ارسال آگهی

آموزش نصب و راه اندازی ماشین لباسشویی

تمامی ماشین های لباسشویی از خدمات پس از فروش و نصب رایگان برخوردار هستند. اگر لباسشویی تازه خریداری شده باشد نصب و راه اندازی ماشین لباسشویی توسط خود شرکت انجام می شود اما چنانچه پس از اسباب کشی نیاز به نصب مجدد ماشین لباسشویی وجود دارد می توان با خواندن مطالب این صفحه نکات اصولی در هنگام نصب ماشین لباسشویی را فرا گرفت.

در فهرست زیر به بررسی گام های نصب ماشین لباسشویی پرداخته می شود:

قبل از اینکه ماشین لباسشویی در محل جدید خود نصب شود، دستگاه کاملا شستشو داده شود. برای اطلاع از اینکه بتوانید ماشین لباسشویی را طبق اصول بشوئید باید بدانید که هر کدام از قطعات ماشین لباسشویی چگونه شسته می شوند تا ضمن اینکه تمیز شده آسیبی به آنها نیز وارد نشود.

روش های کاربردی تمیز کردن ماشین لباسشویی یکی از مطالب مفید در سایت فنی کارا می باشد که با مراجعه به سایت فنی کارا و در قسمت مجله می توانید این مطلب را مطالعه کنید.

محل نصب ماشین لباسشویی

قبل از قرار دادن لباسشویی در جای جدید خود محل مورد نظر بررسی شود که کاملا صاف و هموار باشد، چنانچه محل جدید ماشین لباسشویی صاف نباشد در هنگام روشن شدن سرو صدای زیادی را به همراه خواهد داشت. همچنین از نزدیکی شیرآب و پریز برق اطمینان حاصل شود.

سایت خدماتی فنی کارا با ارائه انواع خدماتی که دارد می تواند در هر زمینه ایی به کمک شما بیاد و مشکلات احتمالی شما را برطرف نماید. کافیست با ورود به سایت فنی کارا و وارد کردن اطلاعات کلی در زمینه شهر مورد نظر، منطقه محل سکونت و نوع خدمات دریافتی خود اطلاعات تعمیرکار مورنظر را دریافت کنید.

تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران  یکی از خدماتی است که بسیار مورد جستجوی کاربران قرار گرفته است در قسمت نظر سنجی شما می توانید میزان رضایت کاربران دیگر از تعمیرکاران را مشاهده کنید و با خیالی راحت تعمیرکار مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سایت فنی کارا علاوه بر اینکه تمامی مناطق شهر تهران را پوشش  می دهد در شهرهای مختلفی مثل: تعمیرکار سیار در مشهد، تبریز، اصفهان و دیگر شهرهای پرجمعیت خدمات خود را ارائه می دهد.

نصب شیلنگ تخلیه آب ماشین لباسشویی

شیلنگ تخلیه آب باید به خروجی قاضلاب متصل شود. معمولا خروجی فاضلاب لباسشویی در حدود 50 سانتی متر از زمین فاصله دارد. یک درپوش با قطر مناسب روی خروجی قرار میگیرد و همچنین شیلنگ هم  به لوله خروجی متصل میشود. دقت شود که شیلنگ خروجی آب نباید دارای پیچ خوردگی و خم شدگی باشد.

نصب ماشین لباسشویی

نصب شیلنگ ورودی آب لباسشویی

شیلنگ ورودی آب لباسشویی را به شیر آب گرم و سرد تعبیه شده در محل مورد نظر وصل میکنیم. فراموش نکنید شیر آب را کاملا با تفلون ببندید تا چکه نداشته باشد. با استفاده از کاتالوگ ماشین لباسشویی طریقه صحیح نصب را انجام دهید. شیر آب را باز کرده و از عدم نشتی مطمئن شوید و در صورت وجود نشتی و چکه، اتصالات را محکم کنید.

تراز بودن ماشین لباسشویی

ابتدا باید پایه های دستگاه تنظیم شود تا کاملا تراز باشدو بعد از اینکه پایه ها تنظیم شد پیچ آن را قفل کنید تا ثابت بماند. تراز نبودن ماشین لباسشویی ممکن است در حین کار باعث شود که لباسشویی دچار لرزش شود و  منجر به  تولید صدای ناخوشایند شود همچنین تراز نبودن ماشین لباسشویی میتواند آسیب های جدی به موتور و قطعات داخلی دستگاه وارد آورد بهتر است حتما از تراز بودن ماشین لباسشیویی خود مطمئن شده و سپس آن را روشن نمایید.

تراز نمودن ماشین لباسشویی

در ادامه سوکت را به برق وصل کنید. از مطمئن بودن اتصالات برق اطمینان حاصل شود و بعد از آن می توان ماشین لباسشویی را به برق زده و روشن کرد.

دقت داشته باشید که از گذاشتن اجسام سنگین بر روی لباسشویی جدا خوددراری فرمایید همچنین قرار دادن  اجسام سبک و تزئینی بر روی لباسشویی هنگام روشن بودن ماشین لباسشویی خطر افتادن این اجسام را در بر دارد. پس بهتر است موقع استفاده از ماشین لباسشویی هیچ وسیله تزئینی و یا سنگینی روی ان قرار نگیرد.

دسته بندی شده در: تعمیر ماشین لباسشویی, مجله

ارسال نظر