ارسال آگهی

تعمیر یا تعویض کولر گازی؟ کدام به صرفه تر است؟

در این مطلب تعویض و یا تعمیر کولرگازی بررسی می شود و به نکات زیر اشاره می شود:

تعویض کولر گازی یا تعمیر آن؟ در پاسخ به این سوال باید چند نکته اساسی را در نظر گرفت عمر کارکرد کولر، هزینه تعمیر قطعی آن، هزینه سرویس مجدد و میزان هزینه برق و انرژی مصرفی کولر گازی از جمله این موارد می باشد که ما را در رسیدن به پاسخ اینکه با توجه به هزینه های خرید و تعمیر کولر گازی در تهران تعویض کولر گازی مقرون به صرفه تر است یا تعمیر آن، پس در ادامه به توضیح بیشتر می پردازیم.تعمیر یا تعویض کولر گازی

مزایا تعویض کولر گازی جدید و مناسب با کولر گازی قدیمی معیوب

جلوگیری از هزینه های بی جهتی که صرف تعمیر کولر گازی قدیمی می شود.

کاهش مصرف انرژی چرا که کولر های قدیمی با کارکرد بالا و معیوب هزینه مصرف انرژی را بالا میبرند و شما را متحمل پرداخت هزینه های گزاف قبوض می کنند.

مراقبت کمتر، هزینه سرویس و نگه داری کولر گازی به تناسب پایین می آید و با توجه به هزینه های سرویس کولر گازی در تهران کمتر نیاز به روغن کاری و سرویسکار کولر گازی در تهران پیدا می کنید.

زیبایی، کولر های گازی جدید با ظاهری زیبا جایگزین کولر قدیمی با ظاهری پوسیده و زنگ زده می شود و زیبایی محیط را برای شما دو چندان خواهد کرد.

مزایای تعویض کولر گازی

تعویض کولر گازی با کارکرد بالا

کولر گازی از نظر خیلی از متخصصین عمر مفیدی بین 10 تا 15 سال دارند. پس اگر کولر گازی شما دچار نقص شده و عمر آن بیشتر از این بازه زمانی می باشد بهتر است به جای تعمیر کولر گازی به فکر خرید یک کولر گازی مناسب باشید و با جایگزین کردن آن از صرف هزینه های بالای تعمیر و دردسر های ناشی از خراب شدن زود به زود قسمت های مختلف کولر قدیمی جلوگیری نمایید.

مدت زمانیکه که کولر گازی مجددا نیاز به تعمیر پیدا می کند؟

اگر برای تعمیر کولر گازی قدیمی خود هزینه و زمان زیادی صرف کرده اید و همچنان کولر گازی شما درست کار نمی کند بهتر است که به فکر تعویض کولر گازی خود باشید و با توجه به هزینه های تعمیر کولر گازی در تهران بیشتر از این پول و زمان خود را صرف هزینه تعمیرات اضافی نکنید و با خرید یک کولر گازی جدید و مناسب و البته با گارانتی معتبر در وقت و هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

افزایش مصرف برق کولرگازی یکی از دلایل تعویض کولرگازی

اگر مصرف برقتان افزایش یافته است سرویس کولر گازی خود را به ما بسپارید تا مصرف انرژی آن مثل روز اول شود. البته اگر به فکر صرفه جویی در دراز مدت هستید مدل های جدید کولر گازی که دارای تکنولوژی اینورتر(کم مصرف) می باشند با هزینه اولیه بالاتر ولی مصرف بهینه تر نیز گزینه مناسبی می باشند.برای کاهش مصرف برق کولر گازی میتوانید مطلب نکات مهم در مورد مصرف برق کولر گازی اینورتر را مطالعه کنید

دسته بندی شده در: نصب کولر, نصب کولر گازی, آموزش, لوازم خانگی, مجله

ارسال نظر