ارسال آگهی

مقایسه کیفیت و مزایا و معایب یخچال ساید بای ساید نسبت به سایر مدل ها

چنانچه از نظر هزینه و امکان مالی مشکلی ندارید و مقداری پول را برای خرید یخچال کنار گذاشته اید و کارایی کیفیت و دوام محصول برای شما اهمیت دارد، بهترین انتخاب، درمقایسه با یخچال های معمولی، استفاده از یخچال ساید بای ساید است.

یخچال های معمولی در ابعاد و اندازه های مختلف، بیشتر برای جلب توجه و زیبایی بصری، تولید و عرضه میشوند. هرچند امکاناتی از جمله ظاهری زیبا، رنگ بندی متفاوت، قفل کودک، دارا بودن محفظه یخ و آب سرد کن و دیگر شرایط در یخچال های ساید بای ساید به چشم می‌خورد.مقایسه کیفیت یخچال ساید بای ساید و معمولی

مزایای یخچال ساید بای ساید؛ نسبت به سایر مدل های یخچال فریزر

طراحی بی نظیر و زیبا این محصول، دارا بودن محفظه home bar، یخچالهای french و دیگر امکانات موجود در یخچال های ساید بای ساید، شکل و ظاهر آن را شیک و مدرن نمایش می دهد. این موارد خود از امتیازاتی است که مشتریان طبق آن، این نوع یخچال را به یخچال های ساده ترجیح میدهند. در ادامه به مقایسه ی یخچال های ساید بای ساید با محصولات معمولی یخچالی و سیستم های سرمایشی می پردازیم.

در گذشته به عنوان ساده ترین شکل یخچال های ساید بای ساید، آنها را در قالب دو درب می ساختند. اما امروزه یخچالهای سه درب و چهار درب نیز رواج داشته و با طراحی زیبا و مدرن جاذب مشتری هستند. وجود تعداد درب های بیشتر به منظور ایجاد فضای کافی و راحت است . همچنین برخی یخچال های ساید بای ساید دارای امکانی به نام home bar روی بدنه خود هستند که این محصول را در مقایسه با سایر یخچال های معمولی برتری می دهد.

تکنولوژی به کار رفته شده در یخچال های ساید بای ساید ازجمله «super cool» و «super freeze» به عملکرد این محصول در زمینه سرد نگه داشتن نفس های درونی کمک می کند و به سرعت کمپرسور می‌افزاید. هر اندازه سرعت در کمپرسور یخچال ساید بای ساید بیشتر باشد انرژی بیشتری هم مصرف میشود و سرمایش بهتر صورت می‌گیرد.

نکته: تفاوت یخچال دوقلو و ساید بای ساید

شباهت بسیار این دو محصول از نظر ظاهر دارند اما یخچال های دوقلو تنها بخشی از امکانات سایدبای ساید را دارا هستند؛ که برای خانواده های پرجمعیت و بزرگ مناسب است!مقایسه ظرفیت یخچال ساید بای ساید

ظرفیت یخچال ساید بای ساید

ابتدا لازم است شرایط مورد نیاز خود را مبنی بر میزان ظرفیت یخچال در نظر داشته، سپس برای تهیه نوع سایدبای ساید آن به مراکز فروش مراجعه کنید. صرفاً جهت آگاهی بخشی به آنان که مهارت لازم را در این کار ندارند، به اطلاع می رسانیم به طور متوسط یک خانواده دو نفره به ۱۶۰ تا ۲۰۰ لیتر ظرفیت احتیاج دارد تقریباً به ازای هر نفر ۲۰ لیتر دیگر در نظر بگیرید .

تفاوت مصرف انرژی

در هنگام تهیه یخچال و فریزر، در هر دو نوع ساده یا ساید بای ساید، ابتدا لازم است به برچسب انرژی و رده آن توجه کنیم و دقت کنید محصول علاوه بر مصرف برق کارایی مطلوب داشته باشد. به عنوان مثال از جمله برندهای شناخته شده در ایران که در مصرف انرژی و برق همچنین کارایی به صرفه می باشند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شرکت های تولید کننده از جمله؛ ال جی، ، بنتلی، بکو، سامسونگ، دوو، هاردستون، هایسنس، اسنوا، پارس و هیمالیا که البته سه مورد آخر از کارخانجات ایرانی با تولیدات ملی هستند.تفاوت مصرف انرِژی یخچال ساید بای ساید

چرا نباید یخچال ساید بای ساید بخریم؟!

اگرچه یخچال‌های ساید بای ساید مزایای خاص خود را دارند، در این بین میدانیم که هیچ دستگاهی صرفاً خوب و عالی شناخته نشده است. به عنوان مثال نکاتی را تحت عنوان معایب یخچال ساید بای ساید، می توان به شکل موارد زیر نام برد:

  • این نوع از یخچال فیلترهای تصفیه آب را دارا هستند. که لازم است هر چهار تا شش ماه یکبار تعویض گردد. که البته هزینه خرید فیلتر و نصب آن از جمله هزینه های ثابت یخچال محسوب میشود.
  • قیمت تمام شده برای یخچال های ساید بای ساید نسبت به مدل های معمولی بالاتر است، ممکن است تمام یخچال های تک درب و معمولی کار شما را راه اندازند و مجبور نباشید در ابتدای خانه‌داری هزینه‌های بالا روی آورید.
  • این یخچال به علت دارا بودن سایز بزرگ بسیار مشکل است چنانچه مستاجر می باشید پیشنهاد ما استفاده از یخچال های معمولی نسبت به یخچال ساید بای ساید است.
  • چنانچه مکان کوچکی در آشپزخانه دارید استفاده از یخچال های بزرگ ساید بای ساید با وزن سنگین پیشنهاد نمی شود.
  • چنانچه یخچال ساید بای ساید خریداری شده توسط شما در هر زمان نیاز به تعمیر داشته باشد، می توانیم بگوییم هزینه تعمیر یخچال های ساید بای ساید، نسبت به یخچال های معمولی بیشتر است!

دسته بندی شده در: تعمیر یخچال فریزر خانگی, مجله

ارسال نظر