ارسال آگهی

مناسب ترین سایبان کولر آبی را چگونه انتخاب کنیم؟

مناسب ترین سایبان کولر آبی را چگونه انتخاب کنیم و در هنگام خرید سایه بان کولر آبی به چه نکاتی دقت کنیم؟ قبل از اینکه نکات حائز اهمیت در هنگام خرید سایبان کولر آبی را بیان کنیم بهتر است در مورد اهمیت استفاده از سایبان کولر آبی مطالبی را عنوان کنیم تا با دیدی بازتر و با دقت بیشتری اقدام به خرید یا درست کردن سایبان کولر آبی نمایید.شما عزیزان اگر درتهران هستید می توانید بعد از مراجعه به سایت فنی کارا و انتخاب دسته سرویس کولر آبی تهران از سرویسکار ماهر ما بخواهید که کار نصب سایبان کولر و سرویس آن را به خوبی برای شما عزیزان انجام دهند.

سایبان کولر آبی مناسب

با انتخاب سایبان کولر ابی مناسب از کولر خود محافظت کنید.

فهرست مطالب بهترین سایبان کولرآبی

اهمیت سایبان کولر آبی

کولر آبی وسیله ای است که بیشتر در کشور ایران استفاده می شود و این وسیله در اکثر منازل در بالای پشت بام و در معرض نور و گرمای مستقیم آفتاب قرار دارد و همین گرم شدن کولر به وسیله نور آفتاب می تواند تا ۵۰ درصد از راندمان کولر را کم کند. لذا داشتن یک سایه بان اصولی با جنس مناسب می تواند تاثیر مناسبی در کارکرد کولر داشته باشد.

البته سایه بان کولر فقط برای بالا بردن راندمان کولر نیست و کابردهای دیگری هم دارد که در زیر به آن اشاره شده است.

  1. افزایش طول عمر بدنه و قطعات کولر آبی: در تمامی قطعات و ابزارهای وسایل برقی و مکانیکی، خنک نگه داشتن محیط دستگاه، باعث افزایش طول عمر و کاهش استهلاک وسایل می شود. در نتیجه با توجه به هزینه تعمیر کولر آبی در مشهد در تهایت این هزینه ها را به واسطه یک سایبان کولر آبی به صورت چشم گیری کاهش خواهید داد.
  2. صرفه جویی در مصرف انرژی برق و آب: با افزایش کیفیت باد و راندمان کاری کولر آبی، مصرف کنندگان، زمان کمتری از کولر استفاده می کنند که خود همین مسئله باعث صرفه جویی در مصرف برق شده و همچنین خنک بودن محیط کولر باعث کاهش تبخیر و صرفه جویی در مصرف آب می شود.
  3. وجود سایبان باعث جلوگیری از زنگ زدگی و تغییر رنگ بدنه کولر آبی می شود.
  4. کاهش ورود نویز و صدای باران و تگرگ به داخل ساختمان در فصول سر سال
  5. جلوگیری از نشستن برف و باران بر روی بدنه کولر آبی
اثرات داشتن سایه بان کولر

شما با داشتن سایه بان کولر می توانید از مزایایی که گفته شد بهره مند شوید.

ویژگی های یک سایبان کولر آبی مناسب

یک سایبان خوب باید به گونه ای باشد که کولر را از تابش مستقیم نور مستقیم خورشید حفظ نماید.
هنگامی که بدنه کولر داغ شود نه تنها از کارایی و بازدهی کولر می کاهد که موجب هدر رفت انرژی الکتریکی نیز می گردد و شما را متحمل هزینه های بالای برق و آب می کند.
همچنین اگر سایبان مناسب برای کولر آبی انتخاب کنید می توانید از هدر رفتن خنکی باد کولر تا مقداری زیادی جلوگیری نمایید. این کار باعث می شود به جای اینکه به طور مکرر از دور تند کولر استفاده کنید با همان دور کند کولر، خنکی مطلوبی را داشته باشید.

البته این را هم در نظر بگیرید که کولر به مرور زمان بر اثر تکان هایی که موتور کولر به بدنه ی آن می آورد ممکن است اندکی جابجایی داشته باشد و این جابجایی اغلب با هم راستا نبودن خروجی کولر با دهانه کانال خودنمایی می کند که این تغییر در بدنه کولر باعث هدر رفت خنکی کولر می شود، در این صوررت استفاده از مناسب ترین سایبان کولر آبی با تمام این ویژگی ها می تواند از بسیاری از هزینه های شما جلوگیری نماید.

پس حتما دقت نمایید که سایبان انتخابی شما باید جنس مناسب و مقاومی داشته باشد و هم چنین بتواند براحتی بر روی کولر نصب شود و کولر را هر چه بیشتر از سرما و گرما حفظ نماید در این صورت می توان گفت که سایبان مناسبی برای کولر آبی خود تهیه کردید.

برزنت بهترین جنس سایبان برای کولر است

معمولا برزنت جنس مناسبی برای سایبان کولر آبی است

بهترین جنس سایبان مناسب برای کولر آبی

با توجه به کاربردهایی که برای سایه بان کولر آبی گفتیم بهتر است سابیان یا همان حفاظ کولر آبی که انتخاب می کنید از نوع ضد آب و ضخیم باشد تا بتواند طول عمر بیشتری داشته باشد و هم چنین بهتر از کولر شما محافظت کند.
جنس سایبان کولر آبی بهتر است از برزنت باشد تا هم ضخامت مناسبی داشته باشد و هم اینکه بتواند درزهایی ورودی کانال کولر که کولر را به کانال متصل می کنند را به خوبی پوشش دهد و مانع از خروج خنکی کولر شود.

برخی سایبان های حصیری هم هستند که سبک هستند و می توانند به خوبی هوا را از خود عبور دهند ولی این سایبان ها نمی توانند کولر را در مقابل برف و باران محافظت کنند و برای شهرهای کویری کم باران مناسب است.
اگر به دنبال سایبان کولر اصفهان هستید فقط کافی است در سایت فنی کارا به صفحه تعمیر کولر آبی اصفهان رفته و با یکی از تعمیرکاران حرفه ای ما تماس بگیرید تا مشکل شما را در این باره حل نمایند.

سایبان مناسب کولرهای آبی

شما بهتر است سایبانی را انتخاب کنید که مناسب باشد 

نصب سایبان کولر آبی چگونه است

اگر تصمیم دارید خودتان سایبان کولر آبی منزلتان را نصب کنید بهتر است از محافظ هایی تهیه کنید که نیاز به پیج و مهره و اتصالات نداشته باشد. این سایه بان ها مانند یک کاور بر روی کولر شما بسته می شود که کارایی آن ها از سایبان های حرفه ای کمتر است.

برای داشتن بهترین سایبان کولر آبی، همین الان به سایت فنی کارا رفته و از سرویسکاران حرفه ای آنها بخواهید که بعد از بازدید از کولر ابی منزلتان بهترین سایبان را که مناسب آن است را برای شما اجرا کنند.

سوالات پر تکرار برای سایبان کولر آبی

فایده گذاشتن سایبان کولر آبی چیست؟

شما با گذاشتن سایبان برای کولر ابی می توانید تا ۵۰ درصد راندمان کولر آبی را بالا برید و همچنین عمر بدنه کولر را با محافظت در برابر برف و باران افزایش دهید.

جنس سایبان کولر بهتر است از چه چیزی باشد؟

در کل سایبان کولر باید ضد آب باشد و عمر طولانی داشته باشد لذا بهترین جنس برای نصب سایبان همان برزنت و یا کارتون پلاست می باشد.

کار نصب سایبان کولرهای آبی را به چه کسی بسپاریم؟

شما در هر کجای ایران که باشید می توانید کار نصب سایه بان برای کولر منزل خودتان را به بهترین سرویس کار کولر آبی شهر خود در سایت فنی کارا بسپارید و خیالتان از بابت قیمت و کیفیت کار آسوده باشد.

دسته بندی شده در: لوازم خانگی, مجله, سرویس و نگهداری

ارسال نظر