ارسال آگهی

مزایای استفاده از فیلتر در کولر گازی اسپلیت

انچه در این مطلب میخونید در زیر به صورت فهرست نمایش داده شده است :

از مزایای فیلتر در کولر گازی می توان به تصفیه هوا از انواع ذرات معلق و گرد و غبار، بوهای کاذب و کاهش یافتن انواع آلرژی هایی که ناشی ازمیکروب هاست اشاره کرد که در ادامه توضیح بیشتری در مورد مزایای فیلتر در کولر گازی خواهیم داد تا با این قطعه بسیار مفید در کولر گازی بیشتر آشنا شوید.

مزایای فیلتر در کولر گازی اسپلیتدر صنعت تبرید و تهویه کولر های گازی از جایگاه خاصی برخوردارند و با کاهش گرما باعث خنک سازی محیط می گردند. بهتر است بدانید کولر های گازی برخلاف کولر های آبی باعث بالا رفتن رطوبت محیط نخواهند شد به همین دلیل است که در شهرهایی که آب و هوای شرجی دارند به جای استفاده از کولر آبی از کولر های گازی استفاده می کنند.

از معایب کولر های آبی می توان به عدم فیلتر کردن آلودگی ها و وارد کردن آنها به محیط داخل اشاره کرد که در کولر های گازی اسپلیت با استفاده از انواع فیلتر اعم از فیلتر های ریزگرد روب، فیلترهای یونی و فیلتر های آنتی باکتریال مانع از ورود این آلودگی ها به محیط داخل شده که این از مهم ترین مزایای فیلتر در کولر گازی می باشد.

مزایای فیلتر در کولر گازی اسپلیت

فیلتر های کولر گازی ذرات گرد و غبار و ذرات معلق در هوا را به خود جذب کرده و با از بین بردن باکتری ها و ویروس های موجود در فضا سبب پالایش هوای محیط می گردند و سلامت و لطافت هوا را افزایش می دهند. همچنین از مزایای فیلتر در کولر گازی می توان به از بین بردن بوهای کاذب و آلاینده ها و مواد شیمیایی اشاره کرد.

از بین بردن باکتری ها وذرات موجود در فضا و همچنین پالایش هوا از ذرات معلق گرد و غبار سبب افزایش سلامتی و لطافت هوای محیط میشود که از مزایای فیلرت کولرگازی می باشد. همچنین تصفیه هوا از آلاینده ها و مواد شیمیایی و ازهمه مهم تر بوهای کاذب نیز از دیگر موارد کاربردی فیلتر های کولر اسپلیت می باشد.

تقسیم برودت در محیط بدان معنا است که سرمای تولید شده به طور یکنواخت به محیط میرسد و به یک اندازه تمامی محیط را خنک میکند . برای حفظ کارایی و بهره وری فیلتر کولرگازی باید هر چند وقت یکبار تمیز شود. شما میتوانید برای بالابردن راندمان کولرگازی هر یک ماه یکبار فیلتر کولر گازی را جدا کرده و تمیز کنید. حتما با خود در این فکر هستید

از مزایای فیلتر در کولر گازی پالایش هواست

فواید کولر گازی اسپلیت با داشتن سیستم فیلترینگ

برخورداری از سرمایش بی نظیر همراه با طراوت و تازگی که محیط شما را در زمانی کم مطبوع و خنک می سازد. با در نظر گرفتن طراحی زیبا و قابل انعطافی که در ساخت و طراحی کولر گازی در نظر گرفته شده است، از دکوراسیون خوبی برخوردار است و چهره منزل یا محل کارتان را زشت نخواهد کرد. سرمای تولید شده را به صورت یکنواخت به محیط رسانده به عبارتی تقسیم برودت دارد و محیط به یک اندازه خنک می شود.فواید کولر گازی اسپلیت با داشتن سیستم فیلترینگ

در کلانشهر تهران در زمان سرویس کولر گازی توسط یک سرویسکار کولر گازی تهران ، اگر فیلتر ها کیفیت قبل را از دست داده بودند حتما آنها را تعویض نمایید. بهتر است هر دو ماه یکبار بسته به شرایط آب و هوایی و میزان استفاده از کولر آبی نسبت به شستشوی فیلتر ها اقدام کنید. این کار علاوه بر بالابردن کارایی و بازده کولر(افزایش طول عمر کولر گازی) و افزایش میزان خنک دهی به محیط باعث صرفه جویی در مصرف انرژی شده و هزینه های برق را کاهش خواهد داد.

دسته بندی شده در: نصب کولر, سرویس کولر, نصب کولر گازی, سرویس کولر گازی, تعمیر کولر گازی, مجله

ارسال نظر