ارسال آگهی

کاربرد قفل کارتی در مکان های شغلی مختلف

یکی از ایمن ترین قفل هایی که در بازار وجود دارند، قفل کارتی می باشد. در ادامه به بررسی کاربرد قفل کارتی در مکان های شغل های مختلف می پردازیم:

با پیشرفت تکنولوژی قفل های دیجیتالی ساخته شده اند که دیگر نیازی به حمل کلید و مشکلات مربوط به آن مانند گم شدن کلید و نیازمندی به خدمات کلیدسازی را ندارند. این قفل ها با توجه به ایمنی بسیار بالایی که دارند، جایگزین مناسبی برای قفل های مکانیکی محسوب می شوند. قفل کارتی که یکی از انواع قفل های دیجیتال محسوب می شود، از امنیت بسیار بالایی برخوردار بوده و کاربرد های زیادی دارد که در این مطلب به آن ها می پردازیم:
کاربرد قفل کارتی در مکان های شغلی مختلف

قفل کارتی و کاربرد آن در اتاق کنترل مترو

قفل کارتی برای اتاق کنترل مترو ها بسیار کاربردی می باشد، زیرا کنترل تردد مترو ها در این اتاق انجام می شود و اطلاعات امنیتی حساسی در آن وجود دارد، به همین دلیل کنترل رفت و آمد داخل آن باید کاملا تحت کنترل باشد. با نصب قفل کارتی برای درب ورودی این اتاق ها می توان امنیت لازم را ایجاد کرد. در این صورت تنها افرادی می توانند به این اتاق وارد شوند که کارت پرسنلی داشته باشند.

قفل کارتی گزینه مناسب برای ادارات و اماکن دولتی

با نصب قفل کارتی برای ادارات می توان امنیت مورد نیاز را تامین نموده و ورود و خروج افراد کنترل نموده و از ورود افراد متفرقه به بخش های حساس امنیتی مانند اتاق سرور ها یا اتاق مدیریت جلوگیری نمود. قفل کارتی برای اماکن دولتی و امنیتی مانند وزارت خانه ها، صنایع دفاعی و نظامی، دادگاه ها و… نیز بسیار کاربرد دارد. با نصب این قفل ها می توان به صورت همه جانبه امنیت درب های ورودی را تامین نموده و از ورود افراد متفرقه جلوگیری کرد. قفل های کارتی حتی قابلیت اتصال به دوربین های مدار بسته را نیز دارند و همین مساله امنیت آن ها را بسیار بالاتر می برد.

کاربرد قفل کارتی در مراکز آموزشی، دانشگاه ها و مدارس

در صورت نصب قفل کارتی برای درب های بخش های مختلف مکان های آموزشی مانند کتابخانه، آزمایشگاه و… می توان رفت و آمد دانش آموزان را مدیریت نمود. دانش آموزان می توانند تنها با استفاده از کارتی که برای آن ها صادر شده است، وارد این بخش ها شوند. در این حالت می توان از ورود افراد متفرقه به این فضاها پیشگیری کرد. سیسم قفل کارتی طوری طراحی شده است تا در مواقع اضطراری مانند زلزله یا آتش سوزی و… هشدار دهد و به طور خودکار باز شود تا برای خروج اضطراری مشکلی رخ ندهد.
کاربرد قفل کارتی در دانشگاه و مدارس

کاربرد های قفل کارتی برای هتل های لوکس

کاربرد قفل کارتی برای هتل ها بسیار زیاد بوده و اولین انتخاب صاحبان هتل می باشد. در صورتی که این قفل ها برای مکان های مختلف یک هتل نصب باشند، پذیرش مهمانان بسیار راحت صورت می گیرد و مهمانان می توانند به اتاق های خود و مکان های مختلف داخل هتل مانند پارکینگ و… دسترسی آسانی داشته باشند. در صورت وجود قفل کارتی دیگر نیاز به حمل کلید برای مهمانان نمی باشد. همچنین امنیت اتاق های هتل بسیار بالا رفته و آرامش را به مهمانان هدیه می دهد. ضمن اینکه مهمانان ویژه هتل می توانند با نصب نرم افزار های کنترل قفل کارتی، ورود و خروج به اتاق خود را از راه دور نیز کنترل نمایند.

قفل کارتی و کاربرد آن در باشگاه های ورزشی

یکی دیگر از کاربرد های قفل کارتی برای کمد های داخل باشگاه های ورزشی می باشد. مشتری های دائمی و بازیکنان یک باشگاه ورزشی کمد های مخصوصی دارند که حفظ امنیت آن ها به عهده مسئول باشگاه می باشد. در صورت نصب قفل کارتی برای درب های کمد های داخل باشگاه، می توان امنیت کامل آن ها را تضمین نمود. زیرا هر قفل فقط با کارت مخصوص که دست صاحب آن می باشد، باز خواهد شد. ضمن اینکه صاحبان کمد ها می توانند نرم افزار قفل کارتی را روی تلفن همراه خود نصب نموده و از راه دور کمد خود را کنترل نمایند. در صورتی که کمد بصورت غیر مجاز باز شود، هشدار سرقت به صدا در می آید و پیام هشداری نیز به تلفن همراه صاحب کمد ارسال می شود.

کاربرد قفل کارتی برای مراکز درمانی و بیمارستان ها

در بیمارستان ها بخش هایی مانند اتاق عمل، آزمایشگاه و… وجود دارند که از نظر بهداشتی باید شرایط خاصی داشته باشند. به همین دلیل کنترل رفت و آمد در آن ها امر مهمی محسوب می شود. با نصب قفل کارتی برای درب های ورودی این بخش های خاص، می توان رفت و آمد آن ها را کنترل نمود تا فقط افرادی که مجاز هستند، بتوانند به این بخش ها دسترسی داشته باشند. با استفاده از امکانات کنترل از راه دور قفل های کارتی می توان برای پرستاران و افرادی که لازم است در ین بخش ها خاص تردد داشته باشند، دسترسی ایجاد نمود.
کاربرد قفل کارتی برای بیمارستان ها

قفل کارتی برای منازل و آپارتمان ها هم مناسب است!

قفل های دیجیتالی مدت هاست که وارد بازار شده و تمام نقص هایی را که قفل های مکانیکی داشته اند، پوشش داده اند. با نصب اینگونه قفل ها برای درب ورودی منزل خود می توانید با خاطر آسوده خانه را ترک نمایید و دیگر نیازی نیست نگران جا گذاشتن کلید و گم کردن آن و مواردی از این قبیل باشید. کافیست رمز یا کارت قفل را به همراه داشته باشید. ضمن اینکه با نصب نرم افزار هوشمند قفل کارتی می توانید ورود و خروج به منزل خود را کنترل کنید.

دسته بندی شده در: کلیدسازی, مجله

ارسال نظر