ارسال آگهی

تفاوت کولر گازی زمینی با کولر گازی دیواری

تفاوت کولر گازی زمینی با کولر گازی دیواری از نظر توزیع هوا و نصب به چه گونه است و خرید کدام یک مزیت بیشتری نسبت به دیگری دارد؟ این موضوع مطلبی است که در ادامه به شرح آنها خواهیم پرداخت.

تفاوت کولر گازی زمینی با کولر گازی دیواری

تفاوت کولر گازی زمینی با کولر گازی دیواری از جهاتی قابل بررسی می باشد که در هنگام خرید کولر گازی توجه به این نکات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در انتخاب درست راهنمای خوبی خواهد بود. اگر از امکانات و تفاوت های کولر های گازی با یکدیگر آگاهی نداشته باشید در هنگام خرید کولر گازی مناسب با مشکل مواجه خواهید شد.

تفاوت کولر گازی زمینی با کولر گازی دیواری در نصب

از نظر راحتی در نصب از دیدگاه یک نصاب کولر گازی تهران باید گفت که نصب کولر گازی زمینی یا ایستاده راحت تر از کولر گازی دیواری یا اسپیلت می باشد زیرا کولر گازی دیواری را نمی توان روی هر دیواری نصب کرد چه از نظر دکوراسیون و زیبایی و چه از نظر استحکام و فنی محدودیت نصب را دارد. ولی کولر گازی ایستاده این محدودیت را ندارد و شما در هر مکانی که بخواهید می توانید آن را نصب کنید.

تفاوت کولر گازی زمینی با کولر گازی دیواری در نصب

کولر های گازی را اگر در ارتفاع های بالا نصب کنید بدلیل وجود هوای گرم در بالا، زمان بیشتری برای خنک شدن محیط نیاز است و دمای محیط تغییر پیدا کند ولی در کولر گازی زمینی چون سرما از پایین شروع به خنک کردن محیط می کند محیط در زمان کمتری تغییر دما پیدا کرده و خنک می شود و دمای اتاق مطلوب خواهد شد، از این رو کولر گازی زمینی این مزیت را نسبت به کولر گازی دیواری دارد. همچنین با توجه به آپارتمانی بودن اغلب منازل در تهران برای تعمیر کولر گازی تهران، در کولر گازی زمینی برای دسترسی به دستگاه در زمان تعمیر مشکلی نخواهیم داشت.

تفاوت کولر گازی زمینی با کولر گازی دیواری از نظر توزیع هوا

در هنگام نصب کولر گازی ایستاده یا زمینی این نکته را توجه داشته باشید که وجود موانعی چون مبلمان یا سایر وسایل منزل مانع از سرد و یا گرم شدن مناسب محیط می گردد و همچنین باعث متوقف شدن جریان هوا شده تا به کل فضا گسترش یابد. ولی چون نصب کولر گازی دیواری در ارتفاع صورت می گیرد معمولا هیچ مانعی روبروی آن نیست بنابراین محیط بصورت متعادل تهویه شده و توزیع جریان هوا بهتر انجام می پذیرد در نتیجه این مزیت را نسبت به کولر های گازی زمینی خواهد داشت.

دسته بندی شده در: نصب کولر گازی, لوازم خانگی, مجله, راهنمای خرید

ارسال نظر