ارسال آگهی

چگونه بدون تعویض قفل، کلید را عوض کنیم؟

قفل و کلید سابقه بسیار طولانی در فرهنگ مردم دارند و از آن ها استفاده های زیادی برای حفظ امنیت منازل و محل سکونت و همچنین حفاظت از وسایل و اموال شخصی می شود. با گذر زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی قفل و کلید ها نیز تغییر نموده و یشرفته تر شده اند. امروزه قفل های دیجیتال در مقایسه با قفل های معمولی خیلی امکانات متفاوتی دارند که نشان از پیشرفت بسیار زیاد قفل ها دارد.

در کنار ساختار قفل ها، هنر و حرفه کلید سازی نیز دستخوش تغییرات شده و پیشرفته گردیده است. امروزه کلید ساز های حرفه ای می توانند نیاز بدون تعویض قفل، کلید را عوض کنند. در ادامه با چگونگی این کار آشنا می شویم:
تعویض کلید بدون نیاز به تعویض قفل

چرا نیاز به تعویض قفل و کلید پیدا می کنیم؟

شاید تا به حال برای شما هم پیش آمده باشد که کلید درب خانه خود را گم کرده اید و یا مستاجر منزل شما عوض شده و فکر می کنید برای عوض کردن کلید نیاز به تغییر قفل هم دارید، پس از خرید منزل جدید نیز اولین کار تعویض قفل و کلید می باشد. اما تعویض قفل ها و ساخت کلید جدید هزینه بر می باشد. در حالیکه امکان عوض کردن کلید قفل، بدون تعویض قفل وجود دارد.

کلید ساز ها می توانند ساچمه ها و پین های قفل ها را به گونه ای عوض کنند که یک کلید جدید برای قفل مناسب باشد و دیگر کلید قدیمی به قفل نخورد. کافیست به یکی از کلید سازی های حرفه ای مراجعه کنید تا با مهارتی که دارند قفل شما را طوری تغییر دهند که دیگر نیازی به تعویض آن نباشد. و پس از انجام این تغییرات شما تنها نیاز به عوض کردن کلید ها و دریافت کلید متناسب با شرایط جدید قفل خود دارید.

بخش های داخلی قفل ها چگونه هستند؟

شاید تا به حال برای شما هم سوال ایجاد شده باشد که چگونه زمانی که کلید وارد مغزی قفل می شود، می تواند به راحتی آن را باز کند؟ نحوه عملکرد قفل های آویز به این صورت است که داخل قفل های آویز می تواند به تعداد چهار یا شش پین وجود داشته باشد. زمانی که کلید وارد مغزی قفل می شود، می توانید آن را بچرخانید. با چرخاندن کلید، پین هایی که در قفل وجود دارند، در یک جهتی که از قبل تعریف شده قرار می گیرند و قفل باز می شود.
بخش های داخلی قفل های آویز

در روش تعویض کلید بدون نیاز به تعویض قفل، نحوه کار به این صورت است که کلید جدید را داخل مغزی قفل قرار می دهند و دوباره قفل را تنظیم می کنند. به این ترتیب بدون نیاز به عوض کردن قفل و پرداخت هزینه برای آن، می توانید یک قفل جدید و کلید جدید برای منزل خود داشته باشید.

چگونه کلید ساز حرفه ای پیدا کنیم؟

دیگر نیازی نیست که هنگام گم کردن کلید یا تعویض منزل یا شرکت، نگران نحوه تعویض قفل و کلید ها و یافتن یک کلیدساز مطمئن و حرفه ای، باشید. سایت فنی کارا خدمات فنی متفاوتی ارائه می دهد که یکی از آن ها کلید سازی می باشد. تعدادی از کلیدساز های حرفه ای و مطمئن در شهر های مختلف کشور عضو این سایت بوده و شما با مراجعه به بخش کلیدسازی سایت، می توانید لیست افراد فنی که در حوزه کلید سازی کار میکنند و عضو سایت هستند را ببینید.

و به راحتی نزدیک ترین و مناسب ترین کلید ساز را انتخاب نموده و اقدام به برقراری تماس با او برای انجام خدمات فنی نمایید. سایت فنی کارا همچنین با رضایت سنجی که پس از انجام خدمات فنی، از مراجعان دارد، به فنی کار های عضو سایت امتیاز می دهد و شما می توانید میزان رضایت افراد از فنی کار مورد نظر خودتان را ببینید. قطعا میزان رضایتمندی فاکتور مهمی در تصمیم گیری برای انتخاب یک فنی کار محسوب می شود.

دسته بندی شده در: کلیدسازی, مجله

ارسال نظر