ارسال آگهی

اولین تولید کننده روشویی سنگی در ایران (روشویی سنگی سن سینک)

سن سینک اولین برند مجموعه ی تولید روشویی سنگی به صورت صنعتی و تخصصی در ایران است که در ادامه به معرفی آن می پردازیم:

  • درباره سن سینک
  • محصولات شرکت هنر سنگ پارسیان (برند سن سینک)
  • ویژگی های منحصر به فرد محصولات سن سینک
  • ✅ خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه

به عنوان مثال، روشویی سنگی یکی از محبوب ترین و پرکاربرد ترین مصنوعات سنگی است، که می تواند علاوه بر زیبایی، در ایجاد محیطی بهداشتی نیز به شما کند. سن سینک اولین مجموعه و کارخانه ایرانی است که به صورت تخصصی در زمینه تولید محصولات سنگی فعالیت می کند.

شرکت سن سینک

درباره برند سن سینک

مجموعه سن سینک با هدف ساخت و تولید محصولات سنگی به شیوه مکانیزه و با استفاده از فناوری های روز دنیا از سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت سن سینک با الهام گرفتن از هنر قدیمی سنگ تراشی و به کمک هنرمندان و صنعتگران متخصص، سنگ هایی که از دل طبیعت به دست آمده اند را به محصولات بی نظیری تبدیل می کند.

مجموعه ی هنر سنگ پارسیان امیدوار است این مصنوعات سنگی ارزشمند و با دوام، با جلوه بخشیدن به منازل و محیط زندگی عموم مردم، در جهت بهبود کیفیت زندگی آنان تاثیر گذار باشد. این شرکت دارای واحد های طراحی، تحقیق و توسعه، تولید، بازرگانی و پشتیبانی می باشد که تحت نظارت مدیران با تجربه، در راستای تولید محصولاتی با کیفیت فعالیت می کنند.

محصولات برند سن سینک

شرکت سن سینک در تلاش است تا محصولات خود را با کیفیتی در شان مردمان ایرانی و قیمتی مناسب در بازار عرضه کند. همچنین تنوع در طراحی و تولید انواع محصولات از اولیت های این شرکت تخصصی می باشد. مجموعه سن سینک امیدوار است با تنوع و کیفیتی که در کنار هم به مشتریان خود عرضه  می کند، موجب رضایتمندی آنان را فراهم آورد.

روشویی های سنگی سن سینک

در حال حاضر شرکت هنر سنگ پارسیان به صورت بسیار حرفه ای و تخصصی در زمینه تولید انواع روشویی های سنگی فعالیت می کند. این روشویی ها با استفاده از سنگ های متنوع و در سایز های مختلف با توجه به نیاز و درخواست مشتری ها تولید می شوند.

کاسه تک روشویی، ست های تمام سنگی سرویس بهداشتی و ست نیمه سنگی ( به طور مثال کابینت از جنس PVC و قسمت بالایی و روشویی از جنس سنگ) از جمله انواع این روشویی هاست. در ادامه چند نمونه از عکس های این روشویی های سنگی تولید شده توسط مجموعه هنر سنگ پارسیان را مشاهده می کنید:

محصولات شرکت سن سینک

نمای سنگی ساختمان و محوطه:

شرکت سن سینک همچنین در زمینه ساخت نمای سنگی برای ساختمان ها فعالیت دارد. استفاده از سنگی برای نمای ساختمان یکی از لوکس ترین و زیبا ترین انواع نما است. ایجاد محوطه های سنگی و منحصر به فرد نیز از دیگر تخصص های مجموعه هنر سنگ پارسیان است که می تواند جلوه ای خاص به محل زندگی و یا کار شما بدهد.

وسایل محیط های بهداشتی:

شرکت سن سینک علاوه بر تولید روشویی سنگی، در زمینه طراحی تخصصی و ساخت دیگر وسایل محیط های بهداشتی نظیر، وان حمام، زیر دوشی حمام، آینه های با فریم سنگی و سرویس بهداشتی نیز فعالیت دارد. سنگ های طبیعی که توسط این مجموعه در تولید محصولات بهداشتی استفاده می شود، علاوه بر زیبایی از مقاومت بالایی نیز در برابر رطوبت، گرما و خراش برخوردار است.

دکوراسیون داخلی:

یکی از پر طرفدار ترین متریال های مورد استفاده در ساخت دکوراسیون، سنگ های طبیعی است. شرکت سن سینک در این زمینه نیز فعالیت کرده و با ایجاد نقش های برجسته روی سنگ ها، تندیس سازی، ساخت آب نما، شومینه و میز تلوزیون سنگی می تواند دکوراسیون محل کار و زندگی شما را متحول کند.

با مراجعه به این لینک و دانلود کاتالوگ PDF محصولات شرکت سن سینک، می توانید جدید ترین محصولات این شرکت را مشاهده کنید.

ویژگی های منحصر به فرد شرکت سن سینک

همانطور که گفتیم مجموعه هنر سنگ پارسیان اولین تولید کننده داخلی محصولات سنگی است که به صورت تخصصی و انبوه محصولات سنگ طبیعی را تولید می کند. در ادامه به توضیح برخی از ویژگی های دیگر این مجموعه می پردازیم تا شما را هرچه بیشتر با نحوه فعالیت شرکت سن سینک آشنا کنیم:

تنوع و کیفیت محصولات سن سینک

شرکت سن سینک با به کار گیری کادر مجرب و طراحان حرفه ای، محصولات بسیار متنوعی از جنس سنگ های متفاوت، حتی سنگ های گرانیتی سخت، تولید می کند. تنها روشویی های سنگی سن سینک در 70 طرح مختلف تولید می شوند.

ویژگی های منحصر به فرد شرکت سن سینک

مجموعه سن سینک امکان ویژه ای را برای مشتریان خود در این زمینه فراهم آورده است. مشتریان می توانند طرح و نوع سنگ محصول مورد نظرشان را با توجه به سلیقه شخصی خود انتخاب کرده و درخواست تولید آن را به شرکت سن سینک ارائه دهند. مجموعه هنر سنگ پارسیان محصول انتخابی را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای مشتری تولید خواهد کرد.

نصب روشویی های سنگی و دیگر مصنوعات مشابه آن، احتیاج به فردی حرفه ای و با تجربه دارد؛ اما نگران نباشید! می توانید به راحتی در سایت فنی کارا جستجو کرده و از بین افراد متخصص و با تجربه، نصاب روشویی مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن پیدا کنید.

تجهیزات تخصصی کارخانه سن سینک

کارخانه سن سینک علاوه بر نیروهای متخصص، از به روز ترین، پیشرفته ترین و تخصصی ترین تجهیزات تراش و قواره بندی صنعتی سنگ ها نیز بهره مند است. این تجهیزات باعث ساخت محصولاتی با کیفیت بالاتر و قیمتی پائین تر نسبت به روش های سنتی می شوند. علاوه بر این، تجهیزات پیشرفته کمپانی سن سینک باعث افزایش سرعت ساخت محصولات سنگی نیز می شود.

بسته بندی محصولات سن سینک

شرکت سن سینک به منظور حفظ ایمنی محصولات در هنگام حمل و نقل، توجه ویژه ای به نحوه بسته بندی محصولات خود دارد. از آنجایی که مجموعه سن سینک در زمینه صادرات محصولات سنگی شرکت خود نیز فعالیت دارد، این بسته بندی ها به گونه ای انجام می شوند که حتی در حمل و نقل های بین کشوری نیز آسیب نبینند.

خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه

با استفاده از راه های زیر می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه، نسبت به خرید مستقیم محصولات از کارخانه سن سینک اقدام کنید:

  • مراجعه به وب سایت www.sansink.net و استفاده از بخش تماس با ما و یا تماس با مدیر بازرگانی
  • مراجعه به صفحه ی اینستاگرام سن سینک با آیدی: sansink.ir
  • مراجعه به کانال تلگرام سن سینک با آیدی: san_sink

دسته بندی شده در: مجله, معرفی

ارسال نظر