ارسال آگهی

همه چیز درباره گاوصندوق اثر انگشتی

در زندگی هرکدام از ما اشیا و وسایل گران قیمتی وجود دارند که می خواهیم از این وسایل محافظت کنیم. مانند وسایلی که شاید ارزش مادی نداشته باشند اما برای ما پر از خاطره و ارزشمند هستند و یا مانند پول و طلا دارای ارزش مادی بوده و نیازمند محافظت هستند. نحوه محافظت از وسایل ارزشمند برای هرکسی متفاوت است. یکی از روش های محافظت از اشیا قیمتی، استفاده از گاوصندوق می باشد. گاوصندوق ها در انواع مختلف ساده و پیشرفته وجود دارند که در این مطلب به بررسی یکی از مدل های آن که گاوصندوق اثر انگشتی می باشد، میپردازیم:
گاوصندوق اثر انگشتی

گاوصندوق اثر انگشتی چیست؟

برای حفظ کردن اشیا و وسایل قیمتی و ارزشمند از گاوصندوق استفاده می شود. اما گاوصندوق هایی که در قدیم ساخته می شدند، با کلید باز می شدند و امکان ساخت کپی از کلید آنها توسط کلید سازی ها وجود داشت. و همین امر از میزان امنیت این گاوصندوق ها کم میکرد. به همین دلیل گاوصندوق اثر انگشتی ساخته شد. همانطور که از نام این گاوصندوق پیداست، قفل آن فقط با اثر انگشت صاحب گاوصندوق اثر انگشتی باز می شود.

صاحب گاوصندوق می تواند پس از خرید آن، اثر انگشت افرادی که می توانند گاوصندوق را باز کنند در تنظیمات آن وارد کند. و دیگر آسوده باشد که فقط همین افراد می توانند گاوصندوق اثرانگشتی را باز و بسته کنند.برای طلاعات بیشتر درباره قفل های اثرانگشتی می توانید به مطلب همه چیز درباره قفل اثرانگشتی مراجعه نمایید. گاوصندوق اثر انگشتی چهار مدل باتری داخلی دارد و با زدن سه زنگ پشت سرهم به صاحب خود، اخطار می دهد که شارژ باتری ها در حال اتمام است.

 ویژگی های گاوصندوق اثر انگشتی

  • ممکن است گاوصندوق های اثر انگشتی در نگاه اول کوچک به نظر بیایند و نگران راحت دزدیده شدن آن ها شوید، اما باید بدانید که کسانی که در کار تولید این مدل از گاوصندوق هستند برای امنیت آن نیز تدابیری اندیشیده اند. برای جلوگیری از دزدیده شدن و حمل گاوصندوق اثر انگشتی توسط سارقین، پیچ های مخصوصی برای نصب این گاوصندوق به کمد یا دیوار اتاق داخل خود گاوصندوق تعبیه شده است. و تا زمانی که گاوصندوق با اثرانگشت افراد مجاز باز نشود، امکان باز کردن آن پیچ ها وجود نخواهد داشت.
  • همه گاوصندوق های اثر انگشتی یک کلید اضطراری نیز دارند، که در صورت رخ دادن شرایط خاص، یا تمام شدن شارژ باتری های گاوصندوق، آن را با استفاده از کلید اضطراری باز کنید.

گاوصندوق دیجیتال هتلی

هر فردی که قصد سفر داشته باشد باید مدارکی که در طی سفر مورد نیازش است را به همراه داشته باشد. این حداقل وسیله با ارزشی است که مسافران به همراه خود دارند. موارد دیگری مانند پول یا طلا نیز ممکن است همراه مسافران باشد. به همین دلیل تمامی آنها تمایل دارند تا در زمان رسیدن به هتل جای امنی وجود داشته باشد تا بتوانند وسایل ارزشمند خود را با خیال راحت آنجا قرار دهند.
گاوصندوق اثر انگشتی هتلی

و در سفر دردسر گم شدن اموال و مدارک ارزشمند خود را نداشته باشند. هتل دارانی که رضایت مشتریان برای آنها مهم است، برای برآوردن این نیاز مسافران باید گاوصندوق هایی را داخل اتاق های هتل تعبیه کنند. گاوصندوق های رمزی یا اثر انگشتی برای این کار بسیار مناسب هستند. این مدل گاوصندوق ها کوچک بوده و فضای زیادی را اشغال نمیکنند و به این دلیل که قابلیت نصب داخل کمد را نیز دارند، زیبایی اتاق هتل را نیز بر هم نمی زنند.

قیمت گاوصندوق اثر انگشتی

برای تعیین قیمت گاوصندوق های دیجیتال تولیدکنندگان، موارد زیادی را در نظر می گیرند. و آپشن ها و قابلیت های گاوصندوق در قیمت آن تاثیر گذار هستند. گاوصندوق اثر انگشتی به دلیل مجهز بودن به سیستم تشخیص بیومتریک، استفاده راحت تر و امنیت بیشتری که نسبت به سایر مدل های گاو صندوق های دیجیتال دارد، نسبت به بقیه، دارای قیمت بیشتری نیز می باشد.

دسته بندی شده در: کلیدسازی, مجله

ارسال نظر