ارسال آگهی

خودروبر مکانیزه چیست؟

افراد زیادی برای جابجایی و حمل خودروی خود از یدک کش و یا خودروبر استفاده می‌کنند که با توجه به میزان حساسیت فرد نسبت به خودروی خود از بین یدک کش و خودروبر یکی را انتخاب می کند. مهمترین تفاوت یدک کش و خودروبر در نوع حمل خودرو به وسیله این خودرو ها می باشد.

خودروبر مکانیزه چیست

تفاوت ایمنی و سرعت خودروبر معمولی با خودروبر مکانیزه چیست؟

خودرو بر مکانیزه نسبت به سایر خودرو بر ها علاوه بر ایمنی بالا از سرعت بیشتری نیز برخوردار می باشد، بنابراین می تواند در کمترین زمان ممکن خودروی شما را از محلی به محل دیگر جابجا کند. یدک کش مکانیزه نسبت به یدک کش های معمولی دیگر پایداری بسیار بهتری دارد به همین دلیل امروزه از این یدک کش مکانیزه جهت انتقال ماشین ها در جاده های شهری استفاده می شود کفی خودرو بر مکانیزه با در نظر گرفتن نوع اتومبیل در سگمنت های مختلف عاج کاری شده است به همین دلیل نیروی اصطکاکی که بین لاستیک ها و سطح کفی وجود دارد به حداکثر خود میرسد.

این امر باعث شده است که اتومبیل در زمان حرکت بدون هیچگونه حرکت اضافی به مسیر خود ادامه دهد. برای اینکه خودرو در زمان حرکت ثابت بماند و هیچ گونه حرکت اضافی نداشته باشد، لاستیک های خودرو حتما باید توسط زنجیر های فولادی به کفی خودروبر متصل شوند به خصوص برای مسیرهای خارج از شهر.تفاوت خودروبر معمولی با خودروبر مکانیزه چیست

تفاوت خودروبر معمولی با خودروبر مکانیزه چیست؟

نوع جدیدی از وسایل مربوط به حمل و نقل اتومبیل، خودرو بر مکانیزه می باشد که تفاوتی با خودروبرهای معمولی که اغلب در گوشه و کنار شهر دیده اید دارد و این تفاوت این است که خودروبر مکانیزه امکان زاویه کفی حمل بار بر اساس وضعیت جاده و همچنین نیاز راننده به صورت اتوماتیک و با استفاده از جک های هیدرولیکی را دارد.

استفاده از خودرو بر مکانیزه بسیار ایمن تر از نمونه های قبلی می باشد و نوعی حمل و نقل مدرن اتومبیل به حساب می آید و قابلیت های آن از یک یدک کش خودرو معمولی بیشتر است. با استفاده از خودرو بر مکانیزه صاحبان خودروهای لوکس می توانند با خیالی راحت اتومبیل خود را به صورت کاملا مطمئن و ضمانت شده است محلی به محل دیگر منتقل کند.

تفاوت خودرو بر و یدک کش

خودروبر دارای کسی می باشد که خودرو شما را بر روی آن سوار کرده و سپس به سمت مقصد حمل می کند، اما یدک کش به وسیله ی زنجیر و یا سیم بکسل خودروی شما را به انتهای قلاب خودرو یدک کش متصل کرده و تا مقصد به دنبال خود می کشد. واضح است که برای هر گونه جابجایی و حمل خودرو استفاده از خودرو بر نسبت به یدک کش از امنیت بالاتری برخوردار می باشد.

تفاوت یدک کش با خودروبر مکانیزه چیست

بیمه مخصوص حمل خودرو با خودروبر مکانیزه

دقت داشته باشید که در زمان استفاده از سرویس یدک کش و خودروبر مکانیزه حتما باید ضمانت نامه ای بابت حمل و نقل اتومبیل خود دریافت کنید که بر اساس آن خودرو شما در طول مسیر توسط یدک کش ارائه دهنده خدمت، بیمه شود. در اهمیت به این موضوع حتما دقت نظر داشته باشید و از هرگونه سهل انگاری بپرهیزید.

دسته بندی شده در: یدک کش و حمل خودرو, مجله

ارسال نظر