ارسال آگهی

آموزش رفع مشکل صدای پمپ آب خانگی

مشکل صدای پمپ آب خانگی یکی از نکات قابل توجهی است که امروزه در واحد های آپارتمانی و فضای داخل از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر نیاز به خدمات تعمیر پمپ آب داشتید، می توانید از طریق سایت فنی کارا به اطلاعات نزدیک ترین افراد تعمیرکار پمپ آب دسترسی داشته باشید.راهکارهایی برای رفع مشکل صدای پمپ آب خانگی

از مشکلات اساسی و آزاردهنده، مشکل صدای پمپ آب خانگی می باشد. پس در انتخاب پمپ آب خانگی به کم صدا بودن و یا بی صدا بودن پمپ توجه فرمایید تا برای ساکنین ایجاد مزاحمت نشود. در ادامه به بررسی مشکل صدای پمپ آب خانگی و ارائه راهکار برای حل این مشکل می پردازیم.

علت صدای پمپ آب خانگی

هنگامیکه در آپارتمان از پمپ آب استفاده می کنید در صورتیکه این پمپ صدای زیادی داشته باشد باعث آلودگی صدا برای ساکنین و اطرافیان می شود. این مشکل می تواند به دلیل استفاده از آلیاژ نا مرغوب در هنگام ساخت و تولید پوسته پمپ آب می باشد که سبب می شود بعد از مدتی رنگ ها از بین رفته و پوسته پمپ زنگ بزند و اصطلاحا باد کند، به همین دلیل در زمان کارکرد پمپ، پروانه به پوسته برخورد کرده و ایجاد سر و صدای زیاد می شود.

ساده ترین راهکار برای رفع مشکل صدای پمپ آب خانگی

پوسته پمپ آب خانگی را توسط دریل و سمباده مخصوص، به صورت کامل رسوب زدایی کنید و زنگ زدگی های آن را بردارید. در مرحله بعد بوسیله ضد زنگ و رنگ کاری از زنگ زدن مجدد جلوگیری کنید. در نهایت با چسب آهن و واشر، درب پمپ را بسته و آب بندی کنید.راهکارهایی برای رفع مشکل صدای پمپ آب خانگی

پمپ آب بی صدا وجود دارد؟

در پاسخ به این سوال باید توضیح داد که خیر همه پمپ ها دارای صدا می باشند و البته بسته به نوع پمپ و کیفیت ساخت آنها، مقدار صدای پمپ کم یا زیاد می باشد. و البته برای رفع مشکل صدای پمپ آب خانگی فقط می توانید با راهکارهایی این صدا را کمتر کنید و از بین بردن صدا تقریبا غیر ممکن می باشد.

دسته بندی شده در: نصب و تعمیر پمپ آب, تاسیسات, مجله

ارسال نظر