ارسال آگهی

کولر گازی کوچک ایستاده برای چه مکان هایی مناسب تر است؟

کولر گازی کوچک ایستاده بیشتر برای مکان هایی با فضای کوچک مورد استفاده قرار می گیرد؛ زیرا این کولرها برای اینکه قابل حمل باشند در ظرفیت پایین تولید می شوند. در کولر گازی ایستاده کوچک، سرما یا گرمای جذب شده توسط لوله خرطومی به بیرون هدایت می شود.

کولر گازی ایستاده کوچک

کولر گازی کوچک ایستاده، طوری طراحی شده که در چارچوب پنجره قرار می گیرد.

آنچه در این مطلب درباره کولر گازی کوچک ایستاده (پرتابل) می خوانید:

قیمت کولر گازی کوچک ایستاده

قیمت کولر گازی کوچک ایستاده (قابل حمل) نسبت به سایر انواع کولر اسپلیت کمتر بوده و همین عامل سبب شده، که استفاده از آنها رواج بیشتری داشته باشد. استفاده از کولر گازی کوچک پرتابل برای سوئیت ها و مکان هایی با فضای کوچک بسیار مقرون به صرفه می باشد. از طرفی با به کارگیری این نوع کولرها در مصرف برق و انرژی تا حد زیادی صرفه جویی خواهد شد. قیمت خرید کولرهای گازی ایستاده کوچک، بسته به نوع برند و مدل کولر متفاوت است. چنانچه در تهران سکونت دارید و کولر گازی شما نیاز به تعمیر فوری دارد، می توانید از افراد فنی تعمیر کولر گازی هزینه عیب یابی قطعات آن را جویا شوید.

هزینه کولر گازی کوچک ایستاده

قیمت کولر گازی ایستاده کوچک در برندهای مختلف متفاوت است.

معایب کولر گازی کوچک ایستاده

کولر گازی زمینی کوچک نیازمند برق ۲۰ آمپر، سوراخ برای گردش هوا، پنجره و مهم تر از همه نیاز به فضایی برای تعبیه دارد. محل نصب کولر گازی کوچک ایستاده از ویژگی های برخورد است، که بی توجهی به هر کدام از آنها می تواند خساراتی را به بار آورد. ساکنین مشهد جهت نصب استاندارد انواع کولر به ویژه مدل زمینی، می توانند از خدمات افراد نصاب کولر گازی در مشهد استفاده نمایند.

در کولر ایستاده کوچک به دلیل اینکه کندانسور این نوع کولرها در داخل خود آنها تعبیه شده است، ممکن است مصرف کنندگان از صدای آن ناراضی باشند. ولی در مقابل، این کولرهای ایستاده کوچک مزایایی دارند که این عیب در آنها قابل چشم پوشی بوده و ضمن اینکه این صدا به اندازه ای نیست، که خیلی آزار دهنده باشد و هنوز هم توانسته توجه طرفداران زیادی را به خود جلب نماید، که از خرید آن رضایت دارند.

بزرگترین مزیت کولر گازی کوچک رومیزی

کولر گازی ایستاده کوچک یا همان رومیزی با دارا بودن چرخ به راحتی قابل حمل بوده و تمام قطعات آن از قبیل کمپرسور، کندانسور و فن کولر گازی در درون آن قرار داده شده است. به عبارت دیگر کولر یک تیکه می باشد و در جاهایی که نصب کولر گازی اسپلیت و یا کولرهای پنجره ای امکان پذیر نیست، می توان از کاربرد این دستگاه کوچک و سبک برای تهویه هوا استفاده نمود.

مزیت کولر گازی ایستاده کوچک

اصلی ترین مزیت استفاده از کولر گازی کوچک رومیزی، حمل آسان آن می باشد.

هنگامی که از کولر گازی کوچک پرتابل در حالت سرمایشی استفاده می کنید، دقت داشته باشید که در پشت کولر قسمتی است که باید با استفاده از لوله خرطومی، گرمای داخل آن را به بیرون منتقل نمایید. این کولرها مختص فضاهای کوچک طراحی شده اند، به همین دلیل کندانسورهای کوچکی را در آنها قرار داده اند.
توجه: ترجیحاً بهتر است که برای فضاهای بزرگ از کولر گازی کوچک رومیزی استفاده نکنید.

نصب کولر ایستاده کوچک نیاز به امکانات خاص نداشته و تنها همان قسمتی که در پشت کولر قرار دارد، با کمک لوله خرطومی گرمای موتور را به محیط بیرون منتقل می کند.
مهم ترین ویژگی های کولر پرتابل عبارتند از:

  • دارای فیلتر قابل شستشو
  • دارای نمایشگر ال ای دی
  • برخورداری از حالت هوشمند
  • لوله خروجی یک و نیم متری کندانسور
  • قابلیت تنظیم کردن دور فن جهت پرتاب باد
  • قابلیت تنظیم کردن اتوماتیک پرتاب باد به صورت عمودی

نکته: در مدل های گرمایشی کولر گازی کوچک ایستاده برای تولید گرما، از هیترهای برقی کمک می گیرند و بطور کلی می توان گفت که این کولرها، برای فضاهایی که مساحت آنها در حد ۲۰ الی ۳۰ متر مربع است قابل استفاده می باشند.

ویژگی های کولر گازی کوچک پرتابل

کولرهای گازی کوچک پرتابل، دارای فیلترهای قابل شستشو می باشند.

تفاوت کولر گازی کوچک پرتابل با نوع ایستاده

کولرهای گازی ایستاده از نوع بزرگ یکی از انواع کولر اسپلیت می باشند، که از دو بخش خارجی (کندانسور) و بخش داخلی تشکیل شده اند که یونیت خارجی آن در بیرون از منزل و معمولاً روی پشت بام و بخش داخلی آن در فضای داخل و در محل مناسب نصب می شود. در مقابل، کولر گازی کوچک ایستاده یک تیکه بوده و نیازی به لوله کشی و نصب جداگانه کندانسور ندارد. برای اطلاع از تفاوت کولر گازی زمینی با کولر گازی دیواری مطلب مربوط به آن را، می توانید در صفحه دیگر با کلیک بر روی لینک آن مطالعه نمایید.

دسته بندی شده در: نصب کولر گازی, مجله, معرفی

ارسال نظر