ارسال آگهی

راه های صرفه جویی در مصرف برق کولر گازی

صرفه جویی در مصرف برق کولر گازی با چه روشهایی ممکن است؟ ما در این مطلب چند نکته برای صرفه جویی در مصرف برق کولر گازی بیان می کنیم.

صرفه جویی در مصرف برق کولر گازی

برای صرفه جویی در مصرف برق کولر گازی ابتدا از کارآمد بودن سیستم اطمینان حاصل نمایید. اگر کولر گازی شما مشکل فنی داشته باشد، مانع از کارآمد بودن دستگاه می شود و کولر گازی برای پایین آوردن دمای محیط تا دمایی که تنظیم کرده اید باید هم مدت زمان بیشتر و هم انرژی برق بیشتری را مصرف کند همین مساله سبب افزایش مصرف برق کولر گازی و بالا رفتن هزینه های قبض برق می شود.

درست ترین کاری که می توانید برای جلوگیری از این مشکلات انجام دهید این است که در صورت مشاهده هر گونه ایراد فنی، نسبت به تعمیر کولر خود اقدام کنید و همچنین در طول یکسال یکبار کولر گازی خود را به متخصصی در این امر سپرده و با بررسی و سرویس آن از سالم بودن و کارایی آن اطمینان حاصل نمایید. برای بدست آوردن اطلاعات تماس با یک تعمیرکار ماهر می توانید از همین سایت اطلاعات لازم برای تعمیر کولر گازی در تهران را بیابید.

عوض کردن فیلتر ها و نقش آن در صرفه جویی در مصرف برق کولر گازیارتباط بین تعویض فیلتر با صرفه جویی در مصرف برق کولر گازی

کثیف بودن فیلتر هوای کولر گازی باعث می شود فشار زیادی به کولرگازی وارد شود. در نتیجه این فشار بالا سبب مصرف برق بیشتری خواهد شد. پس برای صرفه جویی در مصرف برق کولر گازی حتما هرچند وقت یکبار فیلتر ها را عوض کنید. دقت داشته باشید اگر فیلتر ها کثیف باشند یا مسدود شده باشند، با وجود این ذرات کثیف احتمال دارد ذرات به داخل کانال برگردند که باعث می شود عملکرد کولر گازی پایین بیاید و در آینده مشکلات بیشتری بوجود آورد.

ترموستات قابل برنامه ریزی چه تاثیری در صرفه جویی در مصرف برق کولر گازی دارد؟

هنگامیکه در منزل حضور داشته باشید با استفاده از یک ترموستات قابل برنامه ریزی می توانید دمای مناسبی را برای محیط منزل حفظ کنید و برای زمانیکه در منزل حضور ندارید با برنامه ریزی ترموستات می توانید برنامه ای جهت خاموش کردن یا حداقل کارکرد کولر گازی در زمان عدم نیاز ترتیب دهید.

رابطه دما با صرفه جویی در مصرف برق کولر گازی

اگر همیشه دمای محیط را به میزانی که برای بدن مناسب است یا به اصطلاح دمای آسایش بدن، نگه دارید مناسب ترین دما و بیشترین بازده را خواهید داشت این دما بین 20 تا 25 درجه می باشد. این نکات در هنگام سرویس کولر گازی حائز اهمیت می باشد و با رعایت نکات فوق هزینه کمتری نیز در جهت تعمیر و سرویس کولر گازی پرداخت خواهید کرد. برای یافتن بهترین ارائه دهندگان سرویس کولر گازی تهران می توانید از طریق همین سایت به اطلاعات لازم دسترسی داشته باشید.

energy-saving.jpg

دسته بندی شده در: آموزش, لوازم خانگی, مجله

ارسال نظر