ارسال آگهی

بهترین مکان برای مخفی کردن وسایل از دسترس سارقان

سرقت حادثه ای است که می تواند برای هرکسی اتفاق بیفتد و همه ما اشیا و وسایل قیمتی داریم که می خواهیم از دست سارقان در امان بمانند. کلید درب منزل نیز از مواردی است که گاها بین افراد منزل اشتراک گذاری می شود و برای پشت در نماندن دیگران در زمان خالی بودن منزل باید حتما در جای مناسبی که فقط اعضای خانه آن را می داند مخفی شود. در غیر این صورت احتمال پشت در ماندن و در نتیجه نیازمندی به کلید سازی شبانه روزی بالا می رود.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید چه مکان هایی برای مخفی کردن وسایل مناسب است و شاید دنبال جایی برای مخفی کردن اشیای قیمتی و کلید درب خانه خود باشید. در این مقاله مکان های امن برای مخفی کردن وسایل را معرفی می کنیم.
بهترین مکان برای مخفی کردن وسایل

درب های داخل منزل یک جاساز مناسب!

شاید باورتان نشود که درب ها یکی از بهترین مکان هایی هستند که میتوان اشیای ارزشمند را در آنها پنهان کرد. شاید به فکر هیچکس خطور نکند که یک پیچ در بالای درب و در قسمتی از درب که غیر قابل دسترس است قرار گرفته و میتوان به صورت ماهرانه وسایل قیمتی را در آن جاسازی کرد! می توان از هرکدام از درب های داخل آپارتمان برای مخفی سازی استفاده نمود. البته وسایل قیمتی ریز که قابل جاسازی در مکان های کوچک باشند برای پنهان شدن در این قسمت مناسب هستند.

گلدان ها و باغچه مکان مناسب برای جاسازی کلید و وسایل قیمتی

یک قوطی فلزی یا پلاستیکی خالی برداشته و به درب آن یک سنگ بزرگ بچسبانید. وسایل و کلید خود را داخل قوطی بگذارید و سپس آن را داخل خاک باغچه مدفون کنید بطوری که سنگ روی خاک باشد. ک سنگ داخل باغچه برای هیچکس قابل توجه نیست و اینکه به ذهن کسی برسد که ممکن است زیر سنگ چیزی مخفی شده باشد بسیار کم است. این روش برای اشتراک گذاری کلید بین افراد خانه نیز مناسب است تا زمانی که کید خود را جا گذاشته یا گم کرده اند، دیگر پشت درب نمانند و گرفتار هزینه های گم کردن کلید نشوند.

مخفی کردن وسایل لای کتاب ها

مخفی کردن وسایل ارزشمند لابلای کتاب ها از روش های قدیمی و البته خلاقانه است. با توجه به اینکه میزان مطالعه در بین افراد کشور ما بسیار پایین است، کسی به کتاب های داخل کتابخانه شما سر نخواهد زد! برای سارقان نیز کتاب اصلا وسیله ارزشمند و جذابی نیست و حتی به دزدیدن آن فکر هم نمی کنند. برای مخفی کردن وسایل داخل کتاب، تنها باید یک کتاب قدیمی و بدرد نخور را پیدا کرده و داخلش را برش بزنید و وسایل خود را در آنجا، جاسازی کنید.
مخفی کردن وسایل لای کتاب ها

توالت و حمام

زیر یکی از کاشی های داخل حمام یا توالت نیز می تواند مکان مناسبی برای مخفی سازی وسایل باشد. حتی آینه و وان حمام نیز گزینه های خوبی برای پنهان کردن اشیا محسوب می شوند. داخل سبد لباس های کثیف و زیر انبوهی از لباس نیز مکانیبرای مخفی سازی اشیا است که به قول قدیمی ها به عقل جن هم نمی رسد! ضمن اینکه سارقان هیچوقت سراغ حمام و توالت برای سرقت نمی روند و این مورد یک امتیاز برای مکان های مخفی سازی داخل توالت و حمام محسوب می شود.

جاسازی وسایل ارزشمند داخل تابلو یا قاب عکس یا اشیای در معرض دید

می توانید از تابلو هایی که روی طاقچه گذاشته یا از دیوار آویزان کرده اید بعنوان محل مخفی کردن اشیا استفاده کنید. زیرا خیلی در معرض دید هستند و سارقان کمتر سراغ اشیای قابل دید می روند. البته قطعا جاسازی یک گاوصندوق پشت قاب عکس ایده مناسبی نمی باشد، زیرا در تمام فیلم های پلیسی نحوه پنهان سازی گاوصندوق به این صورت است.

پریز برق!

پریز برق جدای از اینکه ایده بسیار خلاقانه ای برای پنهان سازی وسایل بنظر می رسد، خطرناک نیز هست و بخاطر ترس از برق گرفتگی هم که شده افراد سعی میکنند کاری به آن نداشته باشند. پریز برق هایی وجود دارند که کاملا مخصوص مخفی کردن اشیا ساخته شده اند و میتوان از آنها برای پنهان سازی استفاده نمود. این پریز ها برق نداشته و خطرناک نیستند، اما این را فقط شما که پنهان کننده وسایل هستید، میدانید. سارقان نمی توانند تک تک پریز های برف را تست کنند!
پنهان سازی وسایل داخل پریز برق

مبل های داخل منزل مکان مناسب برای مخفی کردن وسایل!

اکثر مبل ها داخل خود فضای خالی زیادی دارند که دسترسی به آن قدری سخت است. سارقان زمان زیادی برای انجام عمل سرقت ندارند، به همین دلیل مکان هایی که دسترسی به آنها سخت می باشد، گزینه مناسبی برای پنهان سازی محسوب می شوند. ضمن اینکه پنهان شدن وسایل داخل مبل برای اکثر افراد دور از ذهن و غیز قابل حدس می باشد.

دسته بندی شده در: کلیدسازی, مجله

ارسال نظر