ارسال آگهی

کارخانجات آجرنما اسعدی، تولید تخصصی انواع آجرنما و نسوز

در این نوشته شما با این موارد آشنا می شوید:

خرید مستقیم از کارخانه اسعدی (تولید کننده و فروشنده تخصصی انواع آجر نما)

برای اطلاع از قیمت، و موجودی تمامی محصولات آجری در کارخانجات آجرنما اسعدی کلیه مشتریان گرامی که میخواهنداز انواع قیمت های انواع آجرنما اطلاع پیدا کنند میتوانند از راههای زیر اقدام نمایند:

  1. تماس با شماره 09353167544 (مدیر فروش)
  2. از طریق صفحه ی تماس با ما، فرم مربوطه را تکمیل نمایید.
  3. برقراری ارتباط از طریق شبکه های اجتماعی.

کارخانه آجرنمای اسعدی با بیش از ۵۰ سال سابقه در تولید و ارائه محصولات مرتبط با آجر از قبیل انواع آجر نما در ابعاد و رنگ های متنوع تولید سفال و آجرگری و بلوک توانسته است تا محصولی با کیفیت را به تمامی مشتریان عزیز ارائه دهد.

ما مفتخریم که توانسته با تجربه نیم قرن تولید آجر نما علاوه بر  پوشش بازارهای داخلی امکان و فرصت شرکت در بازهای خارج را هم داشته باشیم و بتوانیم  علاه بر صادرات محصولات خود به سایر کشور ها  خدمتی هم به  کشور عزیزمان در بحث ارز آوری داشته باشیم. راه اندازی خط تولید تخصصی آجر نما علاوه برا ارائه محصول با کیفیت باعث شده تا چندی از جوانان کشورمان به طور مستقیم و غیر مستقیم  مشغول به کار شوند.

جهت مراجعه به دفتر فروش آجر نما اسعدی، می توانید به آدرس مشخص شده در نقشه گوگل زیر مراجعه نمایید: (لطفا قبل از مراجعه، حتما با مدیر فروش تماس حاصل نمایید 09353167544

محصولات آجرنما کارخانجات اسعدی

تنوع محصولات آجر نما کارخانجات اسعدی باعث شده تا مشتریان در هنگام انتخاب با رنگ ها و محصولات متنوعی روبرو شوند و با خیالت راحت محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایند. ی زیر لیست محصولات آجرنما کارخانجات اسعدی نمایش داده شده است:

آجرنمای قرمز اسعدی 5.5*22

آجرنمای قرمز اسعدی، یکی از پر فروش ترین محصولات کارخانجات اسعدی محسوب می شود. ابعاد آجر قرمز اسعدی که برای نماهای داخلی و خارجی استفاده می شود 5.5*22 می باشد. در ادامه چند نمونه ی کار شده از آجر قرمز اسعدی را مشاهده می کنید:

آجر قرمز اسعدی با بند کشی قرمز

معمولا در بند کشی آجر، رنگ بند را متضاد با رنگ آجر انتخاب می کنند. به این صورت که برای آجر روشن، از رنگ تیره برای بند کشی استفاده می شود و برای آجر تیره، از رنگ روشن در بند کشی استفاده می شود. اما در طراحی نمای پروژه ی زیر به صورت خلاقانه از رنگ قرمز هم برای آجر و هم برای بند کشی استفاده شده است.

آجر قرمز اسعدی

آجر قرمز ترکیبی اسعدی با بند کشی سفید

در فرآیند تولید و پخت آجر ها، عوامل مختلفی در روشن و تیره شدن رنگ آجر موثر هستند. طراحان، معماران و سازندگان ساختمانی در بسیاری از اوقات ترجیح می دهند که در نمای آجری خودشان، از ترکیب رنگ های تیره تر و روشن تری استفاده کنند و از طیف متنوعی از هارمونی رنگ آجر بهره مند شوند تا آجری بودن نما و طبیعی بودن آن بیشتر نمود کند. در هنگام سفارش محصولات آجر نما اسعدی، امکان سفارش رنگ های ترکیبی نیز فراهم است.آجر قرمز ترکیبی اسعدی

آجر قرمز در نمای داخلی و اطراف شومینه

اگرچه کارخانه آجرنمای اسعدی در خراسان واقع شده است و امکان تولید آجر نسوز واقعی در خراسان وجود ندارد (به علت عدم وجود خاک نسوز در خراسان)؛ اما امکان تولید محصولات آجر شبه نسوز وجود دارد که این کار در خط تولید کارخانه اسعدی انجام میشود. از آنجا که مشخصات فنی آجر نسوز برای استفاده در دماهای بسیار بالا میباشد، برای موارد استفاده ای همچون اطراف شومینه می توان از محصولات و آجرهای کارخانجات اسعدی استفاده کرد:

آجر قرمز شومینه اسعدی

استفاده از آجر قرمز اسعدی در معماری سنتی

اگرچه آجر های سنتی، خشتی و پلاک های ۲۰ در ۲۰ آجر های سنتی کف، از جمله محصولات کارخانجات اسعدی به شمار می روند که به صورت اختصاصی در معماری های سنتی به کار گرفته می شوند، اما امکان استفاده از آجر قرمز در طرح های سنتی نیز بر اساس خلاقیت و طرح معمار و مهندس پروژه وجود دارد که در تصویر زیر یک نمونه از آن را مشاهده میکنید:

آجر نما قرمز اسعدی

آجر قرمز در نمای بیرونی

می توان گفت بیشترین کاربرد آجر قرمز در نمای بیرونی ساختمانهاست. و معمولا این آجر با رنگ های مختلف در طیف رنگی قرمز ترکیب می شود. اما امکان ترکیب آن با پلاک ۲۰ در ۲۰ نیز وجود دارد که در تصویر زیر نمونه ای از آن را می بینید:

آجرنما قرمز اسعدی

آجر رستیک اسعدی

یکی دیگر از محصولات روتین که در خط تولید کارخانجات اسعدی وجود دارد انواع آجر رستیک می باشد. آجر رستیک به دلایل ویژگی هایی که دارد، مورد توجه است:

  1. گرد بودن لبه ها
  2. داشتن سطح کاملا غیر مسطح و زبر (که به حاطر نوع خاک مورد استفاده در آن و نحوه فرآیند تولید آن است)
  3. داشتن حفره های بسیار زیبا و متنوع و غیر مصنوعی (بدون نیاز به هزینه سندپلاست کردن)

آجر رستیک اسعدیدر ادامه، تعدادی از نمونه آجر های رستیک کار شده را ملاحظه می فرمایید:

نمای نزدیک آجر رستیک با ترکیب رنگ

نمای نزدیکی از ترکیب رنگ های مختلف آجر رستیک اسعدی را ملاحظه می فرمایید. چگونگی گرد بودن لبه ها و ظاهر سطح آجرهای رستیک اسعدی کاملا به وضوح مشخص است:

آجر رستیک اسعدی مشهد

آجر نما رستیک نما ترکیبی با چوب

یکی از بهترین روش هایی که به کیفیت و تنوع و زیبایی نمای ساختمان ها بسیار کمک می‌کند، بهره مندی از طراحی ترکیبی و استفاده از آجر نما رستیک ترکیبی می باشد. در تصویر زیر آجرهای رستیک به کار گرفته شده در نمای ساختمان، با ترکیب رنگ به کار گرفته شده اند و همچنین جنس های به کار گرفته شده در نما نیز از دو ماده آجر و چوب کار شده است که زیبایی آن را دو چندان کرده است.

نکته اینکه اگر چه معمولا در بندکشی آجر ها سعی می شود تا از پودر با رنگ متضاد نسبت به آجر استفاده شود، اما در آجر رستیک تقریباً می‌توان هم رنگ پودر بندکشی و هم رنگ آجر نما را به یک شکل انتخاب کرد یعنی هر دو روشن و یا هر دو تیره باشند.

آجر نما رستیک نما ترکیبی با چوب

آجر رستیک دور پنجره رنگ ترکیبی هره

نما چینی آجر به صورت هره برای دور پنجره ها بسیار اهمیت دارد که در تصویر زیر، یک نمونه به کار گرفته شده از آجر رستیک با چیدمان هره در دور پنجره ها را می بینید که آجر ها نیز با ترکیب رنگ مناسب کار شده اند. (آجر رستیک زرد، قرمز، طوسی، نارنجی و گلبهی پوست پیازی)

آجر رستیک دور پنجره رنگ ترکیبی هره

رنگ بندی های آجر رستیک اسعدی

بدون شک یکی از جذابیت های دنیای کار با آجر و استفاده از آجر نما در دکوراسیون داخلی و نمای خارجی ساختمان، استفاده از تنوع رنگ و ترکیب رنگهای مختلف است. در تصویر زیر تنوع رنگ آجر نمای رستیک اسعدی را ملاحظه می کنید. (آجر رستیک قرمز، کرم، گلبهی، طوسی، زرد، قرمز، نارنجی و پوست پیازی)

آجر دکور رستیک ترکیب رنگ اسعدی

آجر رستیک با بند کشی تیره

در تصاویر قبلی نمونه های آجر رستیک از سعدی با بندکشی روشن را ملاحظه فرمودید. چنانچه تمایل دارید بدانید آجر رستیک اسعدی با بندکشی تیره به چه شکل در می آید، می‌توانید نگاهی به تصویر زیر بیندازید. (آجر رستیک کرم، طوسی، زرد، قرمز، نارنجی و گلبهی پوست پیازی)

آجر رستیک اسعدی نمای بیرونی رنگ ترکیبی

آجر رستیک قرمز

رنگ قرمز یکی از محبوب‌ترین آجر ها برای استفاده در نماهای بیرونی و داخلی ساختمان هاست. در تصویر زیر ترکیب آجر رستیک قرمز با بند کشی تیره و پلاک‌های آجر قرمز لوزی شکل را ملاحظه می فرمایید.

فروش آجر نما رستیک

آجر ال رستیک (آجر L رستیک)

برای بسیاری از طراحان و معماران، استفاده از آجر L برای گوشه های دیواره ها و نما بسیار حائز اهمیت است و مجموعه کارخانجات اسعدی، با درک این مسئله نسبت به تولید آجر رستیک ال اسعدی اقدام می کند که در تصویر زیر، نمونه ی از آن را مشاهده می کنید:

آجر ال رستیک - آجر L رستیک

پلاک 20*20 اسعدی

ویژگی های محصولات آجر پلاک 20*20 اسعدی:

  • رنگ ها: پلاک 20 در 20 اسعدی در رنگ های قرمز تیره و قرمز روشن، نارنجی، گلبهی، پوست پیازی، نوک مدادی، طوسی و … تولید می شود.
  • قطر پلاک آجر 20 در 20 برای نما: 2 سانت
  • قطر پلاک آجر 20 در 20 برای کف: 4 سانت

در ادامه تعدادی از نمونه پروژه هایی که با آجرهای ۲۰*۲۰ تولید شده در مجموعه کارخانجات اسعدی، کار شده‌اند را ملاحظه خواهید کرد.

رنگ بندی پلاک 20*20 اسعدی

در نمای زیر که با ترکیب رنگ محصولات مختلف پلاک ۲۰ در ۲۰ اسعدی کار شده است، رنگ های طوسی، نارنجی، نوک مدادی، قرمز تیره و قرمز روشن، زرد و نارنجی قابل ملاحظه اند.

رنگ های آجر 20 در 20 اسعدی قرمز، طوسی، کرم، زرد، نارنجی، پوست پیازی، گلبهی، نوک مدادی

پلاک 20*20 قرمز اسعدی

رنگ قرمز یکی از پرکاربردترین و مورد پسند ترین رنگ ها در آجر نما است که بسیاری از معماران و طراحان دکوراسیون و مهندسان از آن استقبال می‌کنند. در تصویر زیر نمونه ای از محصولات پلاک ۲۰ در ۲۰ قرمز اسعدی را ملاحظه می‌کنید که در کنار آجر قرمز مستطیلی به صورت ترکیبی کار شده است:

آجر 20 در 20 اسعدی مشهد

پلاک 20*20 زرد اسعدی

رنگ زرد نیز یکی از پرکاربردترین و مورد پسند ترین رنگ ها در آجر نما است. این نوع آجر معمولا به صورت یک رنگ و بدون ترکیب رنگ و بازی رنگ کار می شود و گاهی به صورت تک رنگ و گاهی به صورت ترکیبی و در کنار سایر رنگ های آجر کار می شود. در تصویر زیر نمونه ای از محصولات پلاک ۲۰ در ۲۰ زرد اسعدی را می بینید که در کنار آجر قرمز مستطیلی به شکل ترکیبی به کار گرفته شده است:

آجر 20 در 20 اسعدی زرد

پلاک آجر 20 در 20 قرمز کف

داشتن قطر مناسب در آجر پلاک ۲۰*۲۰ و همچنین نحوه فرآوری صحیح و پخت درست آن باعث می شود تا امکان استفاده از آجر پلاک ۲۰ در ۲۰ برای کف میسر باشد. (قطر پلاک های 20*20 برای کف باید 4 سانت باشد و برای نما 2 سانت کافی است)

آجر کف قرمز 20 در 20

آجر پلاک 20*20 قرمز با ترکیب رنگ برای کف

آن دسته از آجرهایی که در کوره تولید و فرآوری می‌شوند، به دلیل قرارگیری در بخش های مختلف کوره و به خاطر آنکه درجه‌ های حرارت گوناگونی با آنها در تماس است تا فرآیند پخت آنها تکمیل شود، هارمونی رنگ های مختلفی خواهند داشت.

ترکیب رنگ های به دست آمده گاهی به حدی زیباست که صاحبان پروژه و یا طراحان و معماران و دکوراسیون ها ترجیح می دهند تا از آجرها با ترکیب رنگی متفاوت استفاده کنند. نمونه ای از آجر پلاک 20*20 قرمز اسعدی با ترکیب رنگ برای کف را ملاحظه می کنید:

آجر کف 20 در 20 قرمز اسعدی

پلاک 20*20 قرمز اسعدی یک رنگ

استفاده از پلاک ۲۰ در ۲۰ محصولات کارخانجات اسعدی به صورت قرمز یکدست و بهره مندی از بندکشی سفید:

آجر قرمز 20 در 20 اسعدی

پلاک 20 در 20 زرد با بند کشی تیره و چیدمان مورب

محصولات پلاک 20 در 20 زرد رنگ نیز همچون آجرهای مستطیلی زرد، به صورت تک رنگ و یک دست تولید می‌شوند و بازی رنگ خاصی ندارند. در تصویر زیر نمایی از پروژه کار شده با آجر 20*20 زرد اسعدی را می بینید:

آجر زرد اسعدی 20 در 20

آجر 20 در 20 زرد نماآجر پلاک 20 در 20 در کنار آجر قرمز

ترکیبی از بند کشی با رنگ روشن و پلاک های 20 در 20 کرم رنگ اسعدی را در کنار آجر قرمز و طراحی ای بر اساس معماری سنتی را ملاحظه می کنید:

آجر 20 در 20 نما بیرونی

آجر پلاک 20*20 قرمز یک دست

آجر قرمز پلاک 20 در 20 با بند کشی سفید

آجر 20 در 20 قرمز

آجر سفال اسعدی (آجر لفتون – آجر ده سوراخ – آجر 4 طرف نما)

در تصویر زیر، نمونه ای از آجر سفال اسعدی موسوم به آجر چهار طرف نما (هرکدام از چهار طرف این آجر سفال اسعدی را می‌توان در نما به کار برد) را مشاهده می کنید. به این نوع آجر، آجر ده سوراخ اسعدی، و آجر لفتون اسعدی و آجر چهار طرف نما اسعدی نیز گفته می شود.

آجر سفال اسعدی - آجر 4 طرف نما

پلاک آجر گرانیتی اسعدی

از جمله محصولات بسیار زیبا و مورد علاقه طراحان جهت کار در نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی، پلاک های آجر گرانیتی اسعدی می باشد. رنگ های پلاک آجر گرانیتی اسعدی عبارتند از: قرمز تیره، قرمز روشن، زرد، گلبهی، پوست پیازی، کرم و …

آجر گرانیتی اسعدی و ستون چینی

با استفاده از رنگ ترکیبی قرمز و کرم و بند کشی تیره و آینه کاری پای ستون ها و استفاده از آجر قرمز برای وسط ستون ها، چنین نمای زیبایی ساخته شده است:

آجر گرانیتی اسعدی ستون

آجر گرانیتی اسعدی در نمای داخلی

استفاده از آجر دکوراتیور در نمای داخلی بازی رنگ و تنوع موجود در آجر های چیده شده، زیبایی خاصی به نمای داخلی بخشیده است:

آجر گرانیتی اسعدی

نمای ترکیبی آجر گرانیتی

در نمونه زیر، ترکیب رنگ های مختلف و متنوعی از آجر گرانیتی اسعدی با بهره مندی از بند کشی تیره و ترکیب آن با سنگ در یک نمای ترکیبی، منظره ای دل پذیر را در نمای بیرونی دیواره های ساختمان رقم زده است و در بخش دیواره ها نیز، با چیدمان بند جوین، تنوع و زیبایی رقم خورده است:

آجر گرانیتی نما ترکیبی

آجر گرانیتی زرد اسعدی

چیدمان به روش بند جوین، استفاده از ترکیب رنگی متنوع از طیف رنگی آجر گرانیتی زرد و بند کشی تیره:

آجر نما گرانیتی زرد اسعدی

آجر گرانیتی اسعدی – طیف رنگی زرد

در نمای زیر نیز، محصول آجر گرانیتی اسعدی با رنگ های متنوعی از طیف رنگی زرد به کار گرفته شده است:

آجر نما گرانیتی

آجر ال اسعدی

آجر ال (آجر L) در نمای ساختمان به دلیل یک دست کردن گوشه های دیواره ها، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و مجموعه کارخانجات تولیدی آجر نما اسعدی نیز با درک این مسئله مهم، نسبت به تولید آجر ال برای تمامی محصولات خود اقدام می کند. در تصویر زیر، نمونه ای از آجر ال رستیک را مشاهده می کنید:

آجر ال رستیک - آجر L رستیک

آجر قزاقی اسعدی

آجر قزاقی اسعدی

سایر محصولاتی که می توانید از طریق آجرنما.کام به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری کنید:

✅ آجر نما سنتی (آجر خشتی ،آجر قدیمی)

✅آجر نما نسوز ( آجر انگلیسی ، آجر شاموتی)

✅آجر نما داخلی (آجر نما هلندی ، آجر دکوراتیو)

و …

ویژگی های محصولات کارخانجات اسعدی تولیدکننده تخصصی آجر نما

محصولات اسعدی دارای ویژگی های می باشد که باعث شده مشتریان رضایت زیادی از محصولات داشته  و با توجه به قانون “مشتری راضی مشتری می آورد” باعث افزایش مشتریان  و رضایت مندی بالای آن ها شده است.

✅ در حال حاضر این کارخانه تنها کارخانه ی مجهز تولید تخصصی آجرنما در استان خراسان بزرگ می باشد.ضمنا با توجه به عدم امکان تولید  آجر نسوز در استان خراسان (به علت عدم وجود معدن نسوز) این مجموعه جهت رفاه مشتریان خود انحصاری ارائه محصولات آجر نسوز در استان خراسان بزرگ را بر عهده دارد.

✅ از دیگر ویژگی محصولات آجر نما اسعدی میتوان به دارا بودن نشان استاندارد اجباری اشاره کرد که نشان از کیفیت و مرغوبیت محصول می باشد.

✅همچنین محصولات کارخانه بر خلاف بسیاری از محصولات مشابه موجود در بازار فاقد مواد افزودنی (از جمله اخری) می باشد. که این کار باعث مشود محصول شوره نزده و کیفیت ومقاومت بالایی داشته باشد.

منبع: آجرنما دکوراتیو

دسته بندی شده در: اخبار, مجله

ارسال نظر