ارسال آگهی

کلید سازی شبانه روزی مشهد + شماره قفل ساز سیار 🔐

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

در این مطلب می توانید شرایط دریافت خدمات قفل و کلید سازی شبانه روزی مشهد که توسط افراد قفل ساز سیار سایت فنی کارا به کاربران ارائه می گردد، مشاهده نمایید و پس از دریافت اطلاعات تماس و اعزام نزدیکترین کلید ساز مشهد به محل مورد نظر خود، به نحوه عملکرد آنها پس از تحویل کار از طریق سیستم رضایت سنجی امتیاز دهید.

شماره کلید ساز و لیست افراد قفل ساز سیار مشهد

قاسم آباد – الهیه – ۱۲ ظهر تا ۳ شب
( محمود ترابی )
محمود ترابی

امتیازدهی مشتریان قبلی:

89%
:نحوه برخورد
90%
:تخصص فنی
91%
:تمیز کار بودن
89%
:ارائه فاکتور
90%
:وقت شناسی
90%
:امتیاز کل

قفل و کلید خودرو انجام نمیشود – سیدرضی تا امامت – بلوار وکیل آباد – ۱۲ ظهر تا ۴ صبح
( ایمان ترابی )
ایمان ترابی

امتیازدهی مشتریان قبلی:

90%
:نحوه برخورد
90%
:تخصص فنی
89%
:تمیز کار بودن
92%
:ارائه فاکتور
91%
:وقت شناسی
90%
:امتیاز کل

میدان شهدا – راهنمایی – عبدالمطلب – بلوار قرنی – ابوطالب – کلاهدوز – سجاد – فرامرز – احمدآباد – ۹ صبح تا ۱۰ شب
( جواد نقی زاده )
جواد نقی زاده

امتیازدهی مشتریان قبلی:

97%
:نحوه برخورد
96%
:تخصص فنی
95%
:تمیز کار بودن
94%
:ارائه فاکتور
93%
:وقت شناسی
95%
:امتیاز کل

قفل و کلید تمامی خودروها انجام میشود – هفت تیر – دانشجو – هاشمیه – صیاد – ۸ صبح تا ۹ شب
( علی ببرپوران )
علی ببرپوران

امتیازدهی مشتریان قبلی:

90%
:نحوه برخورد
91%
:تخصص فنی
89%
:تمیز کار بودن
92%
:ارائه فاکتور
91%
:وقت شناسی
91%
:امتیاز کل

معرفی چکیده مطالب صفحه کلید سازی مشهد در یک نگاه:

آشنایی با خدمات کلید سازی شبانه روزی مشهد

جا گذاشتن کلید یک امر کاملاً طبیعی می باشد، که ممکن است برای تمامی افراد حتی برای یک بار هم که شده اتفاق افتاده باشد. در چنین شرایطی پیدا کردن اطلاعات تماس نزدیکترین قفل ساز سیار مشهد، که بتواند خودش را در زمانی کوتاه به شما برساند به شدت احساس می شود. سایت فنی کارا نه تنها در مشهد خدمات کلید سازی سیار و شبانه روزی را به کاربران ارائه می کند، که در سایر شهرها نیز لیستی از حرفه ای ترین افراد کلید ساز سیار همراه با اطلاعات مورد نیاز آنها در اختیار شما قرار می دهد. جهت درخواست با افراد کلید سازی شبانه روزی در تهران می توانید از طریق همین صفحه اقدام نمایید.

قفل ساز سیار مشهد

با ۱ کلیک فرصت طلائی قفل و کلید سازی مشهد را که به صورت شبانه روزی و قیمت مناسب در محل ارائه می شود، از دست ندهید.

خدمات قفل و کلید سازی در مشهد

برخی مزایا و خدمات قابل ارائه توسط کلید ساز سیار مشهد به مشتریان عبارتست از:

  • اعزام قفل ساز شبانه روزی مشهد به تمام نقاط
  • ارائه خدمات کلید سازی مشهد با قیمت مناسب
  • بازکردن قفل انواع ماشین های خارجی و ایرانی
  • تعمیر و رگلاژ درب های ضد سرقت
  • باز کردن درب خودرو + ساخت سوییچ کد دار
  • ساخت ریموت یدک توسط کلید ساز مشهد
  • نصب انواع قفل دیجیتال بر روی درب ضد سرقت
  • بازکردن انواع قفل های درب ضد سرقت در مشهد
  • تعمیر و یا تعویض مغزی قفل دیجیتال درب ضد سرقت
  • باز کردن قفل انواع گاو صندوق با قفل ساز سیار مشهد
  • ساخت انواع کلید توسط بهترین افراد کلید ساز سیار مشهد
قفل و کلیدسازی مشهد

کلید ساز مشهد و باز کردن قفل انواع درب ها از معمولی گرفته تا درب ضد سرقت در محل

درخواست با قفل ساز سیار مشهد در فنی کارا

سایت فنی کارا با جمع آوری لیست افرادی که در زمینه قفل سازی مشهد فعالیت می کنند و دسته بندی محدوده کار آنها بر اساس منطقه و محل سکونت مشتریان، در تلاش است تا پس از وارد شدن به این وب سایت بلافاصله پس از انتخاب شهر و سرویس موردنظر، مشخصات و شماره نزدیکترین کلید ساز سیار مشهد که به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات است برای شما به نمایش در آورد.

در ساعات پایانی شب که اعتماد به یک کلید ساز سیار در مشهد مشکل است، از طریق سایت فنی کارا می توانید بدون دغدغه و اضطراب در هر کجا که هستید مشکل را برطرف نمایید. فقط توجه داشته باشید که گاهی به دلیل حساسیت این حرفه و یا به لحاظ  امنیتی، فنی کار مورد نظر برای انجام کار نیازمند تأیید همسایگان نیز می باشد.

یک نکته مهم: افراد قفل ساز سیار قبل از درخواست انتشار آگهی خود در سایت فنی کارا، ابتدا در هر شهری که باشند مؤظفند تا آمادگی های لازم را مثلاً برای انجام انواع خدمات قفل و کلید سازی در تبریز کسب نمایند، سپس با اعلام توانایی های خود به کادر پشتیبانی در صورت داشتن شرایط لازم می توانند با سایت فنی کارا همکاری نمایند.

قفل سازی شبانه روزی در مشهد

درخواست با نزدیکترین افراد فنی قفل و کلید سازی شبانه روزی در مشهد با فنی کارا

چنانچه نیازمند دریافت خدمات کلیدسازی در مناطق قاسم آباد مشهد، احمد آباد، پیروزی، اطراف حرم مطهر و به طور کلی از شرق به غرب و یا از شمال به جنوب هستید، فقط کافیست نام سایت فنی کارا را به خاطر بسپارید و لیست تمامی افراد فعال در زمینه کلید سازی مشهد در مناطق مختلف را مشاهده نمایید.

اتحادیه قفل و کلید سازی در مشهد

اگر از خدمات کلید ساز سیار مشهد به دلیل اینکه هزینه زیادی بابت تعمیر قفل و کلید از شما دریافت نموده شاکی هستید، می توانید با مراجعه به اتحادیه تعمیرکاران قفل و کلید سازی مشهد از وی اعلام نارضایتی نمایید. خوب است بدانید که چنانچه شما از سایت فنی کارا درخواست قفل ساز سیار بدهید، واحد پشتیبانی و شکایات سایت برای جلب رضایت مشتری تمامی اطلاعاتی که از عملکرد وی از طریق سیستم رضایت سنجی به این بخشها منتقل می شود را مورد بررسی قرار داده و در صورت تخلف با این افراد برخورد و از امتیاز آنها کسر می نماید. در چنین شرایطی وضعیت فنی کار به غیر فعالی تغییر پیدا می کند.

تا زمانی که قفل ساز سیار نتواند رضایت شما را جلب کند، آگهی وی به دیگر کاربران نشان داده نخواهد شد و به این ترتیب اگر حق با شما باشد، فنی کار مربوطه باید با شما تماس گرفته و رضایتتان را جلب کند. در دیگر شهرها نیز خدمات کلید سازی به شهروندان بر همین اساس ارائه می شود. برای اطلاع از اجرت دقیق کلید ساز سیار شیراز کافیست بر روی لینک آن کلیک کنید و با شماره های موجود در صفحه مربوطه تماس بگیرید.

آدرس اتحادیه قفل و کلید مشهد: بلوار فاطمیه بین ۳۷ و ۳۹ –  پلاک ۱۳۰
شماره تماس: ۳۲۷۱۴۹۰۱-۰۵۱ – ۳۲۷۳۶۵۰۱- ۰۵۱

اتحادیه قفل و کلید سازی مشهد

رسیدگی به شکایات و اطلاع از لیست دقیق قیمت ها با اتحادیه قفل و کلید مشهد

نحوه تعیین قیمت خدمات قفل و کلید سازی مشهد

پارامترهای مختلفی در تعیین قیمت کلید سازی و قفل سازی مشهد تأثیر گذار است، که قصد داریم در این بخش به صورت مختصر به معرفی آنها بپردازیم.

  • مدل قفل: هر چه مدل قفل پیچیده تر باشد، انرژی و زمان بیشتری برای تعمیر آن صرف می گردد. در نتیجه هزینه بیشتری برای شما در بر خواهد داشت.
  • جنس قطعات: جنس قطعات تعویضی به هنگام تعمیر می تواند، بر قیمت تمام شده اثر گذار باشد.
  • نوع باتری: در ریموت های اتومبیل و یا قفل انواع درب های دارای ریموت، نوع باتری مصرفی در آنها می تواند بر محاسبه قیمت نهایی کلید سازی در مشهد اثر گذار باشد.
  • قفل دیجیتال: قفل های دیجیتال هر چه جدیدتر و با کیفیت تر باشند، باید هزینه بیشتری را جهت نصب و تعمیر آنها نسبت به مدل های دیگر به قفل ساز سیار مشهد پرداخت کرد.
  • نوع جنس کلید: تعیین جنس کلید به هنگام ساخت، با قیمت آن رابطه مستقیم دارد. به عبارت دیگر هرچه آلیاژ بهتری برای ساخت آن استفاده شود، میزان هزینه نیز به همان نسبت بیشتر می شود.
  • تعداد کلید مورد نیاز: بدیهی است که هر چه تعداد کلیدهای مورد نیاز جهت ساخت بیشتر باشد، به همان نسبت اجرت کلید ساز سیار مشهد نیز افزایش خواهد یافت.
  • مدت زمان انجام کار: اگر زمان بیشتری نسبت به زمان معمول کار جهت تعمیر قفل و کلید سازی صرف شود، به این ترتیب باید هزینه بیشتری پرداخت کرد.
  • هزینه ایاب ذهاب: هر گونه بی توجهی به آگهی افراد قفل ساز سیار مشهد شامل ساعات ارائه خدمات و محدوده کاری، به عهده خودتان بوده که باید قبل از اقدام به این امر ابتدا با فنی کار مربوطه بر سر هزینه انجام کار توافق نمایید.
عوامل مؤثر بر قیمت کلید سازی شبانه روزی مشهد

انواع قفل دیجیتال که در تعیین قیمت کلید سازی شبانه روزی مشهد، تأثیرگذار است.

    سؤالات مطرح در زمینه کلید سازی مشهد

    🤔 برای نصب قفل دیجیتال از کجا باید کلید ساز سیار سفارش دهیم؟
    ✔ امنیت یک ساختمان و اهالی ساکن در آن از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین شما می توانید، بلافاصله پس از خراب شدن قفل دیجیتال و یا حتی در هنگام نصب آن درخواست قفل و کلید سازی شبانه روزی بدهید و از خدمات سیار سایت فنی کارا، به آدرس www.fanikara.com بهره مند شوید.

    🔑 کلید ساز مشهد در چه ساعاتی آماده ارائه خدمات سیار می باشد؟
    ✔ افراد کلید ساز سیار در مشهد، به طور کلی از ۸ صبح تا ساعت ۲ الی ۳ بعد ازظهر آماده پاسخگویی به نیاز مشتریان در مناطق مختلف می باشند. با توجه به حساسیت های وارد به این حرفه و ساعت اداری ارائه خدمات، در بازه زمانی خارج از کار اجرت کلید ساز سیار کمی متفاوت خواهد بود.

    👌 افراد قفل ساز سیار در سایت فنی کارا چه توصیه ای به مشتریان دارند؟
    ✔ پرهیز از باز کردن قفل درب با کلیدهای دیگر، عدم استفاده از اشیاء تیز در باز کردن قفل در، خود داری از باز کردن قفل درب خودرو با استفاده از کلید آپارتمان و پرهیز از بالا رفتن از در، دیوار و پنجره برای باز نمودن در و…

    دانلود نسخه pdf مطالب کلید سازی سیار مشهد

    شما می توانید همه اطلاعات مربوط به کلید سازی شبانه روزی در مشهد را، بدون نیاز به اینترنت و به صورت فایل pdf در سیستم و یا گوشی خود ذخیره داشته باشید.آیکن پی دی اف

    دسته بندی شده در: مشهد, کلیدسازی, خدمات فنی

    ارسال نظر