ارسال آگهی

قفل دیجیتال تنها مختص خانه‌های لوکس نیست!

قفل دیجیتال

قفل دیجیتال به راحتی قابل نصب روی درب های ساختمانی می باشد.

هوشمند سازی تنها مختص خانه‌های لوکس نیست!

آیا تا به حال مجبورشده‌اید سریع به خانه خود برگردید تا بفهمید که آیا درب منزل را بسته‌اید یا نه! اگر جواب بله است، پس به خوبی می‌دانید که هوشمند سازی تنها مختص خانه‌های لوکس نیست.

وقتی مسئله مربوط به امنیت و حفظ دارایی‌های با ارزش باشد، همه خانه‌ها نیاز به هوشمندسازی دارند. شما ممکن است به همۀ وسایل هوشمند نیاز نداشته باشید ولی حتماً یکی از آنها به دردتان خواهد خورد.

اما ممکن است بپرسید: «دستگاه‌های هوشمند شامل چه مواردی هستند و کدام یک بیش از بقیه مناسب خانه من است؟»

اول ببینیم خانه هوشمند چیست؟

اصطلاح خانه هوشمند برای توصیف خانه‌ای استفاده می‌شود که شامل یک شبکه ارتباطی است که لوازم مختلف را به هم متصل می‌کند و به کاربران امکان کنترل، نظارت و دسترسی از راه دور را می‌دهد.

هوشمندسازی تنها به این معنا نیست که باید همۀ دستگاه‌ها را از راه دور کنترل کرد بلکه منظور این است که می‌توان نیازهای خانگی را به شکلی راحت و کارآمد برطرف کرد.

دستگاه‌های هوشمند به اینترنت وصل می‌شوند و بسیاری از آن‌ها دارای اپلیکیشن‌های تلفن همراه هستند. این قابلیت به کاربر این امکان را می‌دهد تا از طریق Wi-Fi به آن‌ها دسترسی داشته باشد و دستگاه‌های مختلف را کنترل کند.

مثلاً می‌توان با استفاده از فناوری قفل دیجیتال هوشمند، درب خانه را از راه دور با استفاده از گوشی همراه باز یا قفل کرد، بدون آنکه دغدغه فراموشی یا گم شدن کلیدها وجود داشته باشد.

با استفاده از فناوری هوشمند، می‌توان فهمید که در داخل و خارج از خانه چه خبر است و آیا اوضاع بر وفق مراد است یا نه! به عنوان مثال، اگر در خانه تنها هستید و فرزندی کوچک دارید و می‌خواهید از اتفاقات پشت درب با خبر شوید، چشمی دیجیتال را خریداری کنید.

این وسیله هوشمند به شما کمک می‌کند تا از هر جای خانه و بدون بلند شدن و رفتن به جلوی درب، از هرگونه فعالیت در پشت درب باخبر شوید. به این صورت می‌توانید خود و خانه را در شرایط امنی قرار دهید و از ورود هر فردی جلوگیری کنید.

از دیگر کاربردهای خانه هوشمند می‌توان به مزایای آن برای کاهش هزینه‌های آب و برق اشاره کرد.

نظارت بر سیستم گرمایش، آب و برق این امکان را فراهم می‌کند که مثلاً در زمانی که در خانه نیستید، برق اضافی یا سیستم گرمایشی یا سرمایشی به طور خودکار خاموش شود. به همین راحتی می‌توانید با مدیریت درست انرژی، هزینه‌های جاری منزل خود را کاهش دهید.

قفل دیجیتال هوشمند

استفاده از انواع قفل های دیجیتال هوشمند

چطور می‌توانم خانه‌ای هوشمند داشته باشم؟

هوشمند سازی خانه چیزی نیست که در فیلم‌های علمی و تخیلی می‌بینید. در حال حاضر تکنولوژی تنها توانسته درصد کمی از شرایط یک خانه تمام هوشمند را ایجاد کند.

پس اگر تا به حال به فکر هوشمند سازی منزل خود نبودید، خیلی هم دیر نشده! اکنون می‌توانید به بازار بروید و انواع و اقسام دستگاه های هوشمند خانگی را خریداری کنید.

اما همانطور که در بالا بیان کردیم، هوشمند سازی یک ضرورت است. به ویژه در این روزهای کشور که همه چیز قیمت و ارزش بالایی پیدا کرده‌اند، مراقبت و نگهداری از تک تک وسایل خانه با اهمیت است.

یک یخچال سامسونگ که تا دیروز تنها ۵ میلیون قیمت داشت، الان نزدیک به ۳۰ میلیون قیمت دارد. پس اگر سارقی وسایل خانه شما به سرقت ببرد، توان خرید آنها از عهده کمتر کسی بر خواهد آمد! بنابراین، لازم است در عصر حاضر، فکری اساسی در مورد امنیت فضا زندگی خود داشته باشید.

برای تهیه وسایل هوشمند، همه چیز بستگی به نیازها و مقدار بودجه دارد. برای خانه‌های ویلایی و خیلی لوکس که صاحب آن توان پرداخت تمام هزینه‌های هوشمند سازی را دارد، استفاده از همۀ وسایل کار پسندیده‌ای است.

مثلاً می‌توان از دوربین‌های امنیتی و قفل هوشمند، سنسورهای روشنایی، سیستم آژیر، سنسورهای حرکت (در صورت شکستن درب یا شیشه پنجره، دستگاه هشداری را به کاربر ارسال می‌کند) استفاده کرد.

اما بیشتر خانه‌ها که سرپناه قشر متوسط جامعه هستند، اوضاع کاملاً متفاوت است. هزینه پرداخت یک سیستم کامل هوشمند سازی از عهده بسیاری از افراد خارج است، اما این جمله بدین معنا است که نمی توان خانه هوشمند داشت؟ بهترین راه برای داشتن حداقل یک وسیله هوشمند خانگی، این است که بفهمیم یک دزد چگونه وارد خانه می‌شود.

قفل هوشمند

سهولت و ایمنی بالا در استفاده از قفل هوشمند

بیشترین سارقین از درب اصلی خانه اقدام به ورود می‌کنند، پس می‌توان حدس زد که قفل درب جایی است که همۀ توجهات را به خود معطوف می‌کند.

اما یک قفل ساده مکانیکی به‌راحتی باز می‌شود! اما بهترین دستگاه هوشمند برای حفظ امنیت فضای منزل، خرید و نصب قفل دیجیتال است. این قفل خود به تنهایی دارای انواع بیومتریک، صفحه کلید و قفل کارتی است.

نوع بیومتریک نیز به انواع قفل اثرانگشتی، تشخیص از طریق عنبیه چشم، تشخیص از طریق کف دست و موارد دیگر تقسیم می‌شود.

برخی از ویژگی‌های قفل دیجیتال شامل راحتی در استفاده، کیفیت بالا، ضد ضربه بودن، ضد هک و بسیاری موارد دیگر است. حتی همین قفل به افزایش زیبایی و لوکس بودن خانه شما نیز کمک می‌کند، زیرا ظاهری مدرن، شیک و لاکچری دارد.

پس نه تنها نیاز نیست خانه‌ای لوکس داشته باشید تا وسیله هوشمند را برای آن خریداری کنید، بلکه یک قفل هوشمند می‌تواند اِلمانی برای لوکس و زیباتر کردن نمای بیرونی منزل باشد.

 خانه خودتان را تنها با یک وسیله هوشمند کنید

هوشمند سازی تنها مختص خانه‌های لوکس نیست! همۀ منازل نیاز به استفاده حداقل یک وسیله هوشمند دارند. حفظ امنیت و افزایش راحتی، مهمترین عوامل در خرید یک دستگاه هوشمند خانگی است.

همینکه از منزل بیرون می‌روید، داشتن آرامش و اطمینان خاطر از اینکه خانه به شکلی هوشمندانه تحت مراقبت است، می‌تواند یک موهبت بزرگ باشد.

همۀ ما وقتی به سر کار و حتی مسافرت می‌رویم، مداوم نگران خانه هستیم و می‌خواهیم به هر شکل از شرایط داخل و خارج منزل اطمینان حاصل کنیم. همۀ این نگرانی‌های روزانه را می‌توان با خرید یک قفل دیجیتال به کلی از برطرف کرد.

قفل دیجیتال ضد هک

قفل های دیجیتال ضد هک که باعث بالا رفتن امنیت ساختمان و یا محل کار شما می شود.

قفل‌های هوشمند یوکا

شرکت نوآوران هوشمند، به عنوان یکی از ارائه دهندگان برتر قفل‌های دیجیتال در ایران فعالیت می‌کند. شرکت یوکا محصولات متنوعی را به مصرف کنندگان ارائه می‌کند.

از طرف دیگر خدمات پس از فروش محصولات یوکا در نوع خود کم‌نظیر است. قفل‌های هوشمند یوکا، با دو سال گارانتی بی‌قید و شرط به مشتریان عرضه می‌شوند. یعنی اگر قفل‌های خریداری شده توسط مشتریان، به هر دلیلی، دچار خرابی یا مشکل شوند، کارشناسان فنی ما در محل حاضر شده و اقدام به تعمیر یا تعویض قطعات خواهند کرد.

هم‌چنین، شما با خرید قفل‌های هوشمند یوکا، از خدمات پس‌ از فروش مادام‌العمر یوکا بهره‌مند خواهیدشد. برای کسب اطلاعات بیشتر از فروش و نحوه ارسال و نصب، کافیست با کارشناسان تماس بگیرید تا کارشناسان فنی شرکت یوکا شما را راهنمایی کنند.

 

دسته بندی شده در: اخبار, لوازم خانگی, مجله, دانستنی ها

ارسال نظر