ارسال آگهی

معرفی خودروهای یدک کش لوکس

خودروهای یدک کش لوکس یا اصطلاحا اسپرت به دلیل بدنه مقاوم و ویژگی های خاصی که دارند، به عنوان بهترین خودروهای یدک کش شناخته می شوند، البته لازم به ذکر است که این خودرو ها مخصوص یدک کش کردن ساخته و طراحی نشده اند ولی بدلیل ساختار و بدنه ی محکم و خارق العاده ای که دارند به راحتی می توانند خودروهای دیگر را یدک بکشند. در ادامه این مطلب به معرفی انواع خودرو یدک کش لوکس که در ایران و جهان شناخته شده اند، می پردازیم.

ترین خودروهای یدک کش لوکس ایران و جهان

اگر قصد دارید از خودروی خود به عنوان یدک کش استفاده نمایید مثلا برای حمل کابین، خودرویی دیگر و یا در مواردی حمل قایق را نیز با استفاده از خودرو یدک می کشند. توجه داشته باشید که قبل از یدک کش کردن خودرو یا وسیله مورد نظر باید حتما شرایط استاندارد خودروی یدک کش را در نظر داشته باشید از جمله وزن وسیله مورد نظر که نباید بیشتر از وزن خودروی یدک کش شما باشد مگر اینکه بدنه یدک کش مورد نظر به قدری محکم و قوی باشد که تحمل وزن وسیله حمل شده را داشته باشد.

خودروهای یدک کش لوکس

یدک کش کردن با پورشه Panamera

احتمالا از شنیدن اسم پورشه به عنوان یدک کش شگفت زده شده اید و شاید اصلا به ذهنتان خطور نکرده باشد که بتوانید از پورشه پانامرا به عنوان خودرو یدک کش استفاده کنید و این به دلیل بالا بودن قیمت این خودروی لوکس می باشد. اما جالب است بدانید که این خودرو قدرتمند می تواند وسیله ای با وزن 4850 پوند را یدک بکشد که همین امر سبب شده است تا پورشه پانامرا به عنوان یکی از بهترین خودروهای یدک کش لوکس شناخته شود که حتی کلاس آن SUV (شاسی بلند) یا وانت نیست. این خودروی لوکس می تواند به مقدار 430 اسب بخار تولید کند که شتاب 1 تا 100 کیلومتر آن نیز 4.0 ثانیه می باشد (البته بدون یدک).

یدک کش کردن با پورشه Panamera

یدک کش کردن با بی ام و سری 5 Gran Turismo

خودروی سری 5 Gran Turismo یکی از محبوب ترین خودروهای کمپانی بی ام و در مدل های BMW می باشد. از لحاظ قیمت هم این خودروی لوکس از جمله خودورهای خوش قیمت می باشد و نسبت به پورشه پانامرا قیمت پایین تری دارد. جالب است بدانید این خودروی لوکس یکی از بهترین خودروهای لوکس جهان محسوب می شود چرا که قادر به یدک کش کردن وسیله تا وزن 4630 پوند را دارد، ساختار این خودرو به این شکل است که دیفرانسیل عقب است و دارای یک موتور 3.0 لیتری می باشد که توانایی تولید 300 اسب بخار را دارا می باشد و همچنین از دیگر ویژگی های این خودرو ی لوکس می توان به دارا بودن یک جعبه دنده هشت سرعته اشاره کرد. خودروی سری 5 Gran Turismo ظرفیت 5 سرنشین را دارد.

yadak kesh Gran Turismo5

یدک کش کردن با Lincoln MKT

خودروی Lincoln MKT یک خودروی بسیار راحت لوکس می باشد که درارای عمکرد خوبی می باشد. جالب است بدانید اگر از این خودرو به عنوان یدک کش استفاده شود توانایی حمل تا وزن 4500 پوند را دارد. این خودروی لوکس دارای یک موتور 3.7 لیتری می باشد که توانایی تولید 300 اسب بخار را دارد. این خودروی لوکس می تواند 7 سرنشین را حمل کند و نکته مهم دیگر در مزیت های این خودروی لوکس قابلیت اضافه کردن یک موتور توربو V-6 را نیز دارد که برای آن دسته از افرادی که اسب بخار بیشتری نیاز دارند کاربرد دارد.

Lincoln MKT

یدک کش کردن با هیوندای Veracruz

این خودرو اگرچه از سال 2012 تا کنون تولید نشده است ولی همچنان این خودروی لوکس یکی از بهترین خودورهای جاده در جهان محسوب می شود که این خودرو می تواند در هنگام یدک کش کردن وزنی تا 3500 پوند را تحمل کند. هیوندای Veracruz دارای یک موتور V-6 می باشدکه قادر به تولید 260 اسب بخار می باشد و جالب است بدانید تمام مدل های این خودرو دارای قابلیت تمام چرخ متحرک را دارند. این خودرو نیز از بهترین خودروهای یدک کش لوکس محسوب می شود که فضایی برای 7 سرنشین را دارد و همچنین برای داشتن فضای بیشتری برای صندوق می توان صندلی ها را خواباند.

یدک کش کردن با هیوندای Veracruz

یدک کش کردن با تویوتا Venza

این خودرو یکی از دوست داشتنی ترین واگن ها در جهان می باشد که در زمانیکه به عنوان خودروی یدک کش مورد استفاده قرار می گیرد، نیز عملکرد بسیار خوبی دارد و قادر به یدک کش کردن وسیله ای تا 3500 پوند را دارد. تویوتا Venza دارای یک موتور  V-4 می باشد که توانایی تولید 268 اسب بخار را دارد و از این جهت بسیار مناسب برای یدک کشی می باشد. این خودرو دارای یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک می باشد.

یدک کش کردن با تویوتا Venza

یدک کش کردن با ولوو XC70

این خودرو یک خودروی با کیفیت است که در بین خودروهای یدک کش لوکس در جهان جزء بهترین های خودروی یدک کش محسوب می شود و قدرت آن در حمل خودرو به 3300 پوند می رسد. ولووی XC70  دارای یک موتور 2.0 لیتری توربو می باشد که توانایی تولید 240 اسب بخار را دارد. انرژی حرکتی این خودرو بوسیله یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک تامین می شود. البته سایر مدل های  XC70 موتورهای متفاوتی دارد.

Volvo-XC70

یدک کش کردن با ولوو S60

این خودرو جزء خودروهای خوش قیمت اروپایی است که البته در زمان یدک کش کردن نیز یکی از بهترین خودروهای یدک کش لوکس به شمار می رود که توانایی حمل 3300 پوند وزن را دارد. برای اینکه بتوانید تا 240 اسب بخار قدرت از این خودرو داشته باشید، همراه با این خودرو یک موتور 4 سیلندر توربو نیز خریداری کنید. البته در خودرو ولوو S60 می توانید موتورهای دیگر را نیز مشاهده نمایید. حداکثر سرعت این خودرو 131 مایل بر ساعت می باشد.

یدک کش کردن با ولوو S60

همانطوری که در این مطلب خواندید، خودروهای یدک کش و خودروبر تنها به آن تصاویری که در ذهن داریم و اغلب مربوط به وانت ها و خودروهای قدیمی و یا ساده هستند، محدود نمی شوند و حتی مدل های بسیار لوکس از خودروها نیز به صورت ویژه برای امور حمل خودرو و یدک کش مورد استفاده قرار می گیرند.

دسته بندی شده در: یدک کش و حمل خودرو, مجله

ارسال نظر