ارسال آگهی

بهترین مارک یخچال فریزر سال 2020| 5برند و مدل برتر یخچال

مهم ترین وسیله در قسمت آشپزخانه یخچال میباشد. تصور آشپزخانه ای بدون یخچال غیر ممکن به نظر میرسد! نوع و برند یخچال تهیه شده توسط صاحب خانه، نوعی هویت و امضا برای خانه به شمار میرود. سرمایه گذاری هنگام خرید یخچال، شما را پشیمان نخواهد کرد. زیرا تا مدت ها از صرف هزینه های اضافی و جانبی مصونتان میدارد تا مجبور به مراجعه به افراد فنی جهت تعمیرات یخچال نباشید. هنگام خرید یخچال علاوه بر قیمت معیار های فراوانی را باید در نظر داشته باشید؛ تا بتوانید با تشخیص برند یخچالی مناسب با طول عمر و کیفیت بالا، سال ها شما و خانواده تان را همراهی کند.

ما در این مجله قصد داریم به معرفی برند های معروف و با کیفیت یخچال و فریزر در سطح کشور و همچنین مدلهای خارجی آن بپردازیم تا انتخاب را برایتان ساده ترد کرده و اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهییم.

در ادامه برنامه ما برای پیگیری هدفمان در راستای آشنایی شما با برند های شناخته شده یخچال فریزر همچنین معرفی یخچال های با کیفیت و برتر، شامل موارد زیر میشود:

  1. معرفی انواع یخچال
  2. 5 مدل یخچال فریزر برتر سال 2018
  3. معرفی 10 برند مشهور جهانی یخچال فریزر (به ترتیب رتبه)

(1-) معرفی انواع برندهای یخچال

برند های مختلفی در زمینه یخچال و فریزر در بازار عرضه میشوند. امروزه برند های ایرانی نیز با بازار خارجی و مدل های روز جهانی درحال رقابت هستند. به عنوان چند نمونه از برند های ایرانی و داخلی میتوان به مدل های امرسان، الکترواستیل، ارج و … اشاره کرد. اگرچه یخچال های ایرانی از نظر موتور و دینام به همتای خارجی شان نمیرسند، اما طول عمر و کارکرد خوب و قابل قبول آنها موجب میشود تا شهروندان و هم میهنان ما بتوانند از تولیدات داخلی با خرید و انتخاب تولید داخل حمایت کنند.

یخچال فریزر ایرانی

به عنوان دیگر مدل های شناخته شده از یخچال فریزر ایرانی، میتوان به یخساران، دونار، تهران، سبحان، ارج، فیلور، هیمالیا، پارس، برفاب، اسنوا، الکتروسان، سیلوان، پاکشوما و … اشاره کرد.
همچنین به عنوان با کیفیت ترین مدل های یخچال فریزر در مدل های ایرانی میتوان به تریتیب امرسان، الکترواستیل، اسنوا و برفاب را نام برد.

یخچال ایرانی امرسان

یخچال های آسیایی

مدل های آسیایی یخچال فریزر  که معمولا حتی در سطح جهانی نیز نام آور و محبوب هستند، به دلیل دارا بودن خدمات پس از فروش و انحصاری در ایران، جزو پر فروش ترین ها محسوب میشوند.
سامسونگ و ال جی دو مدل با کیفیت یخچال فریزر آسیایی با کیفیت عالی و قیمت مناسب است.

یخچال خارجی

جنرال الکتریک، آدمیرال، فریجیدر، ، آاگ، بکو و هایسنس نیز از مدل های خارجی یخچال فریزر تولید آمریکا و اروپا میباشند.

یخچال فریزر جنرال الکتریک(خارجی)

(2-) معرفی 5 مدل برتر یخچال فریزر؛ سال 2018

1- ساید بای ساید ال جی(LG side by side gr_ j 317)

مدرن ترین و زیباترین مدل های شناخته شده در بازار است. همچنین انتظارات کاربران خود را از نظر کیفیت و کارایی و طول عمر مفید برآورده میکند. این یخچال دارای ۵ درب و بدنه استیل ضد لک می باشد که با فرمولهای مهندسی فوق العاده مدرن، حتی مشکل پسند ترین مشتریان را نیز به خود جلب کرده است!

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل side by side gr_j 317، دارای تکنولوژی با قابلیت پاکسازی موتور خطی فوق العاده مدرن مجازی برای برداشتن تنقلات و نوشیدنی ها و آبسردکن اتوماتیک می باشد که در مصرف انرژی فوق‌العاده کم مصرف محسوب می‌شود و میزان صدای آن تنها ۲۵ دسی بل است.

یخچال برند ال جی مدل gr-j317-

2- یخچال ساید بای ساید برند سامسونگ مدل RS22

این یخچال دارای قفسه و محفظه های متعدد است که مواد غذایی را میتوان در داخل هر یک نگهداری کرد.
یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RS22 همچنین مجهز به سیستم خنک کننده دوقلو در قسمت فریزر , یخچال به طور مستقل می‌باشد که ماندگاری مواد غذایی را چند برابر می‌کند. همچنین استایل  زیبا و مناسب آن طراوت خاصی به آشپزخانه می بخشد.

از دیگر ویژگی ها و خصوصیات یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS 22 :

  • داشتن ظاهری زیبا و رنگ نقره ای
  • دستگیره مناسب و راحت بدون بیرون زدگی
  • دستگاه تصفیه آب
  • آب سرد کن یخچال آب ریز اتومات
  • بدون برفک
  • مجهز به لامپ های ال ای دی
  • قابلیت جریان هوای چندگانه
  • و توانایی تنظیم درجه می باشد

یخچال سامسونگrs22

3- یخچال ساید بای ساید Z7

یخچال ساید بای ساید Z7، با توجه به سهولت در به کارگیری همچنین داشتن زیبایی ظاهر، برای هر نوع سلیقه در خانواده هایی با جمعیت کم و زیاد مورد استفاده قرار می گیرد که با محیط زیست سازگار شده در نتیجه در مصرف انرژی بهینه عمل می کند.
نگهداری طولانی مدت میوه ها وسبزیجات در یخچال فریزر ساید بای ساید نوع Z7 مشکلی پیش نمی آورد

از خصوصیات یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل Z7 موارد زیر بیشتر جلب توجه می کند:

  • موتور بدون برفک
  • داشتن امکانات بوفه
  • بدنه نقره ای زیبا
  • لامپ ال ای دی
  • خنک کننده دوگانه
  • آبسردکن، آبریز و یخساز اتوماتیکساید بای ساید Z7 یخچال

4- یخچال فریزر مارک هیتاچی مدل R-W720

به عنوان آخرین مدل یخچال فریزر برتر جهان که در ایران نیز عرضه می‌شود معرفی حضورتان خواهد شد؛
فناوری های روز و نوآورانه کمپرسور و سرمای دوگانه در سیستم سرمایشی یخچال فریزر به کار رفته شده است. در این نوع سیستم طبقات به صورت مجزا سرد می شوند و در تمام مدت سرمای مطلوب خود را حفظ میکند.

از دیگر خصوصیات آن به صورت کلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن امکان قفل کودک
  • حافظ رطوبتی
  • سیستم کنترل اینورتر
  • آبسردکن
  • سرعت در عملکرد و انجماد سریع
  • یخساز خودکاریخچال-فریزر-هیتاچی-R-W720

5- یخچال ساید بای ساید برند LG بنتلی

بدنه این یخچال طوری است که با فضای داخلی آشپزخانه هماهنگ باشد. امکاناتی که به تازگی به این نوع یخچال الجی بنتلی اضافه شده است و بر جذابیتش افزوده، طراحی موسوم به door _in _door آن میباشد.

یخچال ال جی بنتلی

(3-) معرفی 10 برند مشهور جهانی یخچال فریزر (به ترتیب رتبه)

10- هایر

از سال 2004 آغاز به کار کرده و در مدت کوتاهی مشتریان خود را یافته است و قادر بوده است تا به مروز آن ها را حفظ کند.

9- شارپ

به دلیل قیمت مقرون به صرفه اش شناخته شده است. شرکت شارپ چند ملیتی ژانی است. محصولات شرکت به صورت عمده در سرتاسر جهان عرضه می‌شود که سازنده قابل اعتماد با سابقه درخشان علت اصلی این امر بوده اند.

8- هیتاچی

هیتاچی کمپانی ژاپنی در تولید وسایل الکتریکی شناخته شده و محبوب مشتریان خود است. کیفیت بالا و مصرف انرژی پایین، از ویژگی های شاخص شرکت می باشد. همچنین به کارگیری امکانات از جمله فن خنک کننده دوگانه، سنسور حرارتی و فیلتر نانو در این برند یخچال فریزر، موجب شده است تا شرکت هیتاچی بیش از پیش محبوب باشد.

7- الکترولوکس

100 سال قدمت با بکارگیری اخرین تکنولوژی روز، قیمت مقرون به صرفه و دیگر ویژیگی ها این نوع برند، یخچال را محبوب مشتریان کرده است که عضو 10 برند عالی جهان قرار گرفته است.

6- پاناسونیک

شرکت تولید کننده یخچال فریزر پاناسونیک اصلا ژاپنی است که با تولیدات متنوع درانواع مختلف از حیث ظاهر و امکانات، قدرت خود را نسبت به سایر کارخانه ها به رخ میکشد.

5- گودرج

شرکت سازنده یخچال فریزر با برند گودرج در هند به فعالیت می پردازند که از سال1897 کار تخصصی ایشان آغاز گشته است. کیفیت بالا در محصولات این شرکت با تکنولوژی روز نظیر aroma lock دراین  یخچال گودرج بکار رفته است.

4- ویدیکونی

معروف ترین برند یخچال فریزر است. تز سال 1979 آغاز بکار کرده است. تولید کننده ای قابل اعتماد با کیفیت بالا است. شرکت ویدیکونی محصولات و یخچال فریزر خود را در انواع و مدل هایی مانند ساید بای ساید، تک درب و دو درب ارائه میکند.

3-ال جی

بی نظیر ترین برند سراسر جهان میباشد که تنوع را به اوج رسانده است و ویژگی هایی منحصر به فرد و تخصصی نظیر کنترل رطوبت، قطع انرژی و سرما و تنظیم رطوبت در مدل های تک درب، دو درب و ساید بای ساید را داراست. البته میدانیم امروزه برترین مدل یخچال ساید بای ساید است و به سایر مدل های قدیمی کمتر پرداخته میشود. شما میتوانید جهت آگاهی از مزایای این مدل یخچال فریزر نسبت به انواع دیگر موجود در باز متن مربوط به مقایسه یخچال فریزر ساید بای ساید و معمولی را مطالعه کنید.

2-ویرپول

  • 100 سال سابقه
  • تنوع بالا
  • تکنولوژی حس ششم

  • این برند یخچال را پرفروش ترین یخچال فریزر کرده است که به علت فناوری روز با طراحی مدرن علاقه مندان بسیاری دارد.

1-سامسونگ

شرکت کره ای سامسونگ؛ برترین شرکت در محصولات الکتریکی شناخته شده است. که از نظیر این محصولات الکترویکی میتوان یخچال فریزر ار نیز نام برد که ویژگی هایی نظیر رطوبت تازه، موتور، کمپرسور خنک کندده و … دارد و بسیار مشهود و هویداست که برند سامسونگ همواره در تولید و عرضه یخچال فریزر پیش قدم بوده است.

دسته بندی شده در: تعمیر یخچال فریزر خانگی, مجله

ارسال نظر