ارسال آگهی

کاهش وزن و چربی سوزی در کوتاه ترین زمان با تردمیل

ورزش کردن نقشی کاملا اساسی و مشهود در لاغری و کاهش وزن دارد. هیچکس چنین مطلبی را کتمان نخواهد کرد. محققین باوردارند بهتر است برای چربی سوزی بیشتر ودر زمانی کوتاه تر، به میزان ساعات و شدت فعالیت خود اضافی کنید. اما چنانچه ضربان قلب شما به حد بالایی برسد ادامه فعالیت طاقت فرسا، سخت و نا ممکن خواهدشد. در نتیجه پس از گذشت مدت کوتاهی از پا خواهید افتاد!

به علاوه چنانچه قرار باشد قدرت زیادی را برای فعالیت کنار گذارید جهت دستیابی به هدفتان و رسیدن به تناسب، به زمانی طولانی‌تر نیاز داشته همچنین از انجام دیگر کارهای روزانه باز می مانید.
در نتیجه به برنامه تخصصی و تجربه حرفه ای ها نیاز دارید که با تنظیم درجه شیب، سرعت و شدت فعالیت، نتیجه مطلوب نصیبتان شود.

لاغری با تردمیل

جهت کمک به شما کاربران دستگاه تردمیل در زمینه کاهش وزن و چربی سوزی، ما در این سایت قصد داریم راه ها و برنامه هایی را به شما پیشنهاد کنیم که با به کارگیری آنها در برنامه روزانه خود، بتوانید سریعتر به وزن قابل قبول خود برسید. آنچه در این متن میخوانید امل مسائل و موضوعات به شرح زیر است:

  1. چربی سوزی سریع با تردمیل
  2. برنامه های تردمیل، مناسب برای چربی سوزی و لاغری
  3. بهترین زمان ورزش با تردمیل
  4. توصیه های تخصصی جهت چربی سوزی بیشتر و لاغری با تردمیل

1- چربی سوزی سریع با تردمیل

تحقیقات نشان داده است که ورزش کردن به مدت 150  الی 250 دقیقه و ۵ روز در هفته تنها به فرد کمک می کند تا وزن اضافه کسب نکند. به عبارت دیگر افراد چاق که قصد کاهش وزن دارند نمی توانند با این مقدار ورزش به وزن مورد نظر خود برسند. توصیه می‌شود این افراد حداقل ۲۵۰ دقیقه در هفته یعنی ۵۰ دقیقه در روز ورزش کنند تا بتوانند وزن خود را کاهش داده و چربی سوزی داشته باشند. همچنین در کنار آن داشتن رژیم غذایی متعادل و سالم برای لاغری حائز اهمیت است.

چنانچه به دلایلی از نظیر تعمیر تردمیل و یا مشکل فنی در دستگاه تردمیلتان،  قادر نیستید یک ساعت در روز را بر روی تردمیل بدوید، بهترین راه  آن است که این بازه را به دو نیم ساعت تقسیم کنید. برای کاهش وزن و لاغری در کمترین زمان با استفاده از تردمیل می‌توانید:

  • 6 روز در هفته و هر روز یک ساعت روی آن بدهید …
  • میزان کالری که می‌سوزانید بیشتر از میزان  مصرفی تان باشد حدود ۲۵۰ الی ۵۰۰ کالری

چربی سوزی سریع با تردمیل

2- برنامه های تردمیل، مناسب برای چربی سوزی و لاغری

به گفته محققین چنانچه فعالیتی را به مدت ۲۱ روز به طور مرتب انجام دهید، آن کار جزو عادات شما خواهد شد و اگر این برنامه ورزش کردن باشد، به تناسب اندام شما در مدت کوتاه و به بهترین شکل کمک می کند. همچنین بهتر است بدن خود را بشناسید و تشخیص دهید چه ساعتی از روز در انجام فعالیت ورزشی و بازده مناسب عمل می کند.

برنامه چربی سوزی برای تردمیل

3- بهترین زمان ورزش با تردمیل

این موضوع که بهترین زمان برای ورزش چه تایمی از شبانه روز است برای ورزشکارانی که قصد رسیدن به تناسب اندام و ارتقای سلامت در زمانی کوتاه را دارند حائز اهمیت است. پزشکان توصیه میکنند برای رسیدن به بهترین نتیجه، فعالیت صبح قبل از خوردن صبحانه را به فعالیت ورزشی تان اختصاص دهید. اگرچه برخی افراد تنبلی و خواب را ترجیح می دهند و بیشتر به ورزش کردن در آخر شب و بعد از خوردن شام سبک می پردازند.

اگرچه با تحقیقات به عمل آمده زمان مشخص و ثابتی برای ورزش وجود دارد بنابراین در هر زمان که مایل بودید می توانید با انجام حرکات ورزشی تناسب اندام و مزایای آن دستابید. چنانچه هنوز زمان مشخصی را به ورزش اختصاص نداده اید، پیشنهاد میکنیم صبح و قبل از خوردن صبحانه را برگزینید. چراکه با مشغله های کاری روزانه، قادر نخواهید بود در ادامه روز به انجام صحیح و حرفه ای آن بپردازید.

4- توصیه های تخصصی جهت چربی سوزی بیشتر و لاغری با تردمیل

سرعت مناسب خود را پیدا کنید:
طی تحقیقات به عمل آمده محققین دریافتند ورزشکارانی که به مدت کوتاه با سرعت و شدت بالا می‌دوند و به طور ناگهانی از شدت آن می‌کاهند، یک روز پس از تمرین در مقایسه با سایر ورزشکاران که پیوسته و آرام فعالیت داشتند کالری سوزی بیشتری دارند.  این در حالیست که گروهی از افراد با شدت ثابت و تغییر ندادن سرعت و شیب تردمیل به طور کلی چربی سوزی نداشتند.

کاملا واضح هست که با افزایش شیب کالری بیشتری می سوزانید. درحالیکه دویدن روی سطح غیر هموار برای شما سخت تر است. به پیشنهاد متخصصین، شما می توانید به جای آن که از ابتدای تمرین شیب را تنظیم کنید، فرض کنید خارج از منزل بوده و یاد بگیرید از تپه ها با همان شدت که در مسیر صاف حرکت می‌کنیم بالا بروید. شما می توانید در این کار پس از گذشتن چند روز ماهر شوید.

بعضی روزها بیشتر فعالیت کنید:

گاهی پیش می‌آید تمرینات طولانی مدت است شدید را به اندازه پیاده روی کوتاه در حد ۲ کیلومتر احساس کنید. شما میتوانید در بعضی روزها به جای آنکه حداکثر ۳۰ دقیقه راه بروید زمانتان را به ۴۰ دقیقه با سرعت زیاد جایگزین کنیم. هرچند دنبال کردن این تکنیک با عنوان برنامه هر روز مناسب نخواهد بود .
تمرین های دیگر را نیز فراموش نکنید:

بهتر است تمرینات و ورزشهای مقاومتی، استقامتی، کششی و سرعتی را با فواصل زمانی مختلف به صورت ترکیبی در یک روز داشته باشید. این کار در کنار پیاده روی و دو بر روی تردمیل بهترین روش برای کاهش وزن در کوتاه ترین زمان ممکن است.توصیه های ورزش با تردمیل

دسته بندی شده در: تعمیر تردمیل, مجله

ارسال نظر