ارسال آگهی

حداکثر بار مجاز برای انواع تاورکرین

حداکثر بار مجاز برای انواع تاورکرین چقدر است؟ میزان بار استانداردی که توسط تاور کرین حمل می شود، تا چه اندازه ای است؟ پاسخ این سوالات در انتخاب نوع جرثقیلی که برای حمل بار نیاز دارید، بسیار حائز اهمیت می باشد. چرا که شما برای بلند کردن یک بار با وزن بالا نمی توانید از جرثقیل های سبک استفاده کنید و بالعکس برای بلند کردن و جابجایی بارهای سبک کرایه جرثقیل سنگین اصلا مقرون به صرفه نیست. لذا با آگهی از حداکثر بار مجاز برای انواع تاورکرین در هنگام اجاره جرثقیل می توانید انتخاب بهتر و مقرون به صرفه تری داشته باشید.

حداکثر بار مجاز برای انواع تاورکرین

بهتر است بدانید که در تاور کرین ها از دو سوئیچ محدود کننده استفاده شده است تا اپراتور نتواند بیش از حد مجاز بار وارد کند. زمانیکه باری که بر تاورکرین وارد می شود، حداکثر میزان مجاز باشد، سوئیچ سبب می شود تا کابل ها کشیده شود. بار بیشتر از 18 تن به بخش انتهایی بازوی تاورکرین نرود. می توانید برای بار مجاز برای هر تاورکرین با توجه به نوع تاورکرینی که برای انجام کار خود اجاره کرده اید، حداکثر بار مجاز را با توجه به نوع آن اطلاع داشته باشید.

سقوط تاورکرین

حتما تا به حال با نگاه کردن به تاورکرین احساس خطر کرده اید چرا که خیلی نا متعادل به نظر می رسد به خصوص زمانیکه هیچ کابلی از آن پشتیبانی نمی کند. اولین وسیله پایداری در تاورکرین ها، پایه بتنی می باشد که از آن به عنوان بالشتک بتنی نیز ذکر می شود. این پایه معمولا وزنی معادل 182 تن و ابعادی 10*10*1.3 متر دارد.

حداکثر بار مجاز تاورکرین

برای اینکه پایه تاورکرین توانایی تحمل وزن و گشتاور بار را در عمق زیاد داشته باشد، پایه تاورکرین را پیچ داده اند. با این اقدامات ایمنی سقوط تاورکرین تقریبا غیرممکن خواهد بود. اگر راننده تاورکرین کلیه اقدامات ایمنی و استاندارد ها را رعایت کند هیچ گاه شاهد سقوط تاورکرین نخواهید بود مگر اینکه استانداردهای حمل بار توسط راننده تاورکرین رعایت نشود.

از دیگر اقداماتی که به منظور جلوگیری از سقوط تاورکرین انجام شده است، استفاده از یک پایه است که شامل یک صفحه بتنی بزرگ می باشد که جرثقیل را پشتیبانی می کند. تقریبا تمام تاورکرین ها یا همان جرثقیل های برجی متشکل از قسمت های پایه ای شبیه بهم هستند. ارتباط پایه ای دکل به جرثقیل اجازه ارتفاع گرفتن می دهد. در قسمت بالایی این دکل یک واحد چرخشی ضمیمه شده است (موتور و چرخ دنده) که اجازه چرخش را به جرثقیل می دهد.

دسته بندی شده در: اجاره جرثقیل, مجله

ارسال نظر