ارسال آگهی

یدک کش مشهد 🚗+ شماره امداد خودرو 🚑+ خودرو بر مشهد

تماس بگیرید

تماس بگیرید

شما با خواندن این مطلب می توانید با افراد با تجربه در یدک کش مشهد در سایت فنی کارا آشنا شوید و با شماره امداد خودرو مشهد به آسانی تماس بگیرید. همچنین خودرو بر مشهد می تواند در تمامی مناطق مشهد خودرو شما را با جرثقیل یا حمل خودرو کفی به محل مورد نظرتان برساند.

لیست افراد یدک کش مشهد

داخل شهر مشهد – ۶ صبح تا ۱۲ شب
( وحید حداد )
وحید حداد

امتیازدهی مشتریان قبلی:

91%
:نحوه برخورد
91%
:تخصص فنی
93%
:تمیز کار بودن
92%
:ارائه فاکتور
91%
:وقت شناسی
92%
:امتیاز کل

لیست مطالب یدک کش خودرو در مشهد

برای یدک کش کردن و حمل آسان و ایمن خودرو در زمان تصادف یا خرابی ماشین و همچنین یافتن خودروبر مشهد که مطمئن و با تجربه باشد و فاصله زیادی هم با شما نداشته باشد، می توانید به سایت فنی کارا مراجعه کنید و از خدمات امداد خودور سیار در این شهر استفاده نمایید.

یدک کش مشهد در فنی کار

شما می توانید خدمات یدک کش مشهد را از سایت فنی کارا دریافت کنید.

آشنایی با خدمات یدک کش مشهد

یدک کش مشهد می تواند در زمینه های گوناگونی به شما کمک کند لذا ما برای آشنایی شما عزیزان با خدمات حمل خودرو مشهد در فنی کارا به خدمات گوناگون آنها اشاره می کنیم:

  • یدک کش خودرو مشهد به صورت حرفه ای
  • امداد خودرو مشهد در دور دست ترین مناطق
  • خودرو بر مشهد با بیشترین ایمنی
  • جرثقیل حمل خودرو مشهد
  • حمل خودروهای لوکس با بیمه نامه معتبر
  • یدک کش ماشین مشهد برای خودروهای لوکس و قیمتی
  • حمل ماشین خودرو بر تریلی مشهد
  • یدک کش آنلاین مشهد
  • ماشین بر مشهد
  • کفی خودروبر مشهد به صورت مکانیزه
  • امداد ماشین بر در مشهد
  • امدادخودرو مشهد
  • حمل خودرو صفر
  • انواع مختلف خودروبر ها از جمله کامیونت حمل خودرو، نیسان یدک کش مشهد و…

لیست خدمات یدک کش مشهد

شما می توانید لیست خدمات افراد خودرو بر مشهد را مشاهده کنید.

علاوه بر یدک کش شبانه روزی مشهد، چنانچه در یکی از خیابان های تهران ماشین شما دچار مشکل شد، می توانید با استفاده از سایت فنی کارا با شماره یدک کش خودرو در تهران تماس گرفته و از خدمات آنها در کمترین زمان ممکن بهره مند شوید.

نکاتی در مورد یدک کش مشهد و امداد خودرو سیار آن

توجه کردن به نکات متخصصین امداد خودرو که درباره حمل خودرو و یدک کش کردن آن و بکسل کردن ماشین های سواری و غیر سواری بیان می شود می تواند به شما در هنگام استفاده از خدمات یدک کش مشهد کمک زیادی نماید.

  1. اولین نکته این است که شما به عنوان راننده ماشین باید حتما شماره یدک کش خودرو مشهد را همیشه همراه خود داشته باشید، تا درهنگام مسافرت های بیرون شهری یا درون شهری در صورت بروز مشکل بتوانید به سادگی با شماره امداد خودرو مشهد در سایت فنی کارا تماس گرفته تا خودشان را سریعا به شما برسانند.
  2. از هر یدک کشی استفاده نکنید، چرا که یدک کش های ما متناسب با وسیله نقلیه شما می توانند به وسیله جرثقیل حمل خودرو مشهد یا توسط کفی خودروبر مشهد و…، سریعا خودرو معیوب یا تصادفی شما را با ایمنی کامل و بدون وارد شدن صدمه به خودوری شما به نزدیکترین تعمیرگاه یا محل مورد نظر شما برسانند.
  3. این نکته را هم بدانید که اگر ماشین خود را به متخصصین این کار نسپارید ممکن است به ماشین شما آسیب جدی وارد کنند که قابل پیگیری هم نباشد، لذا در هر کجای ایران هستید از سایتهای معتبر و شناخته شده ای مانند فنی کارا شماره یدک کش خودرو را دریافت نمایید، چرا که در این صورت می توانید مستقیما و بدون واسطه با متخصص خودرو بر مشهد و دیگر شهرها تماس بگیرید و در صورت نارضایتی، مسئله را با تیم پشتیبانی و رضایت سنجی فنی کارا که با شما تماس می گیرند اطلاع دهید.

خودرو بر مشهد در فنی کارا

حمل خودرو مشهد با یدک کش فنی کارا

شما عزیزان اگر در کرج هستید و نیازمند خدمات حمل خودرو یا امداد خودور کرج هستید، می توانید به صفحه یدک کش کرج مراجعه کنید و مانند تماس با شماره یدک کش مشهد با افراد حمل خودرو در کرج تماس گرفته تا مشکل یدک کشیدن ماشین شما را حل نمایند.

قیمت یدک کش در مشهد

یکی از مواردی که در تعیین قیمت یدک کش مشهد تاثیر می گذارد انتخاب ماشینی است که برای حمل خودرو خود در نظر می گیرید. بطور مثال جرثقیل حمل خودرو نیسان با خودروبر ایسوزو، قیمت متفاوتی دارد یا استفاده از جرثقیل های چرخگیر دارو بدون چرخگیر نیز دارای قیمتی متفاوت است که بسته به نوع ماشین شما و هم چنین انتخاب شما از ماشین های خودرو بر و دیگر عواملی که در ادامه به آنها اشاره می کنیم قیمت این نوع خدمات مشخص می شود.

از جمله عوامل دیگری که بر قیمت خودرو بر مشهد موثر است را در ادامه بیان می کنیم:

  • مقدار کیلومتر طی شده تا مقصد.
  • نوع ماشین خودرو بری که استفاده می شود، به این صورت که برای یدک کش های ماشین سنگین هزینه متفاوتی محاسبه می شود.
  •  هزینه سوخت مصرفی در مسافت های زیاد.
  • صدور بیمه نامه برای حمل ماشین های لوکس ودیگر ماشین هایی که خود افراد درخواست صدور بیمه نامه نمایند.
  • نوع ماشین هایی هم که نیاز به یدک کشی دارند، در تعیین قیمت موثراند، به طور مثال ماشین های سنگین یا شاسی بلند هزینه بیشتری برای این خدمات پرداخت می کنند.
  • و…

عوامل موثر در قیمتیدک کش مشهد

قیمت یدک کش مشهد را عواملی مثل نوع ماشین یدک کش و… تعیین می کند.

اما با تمام این موارد هنگام استفاده از خدمات یدک کش مشهد در سایت فنی کارا به هیج عنوان نگران هزینه ها نباشید چرا که سایت فنی کارا برای جلب مشتری بیشتر و ارائه خدماتی عالی تر در این فضای رقابتی، پایین ترین قیمت ها در خصوص حمل خودرو را به شما پیشنهاد می دهد.

اگر شما در اصفهان هستید و نیاز به یدک کش خودرو داشتید، فقط کافی است موبایل خود را بردارید و در کمتر از یک دقیقه با یکی از افراد یدک کش اصفهان تماس گرفته تا خودش را به شما برساند و کار حمل خودروی شما را با جرثقیل یا هر وسیله دیگر به عهده بگیرد.

اتحادیه خودرو بر مشهد

برای به دست آوردن کلیه اطلاعات مربوط به حمل خودرو و یدک کش خودرو مشهد و دریافت مجوز جهت حمل خودرو یا شکایت از راننده های این خودروها و خودرو بر مشهد و سایر اطلاعات مربوط به این صنف باید به اتحادیه یدک کش در مشهد مراجعه کنید. البته کلیه امور مربوط به این این خدمات در اتحادیه اوراق کنندگان اتومبیل انجام می شود که در ادامه می توانید آدرس و شماره تلفن آن را داشته باشید.

  • نام اتحادیه: اوراق کنندگان اتومبيل
  • آدرس:خيابان گاراژدارها کوشش ۱۳ پ ۱۹۴ طبقه فوقانی
  • تلفن:۲۲۹۱۴۹۹۳ – ۲۲۹۹۹۹۴۴

انتخاب یدک کش مشهد یا بکسل کردن ماشین؟

در زمان خرابی موتور اتومبیل و کار نکردن ماشین در صورتی که مکانیک در دسترس نباشد باید ماشین را به مکانیکی معتبری ببرید. از طرفی برای منتقل کردن آن بهتر است ماشینتان را با خودرویی دیگر بکسل نکنید، چرا که در ضمن خطر فراوان این کار ممکن است به ماشین شما صدمه غیر قابل جبرانی وارد شود، چرا که در حالت خاموش، ترمزهای ماشین به کلی از کار می افتند.

پس بهتر است برای منتقل کردن خودرو، با امداد خودرو مشهد تماس گرفته تا بدون درد سر و در نهایت مراقبت ماشین شما را به محل دلخواهتان منتقل کنند. البته این نکته هم حائز اهمیت است که برای انتقال خودروها با گیربکس اتوماتیک حتما از کفی خودرو بر یا نیسان جرثقیل دار استفاده کنید چرا که بکسل کردن در مسیر های طولانی در حد ۵۰ کلیومتر و بیشتر باعث صدمه به گیربکس می شود.

استفاده از حمل خودرو مشهد ایمن تر از بکسل کردن است

استفاده از خدمات امداد خودرو مشهد ایمن تر از بکسل کردن دو ماشین به هم می باشد.

حمل خودرو مشهد توسط چه خودروهایی صورت می گیرد؟

حمل ماشین در مشهد یا خدمات یدک کشی فنی کارا می تواند توسط یدک کش نیسان یا نیسان جرثقیل دار و کامیونت هایی که مخصوص حمل خودرو طراحی و ساخته شده اند یا جرثقیل های چرخ گیر دار یا بدون چرخ گیر در جاده ها عبور و مرور می کنند صورت بگیرد، تا در کمترین زمان ممکن خودروی آسیب دیده به تعمیرگاه برسد.
در این مواقع بهتر است اندکی تامل به خرج دهید تا گرفتار افراد سودجو و کلاهبردار نشوید. شما حتما باید از منابع مورد اطمینان، شماره یدک کش خودرو مشهد یا خودور بر مشهد را تهیه کنید و سایت فنی کارا می تواند در این راستا به شما کمک کند تا خدایی نکرده مشکلی برای شما پیش نیاید و در نهایت اگر باز هم مشکلی بود بتوانید به سادگی آن را پیگیری کنید.

لیست ماشین های حمل خودرو در مشهد

بهتر است بدانید برای حمل خودرو در مشهد در باربری ها و اتوبارها از سه دسته ماشین برای حمل و جابجایی استفاده می کنند:

  • دسته ماشین های سبک: که شامل وانت پراید، وانت نیسان و وانت می باشد.
  • دسته ماشین های نیمه سنگین: که شامل خاور، کامیون، ایسوزو، کامیونت و هیوندا می باشد
  • دسته ماشین های سنگین: ازجمله تریلی، ۲۰ تن، کفی، کمپرسی، ترانزیت، ترانزیت یخچالی
  • و… می باشد.

اهمیت انتخاب یدک کش مناسب برای خودرو

شاید با خودتان بگویید که چه اهمیتی دارد چه نوع ماشینی برای حمل خودرو شما بیاید؟ یا اینکه با خود بگویید این خودرو بر ها با هم تفاوتی ندارند.
ولی بهتر است بدانید برای اینکه تعادل خودرو حفظ شود و بدنه و شاسی به شکل مجزا روی هم سوار شوند بهتر است برای یدک کشی خودرو مخصوصا خودروهای سنگین و بزرگتر، از تریلی یا همان کفی خودروبر، استفاده نمایید.

حال اگر به دنبال این موارد هستید: حمل انواع ماشین بصورت استاندارد، شماره یدک کش خودرو مشهد، ماشین سوار در نزدیکترین محل ، جابجایی ماشین با نازلترین قیمت، يدك كش فوری کلیه نقاط، ماشین بر در سرتاسر مشهد، جرثقیل مخصوص حمل ماشین، جابجایی ماشین در کمترین زمان توسط خودرو سوار، یدک کش چرخ گیر دار می توانید با یکی از افراد متخصص یدک کش مشهد که در بالای همین صحفه نامشان آمده، تماس گرفته و از خدمات آنها بهرمند شوید.

انتخاب ماشین مناسب برای حمل خودرو مشهد

انتخاب ماشین مناسب برای یدک کش مهم است.

سوالات مربوط به امداد خودرو مشهد

یدک کش خودور مشهد چه امکاناتی را ارائه می دهد؟

حمل انواع خودروها، یدک کش های مختلف مثل ایسوزو و هیوندا و جرثقیل نیسان دار و کلی موارد دیگر.

قیمت یدک کش مشهد چقدر است؟

قیمت یدک کش مشهد و یا حمل خودرو در این شهر کاملا بستگی به ماشینی که خودرو را حمل می کنید و خودرو حمل شونده و میزان مسافت طی شده و … دارد.

آیا فنی کارا غیر از خراسان رضوی، خدمات حمل خودرو و یدک کش در شهرهای دیگر دارد؟

سایت فنی کارا در تمام کشور در شهرهایی مثل تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و… خدمات فنی خود را ارائه می دهد که حمل خودور یکی از آنها می باشد.

دسته بندی شده در: مشهد, یدک کش و حمل خودرو, خدمات فنی

ارسال نظر