ارسال آگهی

نحوه خرید و انتخاب کولر گازی مناسب

انتخاب کولر گازی مناسب بر اساس برند، مصرف انرژی، خدمات نصب و پشتیبانی، هزینه و قیمت خرید به چه گونه است و در هنگام خرید توجه به کدامیک مهمتر است؟ همه این پارامترها در انتخاب و خرید یک کولر گازی مناسب موثر است ولی توجه به برخی نکات و فاکتورها در هنگام خرید کولر گازی سبب می شود تا در انتخاب کولر گازی مناسب بهترین و مناسب ترین کولر را بر اساس نیازمان برگزینیم.سوالات متداول در هنگام خرید و انتخاب کولر گازی مناسب

در انتخاب کولر گازی مناسب چه برندی را انتخاب کنیم؟

بهترین برند کولر گازی برندی است که در بازار امتحان خود را پس داده باشد و خوش نامی آن زبان زد باشد. که این امر علاوه بر داشتن مهر تایید بر داشتن کیفیت محصول باید از خدمات پس از فروش خوبی هم برخوردار باشند تا در مواقعی که نیاز به تعمیر کولر گازی دارید، پاسخگو باشند. به خصوص اگر ساکن تهران هستید حتما از یک تعمیرکار کولر گازی تهران که تخصص و مهارت بالایی دارد کمک بگیرید.

علاوه بر برند معتبر باید توجه داشت که قیمت کالا با کیفیتی که دارد همخوانی داشته باشد و تنها پول برند نپردازید و حتما در انتخاب کولر گازی مناسب به طرح و مدل و امکانات بروزی که دارد و برخورداری از سیستم های کم مصرف و جدید توجه داشته باشید. برخورداری از این امکانات و مزایا شاید به قیمت محصول بیافزاید ولی در مقابل مزایایی که دارد، ارزش هزینه بیشتر را خواهد داشت.

خصوصیات یک کولر گازی کم مصرف

در انتخاب کولر گازی مناسب حتما به رده ی مصرف انرژی کولر گازی دقت نمایید شاید قیمت پایین تر کولرهایی با رده مصرف پایین توجه شما را جلب نماید ولی بهتر است بدانید میزان مصرف انرژی که این کولر ها با رده پایین دارند به مرور زمان هزینه ای بیشتر از یک کولر گازی خوب با رده ی مصرف انرژی A خواهد داشت. پس همان ابتدا کولر گازی با رده مصرف A انتخاب نمایید تا در هزینه های بعدی صرفه جویی کرده باشید.

خصوصیات یک کولر گازی کم مصرف

چگونگی خدمات نصب و پشتیبانی

در هنگام خرید توجه داشته باشید که کولر گازی که انتخاب می کنید دارای خدمات پس از فروش معتبری باشد و در پایتخت هم می توانید نصب کولر گازی خود را به نصاب کولر گازی تهران که مهارت بالایی داشته باشد، بسپارید. همچنین دارای پشتیبانی شبانه روزی باشد تا در مواقع ضروری هم بتوانند پاسخگو باشند تا در زمان برخورد با مشکل از خدمات معتبری برخوردار شوید.

انواع کولر گازی

  1. اسپلیت (کولر گازی اسپلیت سقفی، کولر گازی اسپلیت دیواری، کولر گازی فروشگاهی یا ایستاده)
  2. کولر گازی پنجره ای
  3. کولر گازی پرتابل یا قابل حمل

رایج ترین انواع اسپلیت

  • اسپلیت سقفی کانالی
  • اسپلیت دیواری
  • اسپلیت سقفی زمینی یا زیر سقفی
  • اسپلیت ایستاده

دسته بندی شده در: مجله, راهنمای خرید

ارسال نظر