ارسال آگهی

راهنمای خریدبهترین ماشین لباسشویی

امروزه با توجه به بالا رفتن قیمت ارز و دلار و همچنین هزینه هایی مانند برق و ارزشمند شدن انرژی نسبت به سالهای قبل، اکثر خریدارانی که برای تهیه جهیزیه و وسایل و لوازم خانگی به مغازه ها رجوع میکنند، در گام اول کم مصرف بودن لوازم برایشان در اولویت قرار دارد. ما در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی را در رابطه با خرید یک ماشین لباسشویی مناسب از نظر ظاهر، کارکرد، مصرف انرژی و اشغال کردن مکان در منزل شما در اختیارتان قرار دهیم تا با رعایت و در نظر داشتن این نکات و توان مالی خود، دستگاهی را خریداری کنید که سالها برایتان کار کرده و از آن راضی باشید.

پیشنهاد ما این است که خرید لوازم خانگی و نکات طلایی دیگر را از خاطر نبرید نکاتی که در هنگام خرید ماشین لباسشویی بسیار حائز اهمیت هستند به صورت لیست وار شامل موارد زیر می باشد

  • میزان مصرف انرژی
  • تفاوت های وزنی چیست
  • طراحی و ظاهر
  • برنامه های متفاوت شست و شو
  • و…

ما در ادامه این متن با کمی پرس و جو از فروشندگان و کسانی که برای خرید به فروشگاه لوازم خانگی مراجعه کردند، اطلاعاتی را گردآوری کردیم تا با در اختیار گذاشتن آنها در صرفه جویی از نظر زمان و هزینه کمک کرده باشیم. بنابراین در ادامه این متن به بیان مطالبی از جمله موارد زیر خواهیم پرداخت:

  1. پارامتر های مهم که هر ماشین لباسشویی باید داشته باشد
  2. معرفی انواع ماشین لباسشویی (از نظر ساختار)
  3. مقایسه برند های  داخلی و خارجی ماشین لباسسشویی
  4. برند های محبوب و با کیفیت 
  5. 8 نکته مهم هنگام خرید ماشین لباسشویی 

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

(1) پارامتر های مهم که هر ماشین لباسشویی باید داشته باشد

از جمله مهمترین پارامترها و قابلیت هایی که یک ماشین لباسشویی باید الزاما داشته باشد موارد زیر است که به اختصار به هر کدام می پردازیم. وجود این سیستم های مدرن و پیشرفته به کاربر در انتخاب ماشین با کیفیت با عمر مفید بالا کمک میکند. لذا هنگام خرید ماشین لباسشویی دقت داشته باشید این سیستم های امنیتی و مهم بر دستگاه پیاده سازی شده باشند.

سیستم ایرواش


 این سیستم سعی دارد تا بوی نامطبوع و چروک لباس ها را با از بین بردن میکروب ها و عوامل بیماری زا و باکتری ها از بین ببرد.

سیستم شستشوی قوی

این سیستم سرعت چرخش و قدرت شست و شو را بالا میبرد که در نتیجه باعث تمیز شدن بهتر و بیشتر لباسها میشود.

شست و شوی مراقب کودک

در اثر استفاده از مواد شوینده و پودرهای لباسشویی ممکن است در صورت تمیز نشدن کامل آنها به پوست کودک صدمه وارد شود. در نتیجه این سیستم قابلیت آن را دارد که در اثر حرارت بالا و همچنین آبکشی های مکرر، اضافه ی مواد شوینده صنعتی روی لباس کودک کاملاًپاک کرده و مشکل ساز نشود.

سیستم شستشو با دست

این سیستم به گونه ای طراحی شده است که گویی لباس ها به صورت کاملا ملایم مانند شست و شو با دست تمیز می شود.

سیستم تعیین تاخیر خاتمه

با استفاده از این سیستم می توان با وقفه های یک ساعته زمان شستشو را تا ۱۹ ساعت افزایش داد

مصرف انرژی

مهمترین ملاک هنگام خرید ماشین لباسشویی و یا هر لوازم خانگی میباشد که در ماشین لباسشویی های مختلف در رتبه های A+++ ، A++ ، A+ ،A تقسیم بندی شده اند.

موتور الکتریکی

موتور ماشین لباسشویی نقش بسزایی در تعیین قیمت ماشین دارد که به دو نوع تقسیم بندی می شود.

نوع اول: وظیفه شست و شو لباس ها را به دو دسته تسمه دار و بدون تسمه تقسیم می کند.( موتورهای یونیورسال امروزه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند چرا که ولتاژ را به خوبی کنترل می کند در نتیجه کاربرد بیشتری دارد)

نوع دوم: موتور های هستند که برای پمپ آب از درون مخزن ماشین لباسشویی به خارج مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع موتورها را به سه دسته تقسیم می کند.

1- موتور آهنربای دائم
2- موتورهای القایی که در دو جهت چرخش دارند
3- موتورهای با قطب چاکدار که در یک جهت می چرخندپارامتر های ضروری ماشین لباسشویی هنگام خرید

(2) معرفی انواع ماشین لباسشویی (از نظر ساختار)

لوازم خانگی در انواع متفاوت و مختلفی عرضه می‌شوند. ماشین لباسشویی که در سه نوع مختلف معرفی می شوند:

  1. لباسشویی سطلی: دارای یک مخزن جهت شست وشوی لباس هستند.
  2. لباسشویی دوقلو: دو مخزن دارند. یکی برای شست و شو دیگری برای خشک کردن لباس ها
  3. تمام اتوماتیک: با امکانات مدرن و پیشرفته باعث می شود بدون حضور کاربر، تمام لباس ها به طور کامل و اتوماتیک شسته شود و همچنین عملیات خشک کردن نیز با سرعت در قسمت خشک کن ماشین انجام میپذیرد.خرید مناسب لباسشویی دو قلو

(3) مقایسه برند های  داخلی و خارجی ماشین لباسسشویی

تنوع وسایل خانگی از جمله ماشین لباسشویی آنقدر زیاد است که انسان در انتخاب و خرید ماشین لباسشویی دچار اشتباه و سردرگمی می شود. فروشندگان لوازم خانگی مانند هیوندا می‌گویند که بیشتر قطعات محصولات خانگی از کشورهایی مانند کره و مونتاژ آنها مربوط به چین ایران و ترکیه می باشد. همچنین برندهای معروف و مشهوری مانند سامسونگ، ال‌جی و هیوندا در ایران مونتاژ می‌شوند.

بیشتر از ۸۰ درصد لوازم خانگی مانند لباسشویی موجود در بازار، به اصطلاح محصول مشترک بین کشورهای مختلف از جمله کره ترکیه، چین و ایران می باشد که البته قطعات اصلی این محصولات از کشور مبدا که صاحب برند هستند به کشورهای دیگر فرستاده می شود.

(4) برند های محبوب و با کیفیت

از جمله برندهایی که امروزه در سراسر جهان شناخته شده و کیفیت را محبوبیت بالایی برخوردار می باشند می توان به موارد زیر اشاره کرد. همچنین این شرکت ها با ضمانت دستگاه و خدمات پس از فروشی که ارائه می دهند، جلب مشتری را بالا بردند.

  • ال جی
  • سامسونگ
  • دوو
  • اسنوا
  • هیتاچی
  • پاکشوما
  • ایندزیت

(5) 8 نکته مهم هنگام خرید ماشین لباسشویی

  1. ابتدایی ترین نکته در هنگام خرید که شمارا از تعمیر ماشین لباسشویی در زمانی کوتاه پس از استفاده مصون میدارد، توجه به استاندارد بودن ماشین و رتبه بندی برچسب انرژی آن است. بهتر است قبل از خرید با نکاتی از جمله رتبه بندی و فاکتور فروش آن توجه داشته باشید.
  2. ماشین را برحسب ظرفیت مورد نظر خود، متناسب با تعداد اعضای خانوادتان انتخاب کنید.
  3. حداکثر ظرفیت ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک در حدود 5، 6، 7 و 8 کیلوگرم ساخته شده و به فروش میرسد.
  4. درست است که مبلغ مورد نیاز برای خرید ماشین لباسشویی بسیار حائز اهمیت است، اما توجه داشته باشید با کمی هزینه بیشتر میتوانید دستگاهی با کیفیت و عمر مفیثد بیشتر تهیه کنید.
  5. برخی دستگاه های امروزی و مدرن به شما این اجازه را میدهد که برنامه شست و شو را خودتان به صورت دستی تنظیم کنید، وتنها شمارا به برنامه های پیش فرض محدود نمیکند.
  6. اگر محل نصب ماشینخ شما به شیر اب نزدیک است، پیشنهاد میکنیم از ماشین های لباسشویی دو ورودی استفاده کنید که مقاری از آب گرم را توسط دستکگاه تولید میکند در نتیجه در مصرف اب و برق صرفه جویی میشود.
  7. مدت زمانی که دستگاه ها و لوازم خانگی ضمانت میشوند، مهم و حائز اهمیت است! اگرچه مردم عموما به دنبال مارک ها و برند هایی عالی و بی عیب هستند اما هر وسیله ای ممکن است در بدو استفاده دچار مشکل فنی باشد.
  8. هر چه برچسب مصرف انرژی پایین تر باشد قیمت اولیه ماشین نیز کمتر خواهد بود. انواع برند های ماشین لباسشویی

دسته بندی شده در: تعمیر ماشین لباسشویی, مجله

ارسال نظر