ارسال آگهی

انواع کاغذ دیواری سه بعدی

در بین کاغذ دیواری هایی که در بازار موجود است و امروزه استفاده از آن رواج زیادی پیدا کرده است، کاغذدیواری سه بعدی می باشد چرا که کاغذ دیواری سه بعدی به دلیل طرح های سه بعدی و متنوعی که دارد باعث زیباتر شدن محیط و چشم نواز شدن آن می شود، به همین دلیل امروزه از از این نوع کاغذ دیواری نسبت به سایر مدل ها استفاده بیشتری می شود.

انواع کاغذ دیواری سه بعدی

انواع کاغذ دیواری سه بعدی

به طور کلی کاغذ دیواری های سه بعدی را به دو دسته تقسیم می کنند که دسته اول به صورت رولی و در متراژ های متفاوت عرضه می شود و دسته دوم کاغذ دیواری یا به عبارتی پوستر است که دارای تصاویر بزرگی می باشد.

دسته اول کاغذ دیواری سه بعدی که به صورت رولی و با متراژ مختلف در بازار عرضه می شود در طرح های سه بعدی مثل اشکال هندسی و یا انواع سنگ ها طراحی شده است این نوع کاغذ دیواری های رولی مثل همه کاغذ دیواری ها از طرح های کوچکی برخوردار است که در طول کاغذ دیواری همان طرح تکرار می‌شود و این طرح ها به صورت سه بعدی طراحی شده است.

ویژگیهای پوستر سه بعدی

دسته دوم کاغذ دیواری های سه بعدی که از آنها با عنوان پوستر دیواری یا کاغذ دیواری پوستری نامبرده می شود، دارای تصاویر بزرگ و واحدی مسلح احجام هندسی، گل، ساحل و جنگل و… می باشد. این دسته از پوستر یا کاغذ دیواری ها خود نیز به دو دسته ی دیواری آماده و یا پوستر دیواری سفارشی تقسیم بندی می گردد که در هر دو دسته واحد اندازه گیری بر حسب متر مربع است.

پوستر دیواری آماده

در حقیقت تکه های عمودی به ارتفاع دیوار می باشند که با کنار هم قرار گرفتن تشکیل یک واحد را میدهند. این پوستر های آماده در اندازه های استاندارد ای به صورت یک تکه دو تکه چهار و هشت تکه در بازار موجود می باشد که بر اساس ابعاد دیواری که قصد دارید کاغذ دیواری را بر روی آن بچسبانید تهیه می شود دقت داشته باشید که بهتر است ابعاد کاغذ دیواری از ابعاد دیوار بزرگتر باشد تا در هنگام نصب به مشکل بر نخورید و می‌توانید مقدار اضافی آن را برش بزنید.

کاغذ دیواری سه بعدی

پوستر دیواری سفارشی

همانطور که گفته شد پوستر سه بعدی به دو دسته پوستر دیواری آماده و پوستر دیواری سفارشی تقسیم‌بندی می‌شود که پوستر دیواری سفارشی بر اساس اندازه دیوار شما چاپ تولید می گردد که اغلب بر روی کاغذ دیواری های قابل شستشو و همچنین با عرض یک متر و توسط دستگاه تخصصی چاپ می گردد و طول و عرض آن متناسب با اندازه دیوار شما انتخاب می شود.

توصیه می شود در هنگام خرید پوستر سفارشی به سایز و ابعاد دیوارتان توجه کنید چرا که این پوستر ها به هیچ عنوان بریده و ناقص نمی شوند و به همان سایز و ابعادی که خریداری کرده اید مورد استفاده قرار می گیرند. هر دو نوع این پوسترهای دیواری به صورت قابل شستشو و خارجی هستند. در هنگام خرید پوستر سفارشی حتما به سایز دیوار و کاغذ دیواری توجه فرمایید چرا که این نوع از کاغذ دیواری های سه بعدی قابل برش نیستند.

دسته بندی شده در: خدمات کاغذ دیواری, مجله

ارسال نظر