ارسال آگهی

تفاوت ماشین لباسشویی درب از بالا و درب از جلو

تفاوت انواع ماشین لباسشویی از نظر محل قرار گرفتن درب لباسشویی (تفاوت ماشین لباسشویی درب از بالا و درب از جلو)، شاید در زمان خرید این موضوع چندان اهمیتی برای شما نداشته باشد ولی بهتر است با تفاوت های این دو بیشتر آشنا شوید تا با توجه به نیاز خود، یکی از این دو را انتخاب کنید.تفاوت ماشین لباسشویی درب بالا و درب جلوهم ماشین لباسشویی هایی که دارای درب جلو هستند و هم ماشین لباسشویی هایی که درب بالا دارند کاربران راضی خود را دارند و این بستگی به مصرف کننده دارد که کدام نوع را ترجیح دهد. در بازار به ماشین لباسشویی که درب از بالا باز می شود، سطلی و به ماشین لباسشویی که درب آن از جلو باز می شود، ماشین لباسشویی درب شیشه ای نیز گفته می شود که بر اساس حجم لباسی که می توان با آن شستشو کرد به دسته های مختلف چند کیلویی تقسیم می شود.

تفاوت ماشین لباسشویی درب بالا و درب جلو با بررسی مزایا و معایب

تعمیر ماشین لباسشویی که درب بالا دارد راحت تر از تعمیر ماشین لباسشویی است که درب جلو دارند زیرا از نظر سیستمی و فناوری پیچیدگی کمتری دارند. محبوس شدن آب در ماشین لباسشویی هایی که درب جلو دارند سبب ماندن رطوبت در این نوع شده که این از معایب این نوع ماشین لباسشویی می باشد که سبب می شود لگن ماشین لباسشویی بوی کپک بگیرد.

از نظر صرفه جویی در زمان ماشین لباسشویی هایی که درب جلو دارند چون دارای برنامه های سریع تری در شست و شوی چرخشی دارند، مدت زمان کمتری صرف خشک کردن لباس می شود. باید توجه داشته باشید در هنگام خرید با توجه به تفاوت ماشین لباسشویی درب بالا و درب جلو و در نظر گرفتن معیارهای مختلف، نیازها و سبک زندگی خود، اقدام به خرید لباسشویی کنید.

تفاوت ماشین لباسشویی درب بالا و درب جلو از نظر کارایی و اندازه

در اغلب ماشین لباسشویی هایی که درب جلو دارند می توان به برنامه، شستشو بخار را هم اضافه کرد تا با عملیات لکه برداری، لباس ها تمیزتر شسته شوند. این قابلیت برای کسانی که لباس بچه زیاد می شویند یا برای ورزشکاران بسیار مفید می باشد. با توجه به توسعه آپارتمان نشینی و کوچک شدن فضاهای منزل، اکثرا دنبال وسایلی هستیم که فضای کمتری را اشغال کند که در این قضیه ماشین لباسشویی هایی که درب جلو دارند مناسب تر هستند.

تفاوت ماشین لباسشویی درب بالا و درب جلو از نظر مصرف انرژی

تفاوت ماشین لباسشویی از نظر محل قرارگرفتن درب

از نظر مصرف آب و انرژی، ماشین لباسشویی هایی های دارای درب جلو برای شستشوی لباس مقدار آب کمتری نیاز دارند و همچنین بازده انرژی بالایی دارند. پس از نظر اقتصادی این نوع ماشین لباسشویی به صرفه تر است، گرچه در موقع خرید هزینه ی بیشتری پرداخت می کنید. بسیاری از افراد سالمند و کسانی که کمر درد دارند از ماشین لباسشویی با درب بالا استفاده می کنند زیرا در هنگام وارد کردن و یا خارج کردن لباس نیازی به خم شدن ندارند.

تفاوت ماشین لباسشویی از نظر امکانات

با پیشرفت تکنولوژی بر قابلیت های ماشین لباسشویی های جدید اضافه شده است و به همین دلیل ماشین لباسشویی هایی که درب جلو دارند چون جدیدتر به بازار عرضه شدند قابلیت هایی بیش از ماشین لباسشویی هایی است که درب آنها از بالا باز می شود. در واقع ماشین لباسشویی های درب جلو نسبت به نوع دیگر دارای برخی فناوری ها و عملکرد هایی است که اصطلاحا این نوع پیشرفته تر از ماشین لباسشویی هایی است که درب بالا دارند.

هر دو مدل مزایا و معایب خاص خود را دارند ولی انتخاب بین این دو نوع بستگی به پارامترهای مختلفی دارد از جمله مدل آشپزخانه شما، سبک زندگی شما و…. که نکات زیر به انتخاب شما کمک خواهد کرد.

دسته بندی شده در: تعمیر ماشین لباسشویی, لوازم خانگی, مجله, راهنمای خرید

ارسال نظر