ارسال آگهی

چرا جرثقیل سبک؟ چرا چرثقیل سنگین؟

از مهم ترین پارامترهایی که در زمان اجاره جرثقیل سبک و جرثقیل سنگین باید در نظر داشته باشید، اعتبار و میزان تخصص فنی کار در انجام کار می باشد، چرا که هرچه میزان تخصص و مهارت راننده جرثقیل بیشتر باشد، میزان هزینه ای که می کنید و زمانی که صرف انجام کار می شود کمتر می باشد و بدین ترتیب می توانید صرفه جویی در هزینه و زمان داشته باشید.

جرثقیل سنگین یا جرثقیل سبک؟

همچنین از دیگر پارامترهای مهم در کرایه انواع جرثقیل سبک و جرثقیل سنگین توجه به این مهم می باشد که شما جرثقیل را برای انجام چه کاری قصد کرایه کردن دارید؟ برای این کار بهتر است حتما با راننده جرثقیل صحبت کنید و از او قبل از انجام کار مشورت بخواهید، شاید برای انجام کارتان نیاز به کرایه جرثقیل نداشته باشید و با راهنمایی فنی کار بهترین راه حل را انتخاب کنید و تا مجبور به پرداخت هزینه های اجاره جرثقیل نشوید.

کرایه جرثقیل سبک یا سنگین؟

همانطور که گفته شد لازم است تا قبل از کرایه انواع جرثقیل سنگین و سبک از افراد متخصص مشورت بگیرید تا با آگاهی لازم جرثقیل مناسب را کرایه کنید به عنوان مثال اگر قصد جابجایی باری با وزن کم دارید بهتر است از جرثقیل های سبک استفاده کنید و چنانچه قصد جابجا کردن باری با وزن بالا دارید، بهتر است تا جرثقیل های سنگین را کرایه کنید.

در اجاره جرثقیل به فاصله ی محل خود تا محل ارائه دهنده خدمات کرایه جرثقیل دقت داشته باشید چرا که بعد مسافت بر روی هزینه نهایی کرایه انواع جرثقیل تاثیر گذار می باشد و اغلب مشاهده می شود که راننده جرثقیل قبل از انجام کار از محل بازرسی می کند و مشاوره و توصیه های لازم را به شما می دهد.

ایمنی در جرثقیل سبک و جرثقیل سنگین

ایمنی در اجرای کار جرثقیل سبک و جرثقیل سنگین

از پارامترهای بسیار مهم که در کرایه جرثقیل سبک و جرثقیل سنگین باید مورد توجه قرار بگیرد، ایمنی در حین انجام کار می باشد. اغلب مشاهده شده است که افراد با کرایه جرثقیل از محل های غیرمعتبر و غیر حرفه ای متحمل خسارات مالی و متاسفانه جانی شده اند چرا که راننده جرثقیل با عدم آگاهی های لازم منجرب به چنین اتفاقات ناخواسته ای شده است. به همین دلیل توصیه می شود برای انجام هرگونه بار با استفاده از جرثقیل حتما از محل های معتبر و متخصص جرثقیل را کرایه کنید.

یک راننده جرثقیل ماهر تمام اقدامات ایمنی قبل و حین انجام کار را می داند و تمام هشدارهای لازم را به اطرافیان می دهد. علاوه بر ایمنی داشتن مجوز نیز از پارامترهایی است که در زمان طرح ترافیک و تردد در خیابانها و جاده ها بسیار کاربردی می باشد. پس در هنگام کرایه جرثقیل همه این پارامترها را در نظر بگیرید.

دسته بندی شده در: اجاره جرثقیل, مجله

ارسال نظر