قفل ضد سرقت می شود. لازم به ذکر است که بدانید این مسئله تنها در مورد درب های ضد سرقت چینی صادق است اما نصب دستگیره و قفل دیجیتال به صورت همزمان بر روی درب ضد سرقت ایرانی و ترکی مانعی ندارد.

برای انتخاب یک قفل مناسب مواردی مانند: ضخامت درب، طول شفت، دست راست یا چپ بودن درب و همچنین نوع جنس درب که ممکن است چوبی یا فلزی باشد مهم می باشد. قفل های دیجیتال به روش های مختلفی وجود دارند مثل: اثر انگشت و یا کارت و وارد کردن رمز عبور که یکی از محبوب ترین انواع قفل های دیجیتال قفل های TSE هستند.
< ! —
یراق در ساختمان و دستگیره در دستگیره ضدسرقت هلالی راست
یراق آلات درب ضد سرقت
انواع یراق آلات درب ضد سرقت
دستگیره درب ضد سرقت
دستگیره ثابت درب ضد سرقت

–>

دسته بندی شده در: کلیدسازی, مجله

ارسال نظر