ارسال آگهی

چگونه کلید یدک خودرو را تهیه کنیم؟

زمانیکه سویچ خودروی خود را گم می کنید و قادر به باز کردن درب خودرو نیستید، نگران نباشید در این وضعیت حتی در صورتی که درب ماشین تان قفل است، می توانید یک سوئیچ یدک بسازید و مشکل خود را حل کنید. در این مواقع می توانید از تخصص و مهارت یک کلیدساز باتجربه و متخصص استفاده کنید تا ساخت کلید یدک را برایتان انجام دهد.

نحوه ساخت کلید یدک خودرو

گم شدن سوئیچ خودرو

در مواقعی که درب خودرو بسته است باید با کد قفل ماشین که اغلب بر روی یک کارت درج شده و در زمان خرید خود را همراه با مدارک تحویل داده شده است، استفاده کرد. در مواقعی که این کد را گم کرده اید و یا در دسترس نمی باشد، تخصص و مهارت فرد کلید ساز می تواند راهگشا باشد. یک کلید ساز متخصص می‌تواند کد درب خودروی شما را پیدا کند و بعد از باز شدن درب خودرو یک کلید از روی قفل استارت ماشین و یا درب می سازد تا مشکل برطرف گردد.

هر دو حالت به وجود می‌آید اگر خودروی شما دارای قابلیت ایموبلایزر باشد برای اینکه بتوانید درب خودرو را با سوئیچ ساخته شده باز کنید نیاز است که سوئیچ را کددهی نیز کنید. اما در صورتی که سیستم خودروی شما دارای فناوری ایموبلایزر نباشد به راحتی می توان با استفاده از کلید ساخته شده خودرو را روشن کرد.

نحوه ‏تهیه سوئیچ یدک خودرو

یکی از ابزارهای مهم برای صاحب خودرو سوئیچ و کلید یدک خودرو می باشد که در صورتی که ماشین شما از فناوری ایموبلایزر یا ضد سرقت برخوردار باشد، در صورت گم شدن سوئیچ خودرو و عدم برخورداری از سوئیچ یدک، مجبورید هزینه های زیادی را بابت باز کردن و روشن کردن خودرو بپردازید، چرا که کدگشایی هزینه ی بالایی دارد و نیاز به تخصص و مهارت دارد.

برای خودروهایی که دارای سیستم امنیتی ایموبلایزر هستند در زمان ساخت کلید یدک باید خودروی خود را به یک قفل و کلیدسازی که دارای دستگاه های کدگذاری می باشد، تحویل دهید تا سوئیچ یدک خودرو را برایتان بسازد. این دستگاه ها با اتصال به کامپیوتر خودرو عملیات کدگزاری را انجام می دهند. اگر قصد دارید یک سوئیچ یدک برای خودروی خود تهیه کنید، توصیه می شود به مراکز معتبر چیپ و ریموت مراجعه کنید.

ساخت کلید یدک خودرو

این مراکز در صورتی که اعتبار لازم را داشته باشند، دستگاه ها و ریموت های اصلی را ارائه می دهند. اگرچه بعضی از مراکز باطری سازی و مکانیکی ها این خدمات را ارائه می دهند، ولی توصیه می شود حتما به مراکز معتبر چیپ و ریموت مراجعه کنید. بعضی از افراد به دلیل هزینه های کمتری که مراکز باتری سازی و مکانیکی بابت باز کردن قفل درب خودرو می گیرند به این مراکز مراجعه می کنند ولی بهتر است بدانید هزینه هایی که بابت عوارض بعدی مثل قفل شدن ناگهانی درب خودرو یا باز نشدن آن و همچنین خراب شدن دستگاه را می تواند به همراه داشته باشد.

زمانیکه یک خودروی جدید می خرید، در صورتیکه این خودرو قبلا توسط فرد دیگری استفاده می شده است، همواره این نگرانی وجود دارد که مالک قبلی خودرو تمام کلیدهای مربوط به خودرو را تحویل داده است یا نه؟ برای اینکه خیال خود را راحت کنید تا دیگر نگرانی بابت امنیت خودرو خود نداشته باشید، می توانید به یکی از مراکز مربوط به سیستم امنیتی ایموبلایزر مراجعه کنید و کد را تغییر دهید و یک کد جدید تعریف کنید تا شخصی غیر از خودتان به این کد دسترسی نداشته باشد.

دسته بندی شده در: کلیدسازی, مجله

ارسال نظر