ارسال آگهی

هر آنچه که باید در مورد آبگرمکن دیواری بدانید

امروزه استفاده از آبگرمکن دیواری در بسیاری از منازل رواج یافته به خصوص در آپارتمانها که فضای زیادی برای نصب آبگرمکن زمینی وجود ندارد، از آبگرمکن دیواری استفاده می کنند. اما در مورد شرایط نصب آبگرمکن دیواری و یا مشکلاتی که منجر به تعمیر آبگرمکن دیواری می شود، توضیحاتی را در این مطلب به طور خلاصه عنوان کردیم.

همه چیز در مورد آبگرمکن دیواری

در این مطلب شما با برچسب انرژی آبگرمکن دیواری، امکان کار با گاز مایع، بهترین آبگرمکن برای مغازه و محل هایی که دارای املاح و رسوب زیاد، آب می باشند و… آشنا می شوید.

برچسب انرژی آبگرمکن دیواری

در مورد برچسب انرژی آبگرمکن دیواری باید گفت که مدلهای پیلوت دار آبگرمکن دیواری در رده d و مدلهای آیونایز در رده c می باشد. اما می شود امکان استفاده از آبگرمکن با گاز مایع یا کپسول گاز می باشد؟ در پاسخ باید گفت که بله، در این موارد مصرف کننده می تواند آبگرمکنی ای از بازار خرید کند که جهت استفاده از گاز مایع طراحی شده است، اما باید دقت شود که بر روی کارتن دستگاه به وسیله کارخانه سازنده، برچسب قابل استفاده با گاز مایع درج شده باشد.

از کدام مدل آبگرمکن برای مناطقی که املاح و آب زیادی دارند، می‌توان استفاده کرد؟

در بعضی از مناطق، آب لوله کشی دارای املاح زیادی می باشد که شاهد رسوب کردن آب در ظروف و لوله های آب می باشید، اما سوال اینجاست که کدام نوع از آبگرمکن های دیواری برای این مناطق مناسب تر می باشند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که در این مناطق باید از مدل های آبگرمکن آیونایز استفاده کرد تا کمتر به خدمات تعمیر آبگرمکن پیدا کنید.

آبگرمکن مورد استفاده برای مغازه

در بعضی از مغازه ها مثل آرایشگاه ها و … نیاز است تا آب گرم همیشه در محل قابل دسترس باشد، به همین دلیل در این مکان ها نصب آبگرمکن دیواری بهترین انتخاب می باشد. در بین آبگرمکن های موجود در بازار شما می توانید از آبگرمکن هایی که در مدل های Campact با حجم آبدهی ۸ الی ۱۰ لیتر در دقیقه، توانایی تامین آبگرم مورد نیاز برای سرویس بهداشتی را دارند، استفاده کرد این نوع آبگرمکن ها مناسب برای نصب در مغازه ها می باشند.

اطلاعات آبگرمکن دیواری
بهتر است بدانید که از آبگرمکن های کم فشار نیز می توان در مواقعی که فشار آب زیاد می باشد نیز استفاده کرد، اما به صورت استاندارد از این آبگرمکن ها بهتر است در این شرایط استفاده نشود. از مزیت های استفاده از آبگرمکن دیواری نسبت به آبگرمکن ایستاده می‌توان به دسترسی فوری به آبگرم، وجود آب گرم به صورت دائم و همیشگی، پایین آمدن مصرف گاز، عدم سوراخ شدن مخزن، عدم اشغال فضای زیاد و تولید آب گرم بهداشتی و بدون باکتری را عنوان کرد.

بهترین زمان برای رسوب زدایی لوله های آبگرمکن

در هنگام سرویس آبگرمکن و رسوب زدایی آن باید به شرایطی از جمله این شرایط میزان سختی آب که همان وجود رسوب و املاح در آب می باشد، توجه کرد. اما به طور میانگین برای آبگرمکن های پیلوت دار هر دو سال یکبار و برای آبگرمکن های مدل آیونایز به طور میانگین هر چهار سال یک بار رسوب زدایی انجام شود. دقت داشته باشید که در مناطقی که املاح آب زیاد است این زمان کمتر باید در نظر گرفته شود.

اگر رسوب زدایی آبگرمکن به موقع انجام نشود، به مرور زمان آبگرمکن شما دچار مشکل شده و ممکن است حتی آبگرمکن روشن نشود تا زمانیکه رسوب زدایی را انجام دهید. اگر نوک الکترود آبگرمکن رسوب گرفته باشد، خواهید دید که جرقه زن آبگرمکن عمل نمی کند و آبگرمکن روشن نمی شود. در این مواقع از سرویسکار و یا تعمیرکار آبگرمکن بخواهید تا با انجام رسوب زدایی نوک الکترود را تمیز کند تا جرقه زن عمل کند و آبگرمکن روشن شود و آب گرم مصرفی را تامین نماید.

دسته بندی شده در: تعمیر آبگرمکن, مجله

ارسال نظر