ارسال آگهی

نحوه عملکرد پکیج در تابستان

با روی کار آمدن پکیج دیواری دیگر استفاده از شوفاژ و موتورخانه به ندرت کاهش یافته و بیشتر آپارتمان ها مجهز به سیستم پکیج شده اند که این سیستم پرکاربرد در تابستان و زمستان عملکرد جداگانه ای دارد. پکیج دیواری برای گرم کردن آب مصرفی و آب گرم مورد نیاز شوفاژ ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

نحوه عملکردپکیج در تابستان

از جمله کاربردهای پکیج در گرم کردن خانه و یا آپارتمان ها و اماکن تجاری و با استفاده از رادیاتور، گرمایش از کف و فن کوئل می باشد که در عین واحد آب گرم مصرفی کلیه واحدها را هم تامین می کند. برای صرفه جویی در مصرف انرژی می توانید پکیج را با کویل آب گرم ترکیب کنید بدین نحو گرمای مناسب تری با هزینه ی کمتری خواهید داشت.

عملکرد پکیج در تابستان

وقتی که نیاز به آب گرم باشد پکیج شروع به فعالیت می‌کند و به صورت اتوماتیک فرآیند تامین آب گرم را انجام می دهد. زمانی که شیر آب گرم باز می شود، مشعل توسط سنسور فشار پکیج روشن می شود و بعد از بسته شدن شیر آب گرم پکیج خاموش می شود. صدور این فرمان از طریق برد کنترل الکترونیک انجام می شود و در نهایت مبدل حرارتی ثانویه پوسته- لوله به سرعت آب گرم را تولید می کند.

عملکردپکیج در تابستان

با توجه به اینکه پکیج در فصل تابستان در مقایسه با فصل زمستان کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، بهترین زمان برای سرویس پکیج قبل از شروع زمستان می باشد چراکه در فصل زمستان استفاده از پکیج رایج تر می باشد و در این فصل این سیستم هم وظیفه تامین آب گرم مصرفی و هم وظیفه گرم کردن آب مورد نیاز رادیاتور شوفاژ ها و سایر سیستم های گرمایشی ساختمان را دارد به همین دلیل بهتر از قبل از شروع فصل زمستان سرویس پکیج خود را انجام دهید.

عملکرد پکیج های مخزن دار در تابستان

توجه به آنچه که در بالا توضیح داده شد عملکرد تابستانی پکیج به اینگونه است که تنها در زمانی که نیاز به آب گرم دارید پکیج شروع به کار نموده و به صورت اتوماتیک آب را گرم می کند در مدل های مخزنی تا زمانی که دمای آب به حدی که مشخص شده نرسد دستور روشن شدن مشعل داده نمی شود این کار به عهده ترموستات می باشد زمانی که پکیج در حالت تابستانه می باشد بعد از بسته شدن شیر آب گرم مصرفی پکیج بلافاصله خاموش می شود. زمانی که احساس کردید ترموستات پکیج خراب است با افراد متخصص در زمینه تعمیر پکیج تماس بگیرید تا مشکل را برطرف کنند.

دسته بندی شده در: نصب و سرویس و تعمیر پکیج, مجله

ارسال نظر